• Bijnamen 8D

    Nou ik en mijn vriendin dus wel en ik ga nu vertellen waarom xp. Op onze school zitten veel knappe jongens en het was een keer gebeurd dat een van de jongens ons door had toen we over hem praatte xD

    Nu gebruiken we bijnamen zoals Teddy, Aardbei, Witte Kraag, Rode Model ;p

    klinkt misschien stom maar het is heel leuk als mensen geen idee hebben waar je over praat xD.


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Door m'n vriendje aap en liefie en muts :$

    En door wat anderen vrienden gewoon Meggie ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Jawel;

    Neus
    Mexicaan
    Dinges
    Ugly-mushroom-head
    Indiaan

    (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Op vakantie wel, toen noemden we een jongen de hele tijd Flappie.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb bijnamen verzonnen voor mensen waarvan ik hun naam niet bij hun vind passen. Het heeft er voor gezorgd dat ik bekend sta als 'het meisje dat bijnamen geeft' haha. Maar iedereen kent me nu wel ghehe, inclusief me crush <3

    Anitaaa schreef:
    (...)
    Ongeveer mijn hele school is het erover eens dat de enige oudere en mooie mensen op mijn school verschrikkelijk arrogant zijn, dus neen, nog steeds niet van toepassing hiero. :p

    Haha ik leef met je mee, de jongens van de hogere klassen hier zijn ook niet bepaald 'aardig' . Maarja zo te zien vinden mijn vriendinnen dat niet erg.


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    dat heb ik ook heel lang volgehouden op het middelbaar., xd
    Maar nu doe ik een opleiding met alleen maar jongens in de klas, dus dat gaat een beetje moeilijk al ik het enige meisje ben., xd

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 20:51 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ugly-mushroom-head


    Vandaar die naam :'D

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 20:53 ]


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Een vriendin van me doet dat wel - alleen degene op wie ze verliefd is -, maar de rest en ik niet.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Moffeltje schreef:
    Nee, maar ik weet wel lang geleden, ik ging eens met mijn nicht naar het frietkot en we noemden mensen Grootneus en Oorlel en zo omdat dat het meest opviel bij hen. x]
    Maar da's al lang geleden...

    Of er reed iemand voorbij en we gaven die gewoon een naam ^^ en riepen die (een beetje onbeleefd :$)


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    iPotter schreef:
    Ik en mijn vriendin hebben codenamen voor zowat iedereen. (krul)


    Not all those who wander are lost.

    Haha. Dingetje ;$


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cayenne schreef:
    (...)
    Of er reed iemand voorbij en we gaven die gewoon een naam ^^ en riepen die (een beetje onbeleefd :$)

    Wat waren we toch rebels :3 ...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nee. Maar ik noem wel 4 jongens "kleine". Cas, omdat hij superschattig is, Marinus omdat hij ook superschattig is, Thom omdat hij klein is, en Sarel omdat hij klein is. Simpel zat. Oh, en alle meisjes hebben één bijnaam voor iedere jongen uit de klas: Idioot. En ze luisteren er ook nog altijd naar :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aquila schreef:
    Nee... er zitten geen snelle in ons jaar/school.


    hahah heb je groot gelijk in
    af en toe wel eentjes maar zo veel nu ook weer niet
    ik heb wel een tijdje en codenaam gebruikt voor een jongen nl. De Paus
    geen idee hoe we erbij kwamen

    Vroeger wel met een vriendin, als we ze dan niet kenden maar ze wel knap vonden.


    As travars