• The House of Night

Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.

Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.

- Rollentopic
    - Rollenstory

Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia

De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.

[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 20:03 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[@Val: it would be amazing if you could do that for me...]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Lughnasadh schreef:
    (...)

[Aisara wil wel bij één van hen (:]

[ Okay. Ik stop haar wel bij Clove, want ik denk dat Arléne te raar is]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

[ @Val dat lijkt me handig ]

Lughnasadh schreef:
    [Zal ik ook even een apart hoofdstuk over kameraandeling aanmaken in de story? :3]

[Doe dat dan ook met mentoren]

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Amber Claire Parkers
    Met een zucht liep ik naar mijn fiets die ik buiten de plaatselijke sporthal geparkeerd had. Ik had weer een uurtje dansen achter de rug en wilde eigenlijk wel weer graag naar huis om te gaan douchen. Ik douchte nooit bij de kleedkamers, dat vond ik gewoonweg vies. Wie wist of ze wel echt die douches helemaal gingen schoonmaken? Nee, dan douchte ik liever thuis. Aangezien het al donker aan het worden was deed ik mijn voor en achter lamp aan en stapte op mijn fiets. Snel fietste ik weg, op weg naar huis.

I hate that I can't stay mad at you.

Tay Jardine

Het zwakke kaarslicht in de lange van de school wierp een een spookachtige schijn heen over het broze lichaam van Tay. Haar ogen glinsterenden in de vonken van het vuur en haar voetstappen klonken hol tegen de lege muren. Een dik, zwaar boek was stevig tegen haar borstkast aangeklemd en ze ademde zwaar in en uit van de inspanning.
    Tay was deze avond zo vroeg mogelijk opgestaan omdat ze nog snel iets wilde opzoeken in de mediatheek. Dit wilde ze liever doen zonder teveel pottekijkers en had daarom besloten om dit zo vroeg mogelijk te doen.
    Wanneer ze de slaapvertrekken van de meisjes had bereikt, glipte ze snel naar binnen en negeerde de starende blikken van de andere fledglings, die samen aan de tafels zaten en bezig waren met hun ontbijt.
    Ze glipte naar boven, liep de trappen op en opende langzaam haar deur, om Aella niet wakker te maken.

Olive

Clyde - mens
    Het loopt al tegen zeven uur in de avond, ik bedenk me dat ik nog niks gegeten heb en dat ook niet gaat gebeuren als ik niks ga klaar maken. Ik sta op en hang mijn gitaar weer langs mijn andere in de, ervoor bestemde, houder aan de muur. Ik loop langzaam naar beneden. Mijn pleegouders zijn niet thuis, iets wat ik totaal niet erg vind. In de keuken zet ik de radio aan, en merk dat hij op een achterlijke oude mensen zender staat. Snel draai ik aan de knop en hij staat binnen een paar seconde op fatsoenlijke muziek. Ook gaat mijn hand langs de volume knop die nu lekker hard staat. Ik loop naar de koelkast, er staat gelukkig nog wat soep van gister en in het vriesvak liggen nog 2 frikadellen in de doos. Ik pak de soep en de 2 frikadellen en zet de soep in de magnetron. Een pan zet ik op het vuur en de frikadellen worden langzaam warm. Nadat alles klaar is pak ik nog een glas water en doe de soep in een diep bord en de frikadellen met een boterham op een normaal bord. Ik open de buitendeur en zet alles op de tafel. Rustig een ik alles op en zet alles in het afwasmachine als ik klaar ben. Ik zet de radio weer uit en pak mijn vest. Het weer is nog goed dus ik ga buiten een stuk lopen.

Do it scared, but do it anyway.

Dawn Morena
    Met een glimlach kijk ik naar de uitnodiging die ik mijn handen heb. Ik wist het wel. Jack en Mary, de enige twee mensen met wie ik contact heb hebben eindelijk door dat ze dolverliefd zijn op elkaar en nu gaan ze trouwen. Ze passen zo goed bij elkaar. Jack was dan wel eerst mijn vriendje, maar ik heb er nooit mee gezeten dat hij later met mijn beste vriendin ging daten. Ik ben al blij dat ze allebei nog steeds zoveel om mij geven. Ik zet de uitnodiging op mijn nachtkastje en doe mijn haren in een staart. Ik loop naar buiten en kijk naar de leerlingen die naar de les lopen. Snel haast ik mij naar mijn lokaal.

[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 19:20 ]

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

[*gaat Fledglings tellen om te bepalen hoeveel kamers er komen*
    @CrispsPink: zet haar dan maar bij Arléne, want Aisara is ook raar. 8D]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Aella Jordan

De klik van de deur die in het slot viel, zorgde ervoor dat ik mijn ogen opende.
    'Tay?' mompelde ik zuchtend.
    'Sorry,' mompelde ze stilletjes.
    Ik wierp een blik op mijn uurwerk dat op mijn nachtkastje stond en schrok wanneer ik zag dat het al na zeven uur was. Over minder dan een uur zouden de lessen beginnen.
    'Oh, shit!'
    Ik sprong uit mijn bed en snelde naar de badkamer terwijl Tay me met een klein grijnsje nakeek.

Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

Dream Ametsa - Mens
    Met een rugzak over mijn schouder en een tennisracket in mijn hand loop ik door Tulsa. De nacht is al gevallen, maar de training is nog maar net klaar. Niet dat ik zin heb om naar huis te gaan. Tulsa is nog erg levendig rond deze tijd in de nacht.

[@Val okay ]

[Meh, zal ik de rest die nog niet gereageerd heeft random indelen of moet ik op hen wachten?]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

[Iemand die met Etoile op de kamer wil?]

Blake Harnage - Mens

Devin was na enkele minuten nog zatter en hij steunde zwaar tegen Blake aan, die hem voorzichtig in de auto probeerde te zetten. De jongens waren beiden niet meer helemaal bij de werkelijkheid en Blake wist dat als hij nu zou gaan rijden, hij waarschijnlijk een ongeluk zou veroorzaken.
    Toch wilde hij het erop wagen. Zijn stiefmoeder had hem deze morgen een dikke preek gegeven en hij wilde deze keer wel op tijd thuiskomen, anders had hij de komende weken huisarrest.
    Normale tieners zouden geroepen hebben dat ze 'mijn moeder niet is', maar Blake wist dat zijn bloedeigen vader die verschrikkelijke vrouw steunde in haar beslissingen en waarschijnlijk zelf ook nog eens aanmoedigde.
    'Als je in mijn auto gaat kotsen, dan smijt ik je buiten,' mompelde Blake tegen Devin aan.
    Devin liet zijn hoofd zwaar tegen de stoel aanleunen en knikte zwakjes. Zijn gezicht was groen en Blake vroeg zich af of het verstandig was om zijn vriend mee te nemen.
    'Ik meen het Devin, anders zal je het zelf moeten opkuisen.'
    Hij liep ondertussen naar de andere kant van auto en stapte zelf in. De sleutels rinkelden luid in zijn handen en hij zette de wagen aan.
    'Rij gewoon,' mompelde Devin en hij sloot zijn ogen.
    Blake zuchtte zacht en drukte met zijn voet het gaspedaal in.

Olive