• The House of Night

Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.

Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.

- Rollentopic
    - Rollenstory

Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia

De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.

[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 20:03 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Clove McCarthy
    Verdomme, hoe weten ze dat dat een Tracker is?
    "Je ziet er niet uit als iemand tussen de 13 en 16 jaar, Dream," zeg ik.
    Ik glimlach onschuldig en knipper met mijn ogen.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Dream
    Ja, wrijf het er in, denk ik geïrriteerd.
    'ik ben een vierdeklasser, vorig jaar gemerkt,' antwoord ik, hopend dat mijn stem niet trilt. 'ik ben 17.'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Clove McCarthy
    "Ik weet de naam niet. Hij zei alleen dat wat Trackers normaal zeggen," antwoord ik op Ambers vraag.
    En dit was niet gelogen, ik wist de naam echt niet.
    "Oh dat is raar, want meestal is de transformatie voltooid als je zestien bent," zeg ik tegen Dream.

[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 23:27 ]

Amber
    'Oke dan.' Glimlachte ik. Ik hoopte dat ze snel stopte met vragen en weer weg zou gaan.

I hate that I can't stay mad at you.

[ Ik heb mijn post aangepast ]

Dream
    'eigenlijk kun je gemerkt worden tussen je 13de en 16de, wat betekend dat je de Verrandering voltooit tussen je 17de en 20ste levensjaar,' antwoord ik, een antwoord dat ik rechtstreeks uit de boeken overneem. Ik weet álles van deze wereld, eht was verdomme niet eerlijk dat ik een beetje zelf mijn Mark moest tekenen en liegen.

Amber
    Ik glimlachte nog steeds. Gelukkig maar dat Dream er zo veel van wist, anders dan waren we nu weer terug bij af. Maar Dream moest er ook wel veel van weten. Hij wilde het echt zo graag.

Clove McCarthy
    "Als jij het zegt," zeg ik zacht.
    Ik glimlach mijn mooiste glimlach naar Dream, maar dan zegt een stem in mijn hoofd: Niet doen. Ik negeer het en begin te frunniken aan mijn haar.
    "Je hebt een hele mooie glimlach, Dream," zeg ik uit poging om dit gesprek levend te houden.

Dream
    Ik knikte vaag, Clove of Amber zei iets maar ik luisterde niet meer. Dit was belachelijk. Sinds mijn 14de heb ik elke dag gebeden, keihard gewerkt en gestudeerd, en ik ben het Merk neit waard? Had ik dan helemaal geen nut?
    'We moeten zo naar de les, Amber,' mompel ik uiteindelijk.

Clove McCarthy
    "Welke les hebben jullie?" vraag ik.
    Ik draai een pluk haar om mijn vinger en kijk naar de grond.

Amber
    Ik grinnikte even. 'Klopt helemaal.' Zei ik tegen Dream. Ik liep naar Dream toe en bekeek het beeld nog eens goed. 'Geen idee. Welke les hebben we ookal weer Dream?'

[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 23:41 ]

Dream
    Shit. Uhm, welke les?
    'Uhm, Muziek.' het was eht eerste dat me te binnenschoot, aangezien ik tottaal neit muzikaal aangelegd was. het was het enige waar ik slecht in was.

Clove McCarthy
    "Ik verzeker je, dat de opdracht moeilijk zal zijn als je niet muzikaal bent," zeg ik.
    Ik glimlach speels en bedenk me dat ik echt fout bezig ben.
    "Je kan het gewoon zeggen als je mijn nieuwscherigheid irritant vind, ik hoor toch bijna elke dag dat het irritant is," zeg ik.

Dream
    Ik geef het meisje, uh, Clove, een snelle kus op de wang. Wat? Hoe meer vrouwen, hoe meer wangen ik heb om te kussen.
    'We zien je nog wel,' zeg ik, waarna ik amber de Tempel uitsleep.

[Ik ga naar bed. Amber loopt wel gewoon met Dream mee ofzo, zonder iets te zeggen dan :p]