• i have this condition | if i see you once again, will you remember me?
    Tom kaulitz, is nog steeds de one-night-stand maker zoals vroeger. maar dit keer heeft hij een smoes om de meisjes niet terug te hoeven bellen, en niet meer hoeft te herinneren. hij heeft sinds vorig jaar, 21 juni, een aandoening. tom kan geen nieuwe herinneringen aan maken, mensen herinnert hij zich niet behalve mensen die hij van te voren al kende. zijn herinneringen gaan niet verder als zijn negentiende. Tom ontmoet grey]rol[/grey, een meisje die zich helemaal overlaat tot het one-night-stand wezen. ze gaan samen naar bed, maar wanneer tom wakker wordt stelt grey]rol[/grey hem een vraag, waarvan ze het antwoord wel zou moeten weten. Als ik je nog eens zie, herinner je me dan?, tom antwoordt standaard met nee maar hij maakt een foto van haar. haar naam schrijft hij erbij, en elke keer als hij naar de foto kijkt herinnert hij grey]rol[/grey zich.
    grey]rol[/grey en Tom vormen na vaak afspreken, een koppel. tot grote ergenis van al tom's one-night-stands, waaraan hij had belooft eeuwig van haar te houden. tom kan [rol] niet herinneren zonder de foto, maar na veel ruzies verlaat grey]rol[/grey tom en neemt ze de foto mee. het einde van grey]rol[/grey, in tom's ogen.
    een jaar later, komt zijn broer Bill met een meisje thuis, grey]rol[/grey. alleen weet Tom niet, dat dat het meisje is waar hij vorig jaar zo veel van heeft gehouden. zijn leven gaat verder, maar dan vindt hij de foto van grey]rol[/grey. een meisje die precies op grey]rol[/grey lijkt.


    ROLLUUUUUH:
    - hoofdrol beatthatbeat
    - one-night-stand van Tom xwahreliebe
    - ex vriendinnetje van Tom parislady
    - Verzin zelf een rol. captivity

    INVULLUUUH:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Foto:
    Karakter:
    Extra:
    Waarschuwen?
    Titel 1 of 2:



    wazaaaaa

    [ bericht aangepast op 17 aug 2010 - 19:33 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Hoofdrol?
    Naam: Stephannie (steffi) Smitz
    Leeftijd: 19?
    Foto: deze Of Deze
    Karakter:Goed gevoel voor humor, aardig, veel vooroordelen, houdt van de natuur, is gek op honden, kookt niet graag, heeft veel aandacht nodig, romantisch, betrouwbaar.
    Extra: haar ouders keken vroeger niet naar haar om, ze was constant opzoek naar aandacht en dat ging alleen door te dansen, haar ouders vonden het geweldig als ze danste, daarom danst ze 4 dansstijlen; Klassiek ballet, Jazz ballet, Belly dance (buikdans), mix-dance
    Waarschuwen? hoeft niet, ik neem wel Abo, geef gewoon een kik als het eerste deeltje er is ^^
    Titel 1 of 2: titel 2 ^^


    <3

    Rol: hoofdrol? anders moet je maar iets anders nemen. Maar ik zou echt doodgraag de hoofdrol hebben.
    Naam: April Swan
    Leeftijd: 19-20
    Foto: http://www.google.be/imgres?imgurl=http://www.movisionary.com/imagenes/jessica-alba_5.jpg&imgrefurl=http://www.movisionary.com/movisionary-diosas-jessica-Alba.php&usg=__AMzgpqe2m6NdoswecpTdGvu3Oso=&h=654&w=450&sz=60&hl=nl&start=23&tbnid=Og2AcmD8-S8irM:&tbnh=138&tbnw=95&prev=/images%3Fq%3Djessica%2Balba%26um%3D1%26hl%3Dnl%26rlz%3D1R2SKPB_nlBE342%26biw%3D1259%26bih%3D569%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1
    Karakter: lief, sociaal, maakt heel snel vrienden, vriendelijk, kan soms wat bitchy doen...
    Extra: heeft een zwaar verleden, haar vader was altijd dronken en mishandelde & verkrachte haar vaak, daarna is ze weggelopen omdat haar moeder dood was en ze is daarna alleen gaan wonen.
    Waarschuwen?: als ik de een rol heb , wil je dan aub een pb sturen? als de story er is moet je niet waarschuwen, dan neem ik abo.
    Titel 1 of 2: - i can't remember you...
    - how can i forget you?

    Rol: Hoofdrol (:
    Naam: Michelle Fayders
    Leeftijd: 19
    Foto: Deze of deze (: Kies jij maar.
    Karakter: Lief, vrolijk, snel op haar teentjes getrapt, spontaan, zegt wat in haar op komt, beetje bitchy, humor.
    Extra: Heeft een tatoeage op haar onderarm, een roos. Die heeft een waardevolle betekenis voor haar, aangezien ze hem samen met haar beste vriendin heeft laten zetten, die overigens net zo'n zelfde heeft. Maar haar vriendin heeft haar gevecht tegen kanker verloren.
    Waarschuwen?: Ja, graag.
    Titel 1 of 2: Titel 2 (:

    Liefs.

    Oeh, lijkt me een leuke storie. Weer eens iets origineels. ;D
    Rol: Het liefst natuurlijk de hoofdrol maar het lijkt me zowieso leuk om een rol in dit verhaal te krijgen dus One-night-stand is ook wel leuk als iemand anders de hoofdrol al krijg.^^
    Naam: Patricia Konrad.
    Leeftijd: 19.
    Foto: This one or this one. Jij mag kiezen.^^
    Karakter: Patricia is een behulpzaam meisje die altijd voor iedereen klaar staat tenzij je daar misbruik van maakt dan kan ze een echte bitch zijn. Verder is ze ook heel gevoelig en maken veel mensen daar gebruik van. Ze is ook een heel eigenwijs typje als iemand zegt dat ze iets niet moet doen krijgt ze juist de drang er naar om het toch te doen. Ze is ook heel sociaal en kan met bijna iedereen wel op schieten. Ze is ook heel erg nieuwschierig en steekt overal haar neus in. Ook is ze heel erg betrouwbaar als haar vriendinnen met iets zitten is ze de eerste waar ze naar toe komen.
    Extra: Ze heeft een klein vogeltje laten tatoëren achter haar oor met als betekenis, 'vrijheid'.
    Waarschuwen?: Ja, als je zeg maar net de éérste deel hebt geactiveerd. Als de storie er zelf is neem ik natuurlijk wel een abo. (:
    Titel 1 of 2: Titel 2.
    Stuur je een berichtje als ik de rol heb? ^^

    [ bericht aangepast op 16 aug 2010 - 23:46 ]


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Rol: Bff hoofdrol/hoofdrol
    Naam: Ilse DeLuna
    Leeftijd: 19 jaar
    Foto: Ilse Deluna
    Karakter: Ilse is een Charmante, spontane en vriendelijke meid die wel in is voor een grapje. met haar exen wil ze liever niets te maken hebben, aangezien ze niet goed kan omgaan met haar emoties. (De ene keer heeft ze driftbuien terwijl ze de andere keer stil in een hoekje gaat zitten denken.)
    Extra: is parttime model, houdt van feesten, en heeft een hekel aan haar exen.
    Waarschuwen?: jaaa
    Titel 1 of 2: 2

    [ bericht aangepast op 17 aug 2010 - 19:09 ]

    Rol: Hoofdrol
    Naam: Alexia Gaelle Fayders.
    Leeftijd: 19.
    Foto: [url=http://gearpatrol.com/images/bar-refaeli.jpg
    ]Alexia[/url]
    Karakter: Alexia kan heel goed opschieten met nieuwe mensen. Ze is behulpzaam, aardig en betrouwbaar. Mensen gaan altijd naar haar, omdat ze goede raad geeft en altijd klaar staat voor hen. Ze is ook heel erg slim en heeft veel gevoel voor humor. Alexia is niet zomaar iemand waar je tegen kan liegen, want haar hou je niet voor de gek. Ze is ook eerlijk, maar soms kan ze jaloers zijn.
    Extra: Ze is model.
    Waarschuwen? Ja :]
    Titel 1 of 2: 2!

    [ bericht aangepast op 17 aug 2010 - 19:28 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Oeh , dankje voor de rol :D


    Fighting for peace is like fucking for virginity.