• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 42!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Kirrin Amero
    'Dankje, wil je de slaapkamer zien?' vraag ik met een grijns. ik doe mijn arm om haar slanke middel heen.

    Saph
    Er zijn stemmen in het huis. De buren misschien. Kop houden dus. Ik kan hier toch niet weg.

    Daiyh
    'Je wilt ook niet mee. Zien hoe ik mensen straf voor het Capitool. Zahira dat gegil laten aanhoren.'

    Hayden
    'Het is mijn familie, natuurlijk zijn het mijn zaken!' val ik uit met tranen in mijn ogen. God wat een irritant persoon. 'Ik wil gewoon weten waarom jij geobsedeerd bent met mijn broer en waarom ze mij hier hebben achter gelaten!!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [FINALLY, rust. Zit nu achter mijn netbook, kan weer ongestoord typen *O* en IIEEUUWWLLL die vader D:]

    Fayan - Stylist
    Die tranen zorgden ervoor dat ik het wel moest vertellen.
    "Omdat hij mijn verloofde is, je pa dat niet leuk vind en daarom Saph weer mee heeft teruggenomen naar huis." zeg ik met opeengeklemde kaken, bijna bang voor een klap.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Saph lag boven toch? (cat)]

    Amycus Calcia
    Blijf met je vieze apenpootjes van me af!
    Met een onschuldig glimlachje op haar gezicht liep ze van hem weg, in de richting van de trap.
    'Ik wil de bovenverdieping wel zien, ja.'

    Chiara Cinxi
    Zacht beet ze op haar onderlip, krulde haar vingers om zijn onderarm.
    'Ik weet het allemaal even niet meer, Daiyh,' gaf ze daarna toe, tilde Zahira op en ging met haar hoofd op zijn schoot liggen.
    Behoedzaam legde ze het meisje op haar borst.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 23:31 ]


    -

    Hayden
    Een beetje dom kijk ik de man aan.
    'No offense, maar waarom zou Saph zich verloven met iemand van het Capitóól?' vraag ik hem. 'Ik bedoel, okay hij valt op mannen en dat is best wel.. urgh. Maar okay, Saph háát het Capitool dus ik snap het niet.'
    Ik veeg mijn tranen weg, hoewel dit nog neit verklaard waarom ik hier ben achetrgelaten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Denk je dat ik het wel begrijp? Ik weet niet waarom Saph op mij valt, maar het is zo en we gaan trouwen." Alsof ik wist waarom Saph mij als uitzondering zag.
    "Vraag het hem, als hij straks weer terugkomt."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [yup XD]

    Kirrin Amero
    Grijnzend liep ik achter de vrouw aan. Had dat kutkind toch nog wat goedsbezorgd.

    Daiyh
    Stilletjes staarde ik voor me uit. Ik haat dit. ik haat eht dat ze me neit was vergeten, dat ze geen andere man had genomen.
    'Dit is echt kut.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hayden
    'Pa en saph komen terug?' vraag ik vrijwel direct. Dus ze hadden me alleen tijdelijk achter gelaten.
    'want het is best kut om hier alleen te zijn, weetje, ik bedoel ik heb wat vrienden gemaakt, Reachell is erg aardig ookal valt ze veel flauw en Nalyua is ook best leuk om eme te praten maar het is neit het zelfde zonder familie weet je.'
    ik val even stil en denk na.
    'die verloving verklaart trouwens jou obsessie emt Saph1' bedank ik me dan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Saph, gil ofseu, voordat ze verkracht wordt >.<]

    Amycus Calcia
    Op de hal bleef ze rustig stilstaan, haar grijsblauwe ogen gleden over de twee schilderijen die aan de muur hingen.
    'Heb jij die gemaakt?' vroeg ze op de gok, hopend op een debiel verhaal over kunst of iets in die richting.

    Chiara Cinxi
    Haar vingers streelden ritmisch over Zahira's tere rug.
    'Het meest trieste is dat ik denk ik nooit meer.. echt iemand anders zou willen.' Haar stem klonk onstabiel, bitter omdat ze zichzelf belachelijk maakte.


    -

    Fayan - Stylist
    "Saph komt terug." verbeter ik hem. "Amycus is hem ophalen, je pa blijft daar. Die is hier niet meer welkom."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Kirrin
    'Nee, hingen hier al,' antwoord ik terwijl ik haar richting de slaapkamer duw. ik begin emt de deur voor haar open te houden.

    Saph
    door een waas van pijn voel ik herkenning. Een stem, ik ken die stem.
    'Heb jij die gemaakt?'
    Dat kon niet.
    'Amycus?' piep ik onzeker. Mijns tem is schor, klein van angst.

    Daiyh
    'Dat is omdat je van mij ben,' mompel ik met een grijns.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hayden
    'Waarom niet?' Ik kijk de Capitool gast raar aan. 'Waarom zou pa niet terug komen? Wat heeft hij gedaan? als dit om die alcohol gaat kan ik eht uitleggen hoor.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik zuchtte, haalde diep adem en vertelde het verhaal nog maar keer.
    Waarom dacht hij anders dat ik hier lag? Zomaar voor de lol?
    Nee, ik vertelde hem alles, opnieuw, het hele verhaal over die fantastische liefhebbende vader van hem.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hayden
    Het liefst had ik gezegd dat hij loog, hij kwam van eht Capitool dus eht was best mogelijk. Maar nee, het bewijs was er. De gebroken neus, kaak, blauwe plekken. Voor de eerste keer in mijn leven ben ik compleet stil. Geen wonder dat Saph ons het liefst uit de buurt houd.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ik verdwijn zo even 5 tot 10 minuten.
    als ik mijn verloofde neit ben word ik gillend gek.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Gillen, niet piepen :'D]

    Amycus Calcia
    Koppig bleef ze staan, streek langzaam haar lange lokken naar achteren en lachte even naar hem.
    'Laat je me de rest van het huis niet eerst zien?' vroeg ze zoetjes, met een ondertoon die dwingend genoeg was om het zo te laten klinken dat er anders niks ging gebeuren.
    Anders ook niet, maar dat kwam later wel.

    Chiara Cinxi
    Even schoten haar zachtgroene ogen naar Daiyh, waarna ze rechtop ging zitten. Met twee handen tilde ze Zahira op.
    'Ik meen het, Daiyh,' mompelde ze enigzins kil, keek vanuit haar ooghoeken even naar hem.


    -