• Een verhaal over een jong meisje van 22 jaar dat zonder dat ze dat in eerste instantie door heeft verstrikt raakt in een wereld van seks en leugens. Ze komt erachter dat mensen niet zijn zoals ze altijd gedacht had en dat zelfs haar dichtste vrienden haar bedriegen. Op een morgen wordt ze wakker zonder te weten waar ze is. Ze raakt in paniek en komt er dan al snel genoeg achter wat er enkele avonden geleden gebeurd is, maar verteld die persoon haar wel de waarheid? Hoe komt ze ooit nog veilig en levend van dat eiland af als niemand weet waar ze is en alle connecties met de buitenwereld verbroken zijn?
    Ik had er wel vaker geruchten over gehoord en het is niet zo dat ik nooit heb gezien hoe ze verschillende keren naar elkaar keken op het podium. Ik maakte grapjes over het feit dat iedereen over elkaar heen lag, wist ik veel dat het ook nog echt zo was? Er zijn veel dingen voorgevallen tussen mij en Steve, waardoor ik altijd gedacht heb dat hij iets van me moest.. Altijd heb ik het gedacht, maar nooit heb ik mezelf durven geloven. Mijn naam is Feya Lanise maar ik luister naar de naam Fee. Ik ben 22 lentes jong en mensen noemen mij een paganist. Ik ben behoorlijk impulsief als het aankomt op luisteren naar mijn gevoel. De een zegt dat het goed is, de ander noemt het dom. Het heeft me vaker in de problemen gebracht en me dingen laten doen waar ik later spijt van had. Ik had niet zo dicht bij moeten komen. Ik had moeten afblijven van wat niet van mij was. Alles gebeurd om een reden en ik geloof dat ik nu moet boeten voor de dingen die ik heb gedaan. Het is allemaal mijn eigen schuld.


    Before you aks:’Wie is OMNIA?’ &‘Wie is FAUN?

    Benieuwd? - The Pagan People

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 12:51 ]


    I am your Ignis Fatuus - I don't speak human.

    Een jong meisje van 22? Haha. (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Caribbean schreef:
    Een jong meisje van 22? Haha. (krul)
    Lol, beetje verkeerd geformuleerd. Voor mij is dat jong, hahaha (nerd).


    I am your Ignis Fatuus - I don't speak human.

    Ik ben ongeveer de enige die dit leest, hahah. (':
    but I love it <33


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Lughnasadh schreef:
    Ik ben ongeveer de enige die dit leest, hahah. (':
    but I love it <33
    Heheheh, no nog 3 andere mensen, hahaha. Naja, boeie. Dan maar een paar lezers. Jullie weten tenminste over wie het écht gaat en dat maakt het verhaal dan toch wat leuker en spannender om te lezen (krul)!


    I am your Ignis Fatuus - I don't speak human.