• Ik ga vanavond naar een feestje om 10u waar het wel degelijk gezellig gaat zijn, dat weet ik nu al haha.
    Wat ga jij doen vanavond?


    All I have in life, is my imagniation.

    vroeg slapen en luieren..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Q en schrijven. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    msnen en slapen. as usual.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Drieduizend woorden schrijven.
    (En deze drie tellen niet mee, nee.)


    Felix

    iPotter schreef:
    Q en schrijven. (:


    I am an idiot, I move.

    Pusheen schreef:
    Slapen (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben net terug van sporten (jiu jitsu) en kijk nu Ocean's 13 (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Anime kijken. (krul)


    wth.

    schrijven, schrijven en nog eens schrijven.


    Ex astris, sciencia

    Audacity schreef:
    Keihard niks doen *O*.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Gifs maken omdat ik 't gisteren niet afkreeg ><;; Ondertussen een beetje Prosecutor Princess kijken. En half naar The Voice Of Holland kijken :']


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    slapen

    The Voice kijken, aan mijn verslag voor mijn presentatie werken en mijn vriend komt nog :3. Dus ga ik met hem knuffelen en film kijken en dan slapen, want morgen weer vroeg op :') haha.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Schrijven , msn'en , mensen op Q vervelen , muziek luisteren & Tumblr *O*


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Iets in de trans wat maken heeft met leven.(nerd)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you