• LOVE YOU ALL

[ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 16:20 ]

It's like I'm finally awake - One Direction.

De ene vriendin vindt ze wel leuk en de andere totaal niet, dan heb ik ook nog zo meisjes in mijn klas zitten dat doen alsof ze er alles van weten terwijl dat niet is en daar krijg ik het van !

i'm broken, do you hear me.

Sheeran schreef:
    (...)
    Ergens vind ik dat ook niet leuk. ;x

same,, ik gun hun heel veel fans, heel veel roem en dat soort dingen.
    Maar voor ons is het best kut. Steeds minder kans om ze te ontmoeten etc..
    En ik hoop niet dat het hun naar hun bol slaat..

iHoran schreef:
    (...)GA MET ONS <3

ALS WE GAAN DAN GAAN WE MET ZIJN ALLEEEEEEEEEEEE

Houis schreef:
    (...)

DE KROEGEN OVERVALLEEEEEEEEN, WIE GAAT ER MET ONS MEE?

If you spread your wings, you can fly away with me.

Houis schreef:
    (...)

NU zit ik met dat liedje in mijn kop xd

i'm broken, do you hear me.

Houis schreef:
    (...)

same,, ik gun hun heel veel fans, heel veel roem en dat soort dingen.
    Maar voor ons is het best kut. Steeds minder kans om ze te ontmoeten etc..
    En ik hoop niet dat het hun naar hun bol slaat..

Exactly. ;x

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

NiallsFood schreef:
    en ik weet nu al.. wanneer 1D een concert in NL gaat geven. ga ik niet met mijn vriendinnen.. naa misschien met mijn beste vriendin.. maar ze vinden ze alleen leuk en vinden de muziek niks-.-

Mijn buurmeisje -nouja ze is bijna 16- zag een foto van 1D op mijn iPod en toen zei ze zo:'Omg die met krulletjes is zo hot, de rest is lelijk!' En toen keek ik haar aan met een pokerface, maar toen ging ze dus research doen en toen was ze in een x 1D's grootste fan. Toen stonden ik, mijn 'beste vriendin' en zij dus samen buiten en ik had 1D op. Komt NaNaNa op en bij het eerste couplet vraagt ze: 'Dit is toch Harry?' *palmface*

& Die avond riep ik ook iets randoms van de videodagboeken -She's mine ofzo- en toen kreeg ik het antwoord dat ze de grap er niet van snapte bij de videodagboek. Jup ze is het standaard type meisje die zichzelf de grootste fan vind, maar enkel Harry followt.

Oké ik moest dit zeikbericht kwijt. (A)

Remember when...

Chiam schreef:
    (...)

dat zit ik dus al zowat sinds vanmiddag hahaa ;x

iStylinson schreef:
    (...)

Mijn buurmeisje -nouja ze is bijna 16- zag een foto van 1D op mijn iPod en toen zei ze zo:'Omg die met krulletjes is zo hot, de rest is lelijk!' En toen keek ik haar aan met een pokerface, maar toen ging ze dus research doen en toen was ze in een x 1D's grootste fan. Toen stonden ik, mijn 'beste vriendin' en zij dus samen buiten en ik had 1D op. Komt NaNaNa op en bij het eerste couplet vraagt ze: 'Dit is toch Harry?' *palmface*

& Die avond riep ik ook iets randoms van de videodagboeken -She's mine ofzo- en toen kreeg ik het antwoord dat ze de grap er niet van snapte bij de videodagboek. Jup ze is het standaard type meisje die zichzelf de grootste fan vind, maar enkel Harry followt.

Oh god, ik zou haar echt kunnen wurgen of zo!

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

Ik ga schrijven, tot zo! :Y)

Sheeran schreef:
    (...)
    Oh god, ik zou haar echt kunnen wurgen of zo!

Ja ik stond daar echt zo met een pokerface. Echt lijraeh;k;klgejg;.

Remember when...

Oke, ik schrijf nu echt een kut hoofdstuk.
    maar hij is bijna af.

Some things are changing too much.

Chiam schreef:
    (...)

Ik loop al de hele dag dat van 'I love you in the morning and in the afternoon' shizzle te zingen. :')
    BLAME JULLIE.

[ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 20:24 ]

Remember when...

iStylinson schreef:
    (...)

KILL HER WITH FIRE.

If you spread your wings, you can fly away with me.

ik moet straks beginnen aan mijn 16+ stuk voor mijn ene bromance. en voor die andere weer een vreselijk arrogante irritante zayn die niall weer laat huilen

What's so bad about being different?