• National Novel Writing Month is weer begonnen.

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt

    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee:
    Defensive
    Mendacium
    Edhelia
    Assassin
    Mutant
    AfterToday
    Nightclock
    Joyable
    Anhysbys
    Austen
    Lostpromises
    Bronte
    DirectionOne
    Hel
    iPotter
    Oppugno
    Starkiller
    Sid
    Sjenkie
    Square
    Doe jij ook mee? Meldt het even dan zet ik je erbij.

    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten en elkaar tips geven enzo
    In dit topic kan je je vooruitgang zetten

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 21:56 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik doe mee. (:


    Hope goes lost but never dies.

    Fuuu ik loop achter op het gemiddelde van 1700 woorden per dag.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Fuuu ik loop achter op het gemiddelde van 1700 woorden per dag.

    Hoeveel heb je al of zo? (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    ik doe mee
    Maar mijn ideen falen :'c


    Cool, neat, swell -Cry

    C18 schreef:
    Fuuu ik loop achter op het gemiddelde van 1700 woorden per dag.

    Ik ook. En dat iedereen hier juist het dubbele lijkt te schrijven is ook niet echt bemoedigend. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)
    Ik ook. En dat iedereen hier juist het dubbele lijkt te schrijven is ook niet echt bemoedigend. :'D

    Inderdaad, en ook het feit dat ik nog niet eens weet waar ik over ga schrijven :')


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sjenkie schreef:
    (...)
    Inderdaad, en ook het feit dat ik nog niet eens weet waar ik over ga schrijven :')


    Heb je niet een oud idee, waar je na vierhonderd woorden mee bent gestopt? Of gewoon iets dat al jarenlang in je hoofd rond speelt maar waar je nooit tijd voor had?
    Ik heb namelijk tientallen van dat soort ideeën, en ik ben nu dus ook bezig met het schrijven van een daarvan. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)
    Ik ook. En dat iedereen hier juist het dubbele lijkt te schrijven is ook niet echt bemoedigend. :'D


    Inderdaad, ik heb in totaal pas 1780 woorden.


    Your make-up is terrible

    Ik ben gisteren begonnen en zit nu bijna aan de 6K (:


    Carry me away, I hope that you don't break.

    iPotter schreef:
    (...)
    Hoeveel heb je al of zo? (:

    Heb mezelf pas vandaag aangemeld, dus de eerste twee dagen mag ik mooi inhalen :']
    Zit nu op ca 3000. Morgen, als ik alle shit voor school hopelijk klaar heb (op 't project na, want da's pas dinsdag), ga ik proberen er serieus vaart achter te zetten :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    Heb mezelf pas vandaag aangemeld, dus de eerste twee dagen mag ik mooi inhalen :']
    Zit nu op ca 3000. Morgen, als ik alle shit voor school hopelijk klaar heb (op 't project na, want da's pas dinsdag), ga ik proberen er serieus vaart achter te zetten :Y).

    Nog maar één dag bezig en al 3000 woorden is best goed, hoor. (: En het lukt je wel om het in te halen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Square schreef:
    (...)

    Heb je niet een oud idee, waar je na vierhonderd woorden mee bent gestopt? Of gewoon iets dat al jarenlang in je hoofd rond speelt maar waar je nooit tijd voor had?
    Ik heb namelijk tientallen van dat soort ideeën, en ik ben nu dus ook bezig met het schrijven van een daarvan. (:

    Ja die heb ik wel, maar die zijn niet goed/lang genoeg om een verhaal van 25.000 woorden van te schrijven (dat is mijn doel dit jaar). En ik heb nog wel een paar halve verhalen op mijn computer staan, maar dat zijn voornamelijk oude fanfics :')
    Ik denk dat ik een paar ideeën die in mijn hoofd rondspoken ga combineren tot een verhaal.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Eurydice schreef:
    Ik ben gisteren begonnen en zit nu bijna aan de 6K (:


    Holy Shiznit!

    6K! Diepe respect van iemand die vandaag maar 479 woorden heeft geschreven


    Ordo ab Chao

    Sjenkie schreef:
    (...)
    Ja die heb ik wel, maar die zijn niet goed/lang genoeg om een verhaal van 25.000 woorden van te schrijven (dat is mijn doel dit jaar). En ik heb nog wel een paar halve verhalen op mijn computer staan, maar dat zijn voornamelijk oude fanfics :')
    Ik denk dat ik een paar ideeën die in mijn hoofd rondspoken ga combineren tot een verhaal.

    Oh oh oh, koppel je ideeën aan elkaar :Y). Misschien dat dat werkt ;o


    No growth of the heart is ever a waste

    iPotter schreef:
    (...)
    Nog maar één dag bezig en al 3000 woorden is best goed, hoor. (: En het lukt je wel om het in te halen.

    Here, doin' the best I can :]


    No growth of the heart is ever a waste