• Soms is mijn zusje zo onbetrouwbaar. Ze steelt de laatste tijd altjd sigaretten van me en ontkent het, toen mijn moeder haar ermee confronteerde bekende ze eindelijk, maar ze liegt al haar hele leven over dingen en als je het dan zegt gaat ze keihard in de aanval.
    Nu kom ik thuis, pak ik mijn laptop van boven en hij valt uit, ineens. Daarna, nog eens. Blijkt dat de stekker er niet goed inzit, dus ik dacht dat de batterij leeg was. Zet ik hem aan, 100% opgeladen. Valt hij nog een keer uit. Na het eten uit ik mijn beschuldigingen, ik denk dat mijn zusje het heeft gedaan omdat haar laptop elke keer uitviel als ze haar stekker eruit haalde, omdat ze gewoon slecht met haar laptop omgaat. Gaat ze meteen tegen me schreeuwen dat ze nog over 4 jaar moet aanhoren dat ze een keer iets fout heeft gedaan, dat ik haar fiets niet meer mag lenen omdat ik haar niet vertrouw blablabla. En dan pakt ze haar laptop, trekt de stekker eruit en gaat naar boven. Wat doet haar laptop? Juist, die blijft aan in plaats van uit te vallen. Het is gewoon zo duidelijk!

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Ik zeg niet dat ze zich er helemaal niet mee mag bemoeien, alleen als ze iets nuttigs over het onderwerp of onze discussie toe te voegen heeft en dat heeft ze blijkbaar niet.
    Echt, ik vind het zo laag als mensen beginnen met zulke namen te geven. Heb je niets beters?

Ja, maar ze mag alsnog zeggen wat ze wil. :')
    En het is gewoon de waarheid, of wil je daar ook over discussiëren? :'D
    Het is in ieder geval beter dan dat ik hier met scheldwoorden zit te smijten, dus wees blij. (:

Where there is a sea there are pirates...

Captain schreef:
    (...)
    Ohja. Zeg je nu dat ik een eigen topic moet aanmaken met die 2 zinnen over mijn persoonlijk leven? :'D
    Srsly girl, redelijkheid is ook een kunst.

Het is nog altijd 'vak' en ja dat is het. Misschien moet je eens gewoon alles wat je dwars zit loslaten, maar laat ons er dan buiten, want wij kunnen niks aan jouw kutervaringen doen als je ze zo formuleerd. En als jij niks aan de hare kunt doen, danz eg dat gewoon normaal.

Let it come and let it be

Counterpoise schreef:
    (...)
    Smijt alstjeblieft niet zo met je naamkaartje :'D

Mooie terminologie, doe jij dat ook maar niet dan. :')

Captain schreef:
    (...)
    Mooie terminologie, doe jij dat ook maar niet dan. :')

Je zei net nog dat ik me moest aanpassen aan mijn medemens? :'D

Counterpoise schreef:
    (...)
    Het is nog altijd 'vak' en ja dat is het. Misschien moet je eens gewoon alles wat je dwars zit loslaten, maar laat ons er dan buiten, want wij kunnen niks aan jouw kutervaringen doen als je ze zo formuleerd. En als jij niks aan de hare kunt doen, danz eg dat gewoon normaal.

Dan kun jij het toch ook gewoon normaal zeggen als je niks aan de hare kunt doen... :'D

Counterpoise schreef:
    (...)

Ik zei duidelijk wat ìk aan die situatie zou doen. Dat wordt niet geapprecieerd. Oké, dus zeg ik het nog duidelijker.
    En ik heb niet gevraagd om iets aan mijn kutervaringen te doen, dus ik hoef ze ook niet duidelijk te formuleren. Maar wel duidelijk genoeg om te zeggen dat ik de situatie snap. :')

Captain schreef:
    (...)
    Ja, maar ze mag alsnog zeggen wat ze wil. :')
    En het is gewoon de waarheid, of wil je daar ook over discussiëren? :'D
    Het is in ieder geval beter dan dat ik hier met scheldwoorden zit te smijten, dus wees blij. (:

Ik vind dat je al redelijk aan het schelden bent en dat vind ik ongepast.
    Het is misschien wel de waarheid, maar het heeft totaal niets toe te voegen. Als ik een topic over schapen die slapen lees (ik zeg maar wat) ga ik ook niet ineens zeggen dat hun vacht afgeschoren kan worden. Het is wel zo, maar het heeft totaal niets met het onderwerp te maken.

Your make-up is terrible

Fantasia schreef:
    (...)
    Dan kun jij het toch ook gewoon normaal zeggen als je niks aan de hare kunt doen... :'D

Ik heet geen Captain en ik ga me geen jaren lang bezig houden met de 'Ik laat het wel van één kant komen' theorie.

Gathering schreef:
    En dan houden we nu op met bitchen, schelden en what ever, anders volgt er een slotje.

Volgens mij zei de mod iets (bloos)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Counterpoise schreef:
    (...)
    Je zei net nog dat ik me moest aanpassen aan mijn medemens? :'D

Vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijkertijd.

HAHAHA als iets niet persoonlijk naar iemand wordt gequote, dan ook gewoon niet lezen he.

-

Captain schreef:
    (...)
    Vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijkertijd.

Ik ben een meisje en jij ook, je bent nog 17, geen 71 :'D

DarkSavior schreef:
    (...)
    Volgens mij zei de mod iets (bloos)

Bemoeialtje ;P -ik wou hetzelfde zeggen daar niet van-

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Counterpoise schreef:
    (...)
    Ik heet geen Captain en ik ga me geen jaren lang bezig houden met de 'Ik laat het wel van één kant komen' theorie.

Dat is geen theorie van mij, het is één van de regels waarop een eeuwenoude cultuur op gebaseerd is. :')
    En niet één, maar zoveel.
    Zelfs Jezus zei dat! ;D

Cut the crap D: Luister naar Gathering. Zo moeilijk moet dat niet zijn.. het is nu een spelletje van 'welles/nietes'. Pointless 8)

"I shut my eyes in order to see.'