• Haak,
    Hoe kan je een modenator worden of ook wel genoemd Crew?
    Gewoon een vraag xD
    Laterszzzz


    Love

    moderator. en eens in de zoveel tijd worden er verkiezingen gehouden. gewoon het forum in de gaten houden.


    it's so empty living behind these castle walls

    Die verkiezingen zijn net geweest. Pas over een halfjaar weer een kans denk ik. Maar ik denk zo toevallig dat er binnekort wel Beta verkiezingen gaan komen :3


    SLOAN.

    Modenator? Je bedoelt Moderator. :'D
    Maar daarvoor komen eens in de zoveel tijd inschrijvingen voor en daar worden dan nieuwe moderators uitgekomen. Vorige week zijn er nog nieuwe moderators bijgekomen dus je zal nog een lange tijd moeten wachten wil je je kunnen inschrijven. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Zacksass schreef:
    Die verkiezingen zijn net geweest. Pas over een halfjaar weer een kans denk ik. Maar ik denk zo toevallig dat er binnekort wel Beta verkiezingen gaan komen :3

    Denk het niet hoor ;p


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Primrose schreef:
    (...)
    Denk het niet hoor ;p


    Oh Rutger zei zoiets tegen mij dat ze iemand weer gingen zoeken fzo. (Snapte het niet helemaal, maar toen ik dus wegging..)


    SLOAN.

    Misschien moet je de helppagina eens bekijken, die staat onder overige.

    Zacksass schreef:
    (...)

    Oh Rutger zei zoiets tegen mij dat ze iemand weer gingen zoeken fzo. (Snapte het niet helemaal, maar toen ik dus wegging..)

    Haha oooh dat wist ik niet (krul) Maar volgens mij is dat helemaal niet nodig :') Maarja ik weet het ook niet (nerd)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    http://www.quizlet.nl/help/vraag.php?id=61
    Alsje ^^


    Let the Night embrace you

    > Slotje op aanvraag + vraag is beantwoord.


    I solemnly swear that I am up to no good.