• Soms is mijn zusje zo onbetrouwbaar. Ze steelt de laatste tijd altjd sigaretten van me en ontkent het, toen mijn moeder haar ermee confronteerde bekende ze eindelijk, maar ze liegt al haar hele leven over dingen en als je het dan zegt gaat ze keihard in de aanval.
    Nu kom ik thuis, pak ik mijn laptop van boven en hij valt uit, ineens. Daarna, nog eens. Blijkt dat de stekker er niet goed inzit, dus ik dacht dat de batterij leeg was. Zet ik hem aan, 100% opgeladen. Valt hij nog een keer uit. Na het eten uit ik mijn beschuldigingen, ik denk dat mijn zusje het heeft gedaan omdat haar laptop elke keer uitviel als ze haar stekker eruit haalde, omdat ze gewoon slecht met haar laptop omgaat. Gaat ze meteen tegen me schreeuwen dat ze nog over 4 jaar moet aanhoren dat ze een keer iets fout heeft gedaan, dat ik haar fiets niet meer mag lenen omdat ik haar niet vertrouw blablabla. En dan pakt ze haar laptop, trekt de stekker eruit en gaat naar boven. Wat doet haar laptop? Juist, die blijft aan in plaats van uit te vallen. Het is gewoon zo duidelijk!

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Ja, maar tegen mijn moeder begon ze ook te schreeuwen en toen wilde mijn moeder niet meer met haar praten.

200% puber dus.. Blergh -.-

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Midna schreef:
    (...)

200% puber dus.. Blergh -.-

Meer 400% want zo gaat het 9 van de 10 keer.

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Meer 400% want zo gaat het 9 van de 10 keer.

Volgens mij dan toch wat meer dan die 400..
    Me broertje gaat er altijd tegenin.
    Enige wanneer hij het gelijk verteld is bij me pa..
    .. Laatste tijd dat zelfs niet -.-
    + hij mag niet meer bij me pa komen (:

Mja ehm, enige wat ik nu kan bedenken; je batterij terug jatten?

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Jezus mensen, doe is normaal. Dit is geen kutwijf, dit is een perfect normaal tienermeisje. :'D
    Ontken maar niet dat jullie ook zo erg waren geweest, want dat geloof ik voor geen cent.

Where there is a sea there are pirates...

Captain schreef:
    Jezus mensen, doe is normaal. Dit is geen kutwijf, dit is een perfect normaal tienermeisje. :'D
    Ontken maar niet dat jullie ook zo erg waren geweest, want dat geloof ik voor geen cent.

Ik was ook wel erg, maar ze mag nu wel eens ophouden want ze is bijna 18, er kan geen eens een normaal gesprek meer gevoerd worden. En stelen is niet perfect normaal tienergedrag.

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Ik was ook wel erg, maar ze mag nu wel eens ophouden want ze is bijna 18, er kan geen eens een normaal gesprek meer gevoerd worden. En stelen is niet perfect normaal tienergedrag.

Dat dus.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Captain schreef:

Nou sorry hoor, wat daar allemaal beschreven staat heb ik nog nooit gedaan.
    en wat me broertje allemaal doet al helemaaal niet.

Assassin schreef:
    (...)

Wat 18 o-O Kreeg het gevoel alsof ze 13 was ofzo :$

Midna schreef:
    (...)

Wat 18 o-O Kreeg het gevoel alsof ze 13 was ofzo :$

Ja, ze word over een paar maanden al 18.
    Hehe, zo gedraagt ze zich ook.

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Dat niet, maar problemen hebben en overreageren wel. ;D
    Laat haar gewoon doen, je hebt toch je eigen leven, houd je daar dan maar mee bezig. :'D
    En zulk gedrag wordt 99% van de gevallen veroorzaakt door de omgeving, denk daar maar eens aan. ^^

Where there is a sea there are pirates...

Captain schreef:
    (...)
    Laat haar gewoon doen, je hebt toch je eigen leven, houd je daar dan maar mee bezig. :'D
    En zulk gedrag wordt 99% van de gevallen veroorzaakt door de omgeving, denk daar maar eens aan. ^^

WTF lul jij nou weer? Dus haar zusje moet maar lekker verder jatten van haar. Ja sure, alsof dat iets oplost.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Captain schreef:
    (...)

Hier word meestal wel het goede voorbeeld gegeven, maar bij alles begint ze te schreeuwen, ik kan geen eens iets doen of ze zit op me te fitten, zo kan ik mijn eigen leven niet eens leiden. Ze is alleen heel lief als ze mee uit wilt omdat ze dan laat mag thuiskomen.

Your make-up is terrible

Wauw, dat zuigt echt zwaar...

Bad decisions make good stories.

Is er niks anders aan je laptop waaraan je herkent dat hij van jou is. (Heeft ze alle bestanden enzo ook omgewisseld? o.0)

Krullie schreef:
    Is er niks anders aan je laptop waaraan je herkent dat hij van jou is. (Heeft ze alle bestanden enzo ook omgewisseld? o.0)

Nee, ze heeft de batterij omgewisseld, niet de laptop.

Your make-up is terrible