• Soms is mijn zusje zo onbetrouwbaar. Ze steelt de laatste tijd altjd sigaretten van me en ontkent het, toen mijn moeder haar ermee confronteerde bekende ze eindelijk, maar ze liegt al haar hele leven over dingen en als je het dan zegt gaat ze keihard in de aanval.
    Nu kom ik thuis, pak ik mijn laptop van boven en hij valt uit, ineens. Daarna, nog eens. Blijkt dat de stekker er niet goed inzit, dus ik dacht dat de batterij leeg was. Zet ik hem aan, 100% opgeladen. Valt hij nog een keer uit. Na het eten uit ik mijn beschuldigingen, ik denk dat mijn zusje het heeft gedaan omdat haar laptop elke keer uitviel als ze haar stekker eruit haalde, omdat ze gewoon slecht met haar laptop omgaat. Gaat ze meteen tegen me schreeuwen dat ze nog over 4 jaar moet aanhoren dat ze een keer iets fout heeft gedaan, dat ik haar fiets niet meer mag lenen omdat ik haar niet vertrouw blablabla. En dan pakt ze haar laptop, trekt de stekker eruit en gaat naar boven. Wat doet haar laptop? Juist, die blijft aan in plaats van uit te vallen. Het is gewoon zo duidelijk!


    Your make-up is terrible

    Captain schreef:
    (...)
    Dat zéi ik ook niet. Ik zei juist dat het familie is, maakt niet uit hoe ze zich gedragen. Het blijft je familie. Dat is gewoon verdomd heilig. ;D

    Het blijft familie, dat klopt. Maar dat betekent niet dat je alles maar moet gaan accepteren van ze. Al helemaal niet als ze van je stelen en weet ik veel wat. :W


    -

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik zeg alleen maar hoe ik het zie hoor, ik heb er geen zin in. Hoe kan dat schijnheilig zijn?
    Oke, als jij dat vind dan vind jij dat maar lekker. Ik ben het er niet mee eens, maar dat is nu wel duidelijk. Tenminste dat hoop ik toch.
    Haar zusje moet niet stelen van Nikki, om wat voor reden dan ook. Punt.

    En nu ga ik hier weg voordat ik dingen ga doen waarvan ik later geen spijt krijg.

    Waaauw! Moet ik je nu cool vinden ofzo? :'D
    En wie ben jij om te zeggen dat ze niet van haar mag "stelen"? Hun priester ofzo? Haar vader? Je bent alleen maar haar vriend, je hebt niks te zeggen over haar zus. Ik denk dat haar zus dat ook zo ziet. ;D
    En het is niet stelen. Binnen een gezin kàn je niet stelen, dat is bullshit.


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Schijnheilig: braver en eerlijker voordoet dan hij of zij is. Synoniem: huichelachtig
    Nope, ik ben zeker niet schijnheilig. ;D


    Haha ja precies, dus ik heb geen idee waarom dit woord in jullie conversatie terecht is gekomen maar allright :-)


    All I have in life, is my imagniation.

    Captain schreef:
    (...)
    Waaauw! Moet ik je nu cool vinden ofzo? :'D
    En wie ben jij om te zeggen dat ze niet van haar mag "stelen"? Hun priester ofzo? Haar vader? Je bent alleen maar haar vriend, je hebt niks te zeggen over haar zus. Ik denk dat haar zus dat ook zo ziet. ;D
    En het is niet stelen. Binnen een gezin kàn je niet stelen, dat is bullshit.


    Oh, dus als jou stiefbroers jou spullen pakken ben je het er volledig mee eens? :'D
    En hij mag wel zeggen wat hij vind, dat heet een mening, die geef jij nu ook. Waarom zou jij wel mogen bepalen wat kan in een gezin en hij niet?


    Your make-up is terrible

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Familie kies je niet uit dus het is nu eenmaal pech als je het niet met je familie of een deel daarvan kunt vinden. Daar is niets heiligs aan, misschien ben jíj zo opgevoed maar dat wil niet zeggen dat Nikki opeens dankbaar moet zijn tegenover haar zusje. Zij mag toch ook haar gevoelens uiten? Dat je het leuk vind om hier te vertellen dat je het toch erger hebt en niet klaagt is jouw probleem (bloos)

    Zij mag gerust haar gevoelens uiten, maar als haar zusje zo'n moeilijk persoon is, dan moet ze daar gewoon rekening mee houden tot ze alleen gaat wonen. Ze zegt zelf dat ze er niks aan kan doen. Oké, dan is er ook niets aan te doen, big deal. ;D


    Where there is a sea there are pirates...

    Assassin schreef:
    (...)

    Oh, dus als jou stiefbroers jou spullen pakken ben je het er volledig mee eens? :'D
    En hij mag wel zeggen wat hij vind, dat heet een mening, die geef jij nu ook. Waarom zou jij wel mogen bepalen wat kan in een gezin en hij niet?

    Ik bepaal niet wat mag binnen een gezin, ik zeg gewoon wat ik in zo'n situatie zou doen. ;D
    En mijn broers stelen geen geld van mij, ze hebben er zelf genoeg, maar wat zij mij allemaal "voor de grap" hebben geflikt is vergeten en vergeven, want het zijn maar 2 sukkels die een andere definitie voor humor hebben en dat is iets wat ik niet kan veranderen, dus lach ik er maar mee. ---> beste remedie voor alle problemen. Als je niet flexibel kunt denken over je problemen, dan blijf je ermee zitten tot je verrot. :x


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Zij mag gerust haar gevoelens uiten, maar als haar zusje zo'n moeilijk persoon is, dan moet ze daar gewoon rekening mee houden tot ze alleen gaat wonen. Ze zegt zelf dat ze er niks aan kan doen. Oké, dan is er ook niets aan te doen, big deal. ;D

    Ga toch zo reageren op topics van 'Oh, ik heb een dag minder vakantie'. Dàn geef ik je gelijk.:'D
    En haar zusje houdt toch ook geen rekening met haar? Het moet van twee kanten komen en ik weet niet hoe het bij jou zit en het interesseert me ook vrij weinig, hoewel ik er al best veel van heb mee gekregen toen ik die reacties las. Maar als jij zegt dat ze zichzelf mag uiten, meot je ook niet gaan zeiken *O*


    Let it come and let it be

    Captain schreef:
    (...)
    Ik bepaal niet wat mag binnen een gezin, ik zeg gewoon wat ik in zo'n situatie zou doen. ;D
    En mijn broers stelen geen geld van mij, ze hebben er zelf genoeg, maar wat zij mij allemaal "voor de grap" hebben geflikt is vergeten en vergeven, want het zijn maar 2 sukkels die een andere definitie voor humor hebben en dat is iets wat ik niet kan veranderen, dus lach ik er maar mee. ---> beste remedie voor alle problemen. Als je niet flexibel kunt denken over je problemen, dan blijf je ermee zitten tot je verrot. :x


    Dat is humor, dit is serieus, dat is iets heel anders. Dat kan je gewoon niet vergelijken.


    Your make-up is terrible

    Hahahahaha, ik heb lekker geen broers of zussen! *O*
    Yeah, ik ben even lekker kinderachtig bezig. (joehoe)
    Wel kut voor je dat je zusje steeds zo liegt, ik zou haar meppen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Captain schreef:
    (...)
    Dat zéi ik ook niet. Ik zei juist dat het familie is, maakt niet uit hoe ze zich gedragen. Het blijft je familie. Dat is gewoon verdomd heilig. ;D

    Disagree on this one. Vind niet dat je wangedrag van mensen mag goedkeuren, puur omdat het familie is. Zeer zeker niet :].

    ON: Jat die batterij terug, that's what I'd do :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Ga toch zo reageren op topics van 'Oh, ik heb een dag minder vakantie'. Dàn geef ik je gelijk.:'D
    En haar zusje houdt toch ook geen rekening met haar? Het moet van twee kanten komen en ik weet niet hoe het bij jou zit en het interesseert me ook vrij weinig, hoewel ik er al best veel van heb mee gekregen toen ik die reacties las. Maar als jij zegt dat ze zichzelf mag uiten, meot je ook niet gaan zeiken *O*

    Ik zeik niet, wat zit je me nu op mijn reacties te wijzen? :'D
    Ik geloof héél oprecht dat zolang het tenminste van één kant komt, dan zal het vroeg of laat zeker ook van het andere kant komen. :')


    Where there is a sea there are pirates...

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is humor, dit is serieus, dat is iets heel anders. Dat kan je gewoon niet vergelijken.

    Wat zeg je nou? Weet jij soms wàt ze mij hebben geflikt? :'D
    Ik zei toch dat het veel erger was dan dat puberaal wangedrag van je zusje. Ik ben gewoon geen emo dus ik sta ook nooit lang stil bij slechte dingen die mij overkomen. Dat is slecht voor mijn gezondheid. :')


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Ik zeik niet, wat zit je me nu op mijn reacties te wijzen? :'D
    Ik geloof héél oprecht dat zolang het tenminste van één kant komt, dan zal het vroeg of laat zeker ook van het andere kant komen. :')

    Waarom doe je dan neit eens héél lief tegen mij, dan kijken we over 10 jaar of ik eindelijk eens beslis om lief tegen jou te gaan doen :'D
    Je hebt gedult nodig daarvoor en sommige mensen verdienen dat gedult niet, daar verspil je - je gedult niet aan, omdat zij er geen éne flikker voor doen.


    Let it come and let it be

    eh dat is kut. D: Ik heb een broer.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Captain schreef:
    (...)
    Wat zeg je nou? Weet jij soms wàt ze mij hebben geflikt? :'D
    Ik zei toch dat het veel erger was dan dat puberaal wangedrag van je zusje. Ik ben gewoon geen emo dus ik sta ook nooit lang stil bij slechte dingen die mij overkomen. Dat is slecht voor mijn gezondheid. :')

    We hadden eht over Nikki en haar zusje, niet voer jouw levensverhaal, als je dat er persé in wilt mengen meot je de gevolgen en vooroordelen accepteren *O*


    Let it come and let it be