• Bijnamen 8D

    Nou ik en mijn vriendin dus wel en ik ga nu vertellen waarom xp. Op onze school zitten veel knappe jongens en het was een keer gebeurd dat een van de jongens ons door had toen we over hem praatte xD

    Nu gebruiken we bijnamen zoals Teddy, Aardbei, Witte Kraag, Rode Model ;p

    klinkt misschien stom maar het is heel leuk als mensen geen idee hebben waar je over praat xD.


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Ik!Voorbeeld: W²,Niall en Liam (Ze hebben dezelfde haar als de echte),Chrisje,blondje


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Een vriendin van me deed dat over jongens die ze niet moest en waarbij we heel soms mee in de klas zaten. Dus dan was ze aan het praten over 'de kikker' of 'de zwerver' :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Yeah. I do it all the time.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    lol, nee, afijn... eigenlijk soms, maar meestal is dat niet al te positief.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ja dat deed vorig jaar mijn vriendin ook ze noemde haar cruch 'de lucht' like wtf?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ja, hoor. Wij wel. Wij hebben een
    Sterretje *
    Bolletje °
    Hartje <3
    Punt .
    Komma ,
    PuntKomma ;
    Vierkantje -valt niet uit te beelden-
    Driehoek -valt ook niet uit te beelden- !

    Heel raar, I know. Maar ja, dat zijn mijn beste vriendin en ik natuurlijk weer, hè! ;D

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 13:57 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    ja, ik en mijn vriendinnen hebben echt vage namen voor jongens xD


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Voor een jongen die we niet moesten, had ik de volgende naam verzonnen: Het Groene Monster van het IJsselmeer. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Een vriendin en ik hebben wel wat benamingen, maar dat is omdat of een van ons of wij beide de naam niet kennen. Maar dat zijn niet de jongetjes bij ons op school.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Henk en Piet :3