• LOVE YOU ALL

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 16:20 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    Dat deed het bij mij niet dus ik heb hem opnieuw opgestart (:
    slim bezig (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    OMG AHAHAHA ik had dus vandaag een tussenuur in mijn eentje.. heel gezellig.. dus ik zat vet dood in de aula muziek te luisteren enzo. Komen er dus 2 jongens uit de vierde langs.. LIEPEN ZE WMYB TE ZINGEN;o dus ik zat echt van WTF kennnen jullie dat nummer xd en hun.. jaaa xD


    What's so bad about being different?

    NiallsFood schreef:
    OMG AHAHAHA ik had dus vandaag een tussenuur in mijn eentje.. heel gezellig.. dus ik zat vet dood in de aula muziek te luisteren enzo. Komen er dus 2 jongens uit de vierde langs.. LIEPEN ZE WMYB TE ZINGEN;o dus ik zat echt van WTF kennnen jullie dat nummer xd en hun.. jaaa xD
    HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA EN TOEN?


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    OP twee dagen is What makes you beautiful vijf keer op jimtv ofzo geweest en vaak op de radio, zo gaan ze echt bekender worden als bieber


    i'm broken, do you hear me.

    iHoran schreef:
    (...)HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA EN TOEN?


    en ik zat echt van.. wtf;o
    echt van: omg hun zijn echt freaking awesome.
    hun: naaa alleen het liedje is leuk.. die gasten zijn een beetje gay -.-
    en toen liepen ze weg


    What's so bad about being different?

    NiallsFood schreef:
    (...)

    en ik zat echt van.. wtf;o
    echt van: omg hun zijn echt freaking awesome.
    hun: naaa alleen het liedje is leuk.. die gasten zijn een beetje gay -.-
    en toen liepen ze weg

    Whahahahaha xd


    Some things are changing too much.

    NiallsFood schreef:
    (...)

    en ik zat echt van.. wtf;o
    echt van: omg hun zijn echt freaking awesome.
    hun: naaa alleen het liedje is leuk.. die gasten zijn een beetje gay -.-
    en toen liepen ze weg
    had gezegt; IK HEB ZE ONTMOET NANANANNAA.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Chiam schreef:
    Ik vind Robert ook lelijk eigenlijk xd


    me2 xd
    eerst vond ik hem wel beetje knap. Maar nu denk ik echt van; wtf jij bent eigenlijk wel lelijk xD


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    en ik weet nu al.. wanneer 1D een concert in NL gaat geven. ga ik niet met mijn vriendinnen.. naa misschien met mijn beste vriendin.. maar ze vinden ze alleen leuk en vinden de muziek niks-.-


    What's so bad about being different?

    Chiam schreef:
    OP twee dagen is What makes you beautiful vijf keer op jimtv ofzo geweest en vaak op de radio, zo gaan ze echt bekender worden als bieber

    Ergens vind ik dat ook niet leuk. ;x


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Bij mij was ook zoiets he, het vriendje van het buurmeisje van mijn beste vriendin (ja, ik ga moeilijk doen, want het zijn gewoon vrienden van mij) Zong eergister toen ik daar was en zei ook WMYB, hij kende serieus die hele songtekst uit zijn hoofd en had ze toen op slam fm gehoord en vond het liedje wel leuk en toen ging hij het terugluisteren en alles, maar hij vond dat niall bij mij zou passen xd En toen vertelde ik heb dat ik hem al deel met jullie (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NiallsFood schreef:
    en ik weet nu al.. wanneer 1D een concert in NL gaat geven. ga ik niet met mijn vriendinnen.. naa misschien met mijn beste vriendin.. maar ze vinden ze alleen leuk en vinden de muziek niks-.-

    Mijn beste vriendin haat ze compleet ._.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NiallsFood schreef:
    en ik weet nu al.. wanneer 1D een concert in NL gaat geven. ga ik niet met mijn vriendinnen.. naa misschien met mijn beste vriendin.. maar ze vinden ze alleen leuk en vinden de muziek niks-.-
    GA MET ONS <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Sheeran schreef:
    (...)
    Ergens vind ik dat ook niet leuk. ;x


    Serieus eh,
    nu beginnen er allemaal fake fans te komen oke ergens is het goed, zo komen ze vast sneller naar hier maar toch, de kans ze te ontmoeten is dan zo klein ;c


    i'm broken, do you hear me.

    iHoran schreef:
    (...)GA MET ONS <3


    GREAT IDEA<3


    What's so bad about being different?