• Binnenkort (ik geloof in Februari) moet ik een project gaan kiezen waar ik een jaar over moet gaan doen. Ik weet al vrij zeker wat ik ga doen, en dat is een tijdschrift maken :'D.. Ik wil het dan over het schoolleven doen, en ook mede laten zien dat scholieren wél talenten hebben. Maar ook gewoon leuke betogen waarin ik standpunten over school verdedig(: Nu heb ik al een idee voor een artikel, en dat is een leuke tekst schrijven over waarom het wél goed is om te spijbelen. (gheghe) Maar nu heb ik eigenlijk nog veel meer dingen nodig om over te schrijven, maar ik heb zelf vrij weinig inspiratie.

    Dus bij deze: Weten jullie nog leuke onderwerpen voor betogen/artikelen voor in een tijdschrift. De belangrijkste eis is, is dat het een aantrekkelijk onderwerp moet zijn om te lezen voor lezers van ongeveer 14 tot en met 18 jaar(:

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 17:20 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Niemand?(no_chears)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Misschien is over een vervolgopleiding?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Oooh, zoiets heb ik ook eens gedaan, maar dan over een ander onderwerp. Het is echt heel leuk :3

    Maar eh... hier zijn wat nogal saaie ideeën:
    - het eten / de voorzieningen in de kantine
    - spieken
    - leuke / stomme leraren
    - veel te strenge eisen
    - hoe je het beste voor pw's kunt leren


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Een lijst met bijvoorbeeld tien smoesjes voor als je te laat bent?
    Ik ga nog even denken...


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Rond de examens kan je studeertips geven. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    @ Moonstruck. Hmm.. dat zou inderdaad best wel leuk zijn, maar dan zou ik daar dus nog een leuk standpunt bij moeten bedenken omdat ik het echt leuk en aantrekkelijk wil maken om te lezen(:

    @Aesthetic daar zitten nog best wel wat dingen bij waar ik iets leuks mee kan :'D. Ik kan bijvoorbeeld een soort 'descriptor' voor een toffe leraar enzo maken ^^ (en dan niet met namen gaan gooien omdat ik leraren graag te vriend houd xd)

    @Kaulitcest: Dat is ook nog best wel leuk ^^

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 17:25 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.