• ik vind het stom.
    this tog een vrijland?

    dan mag je toch best je eigen mening geven over iets? en als het volgens die gene niet goed is gaat die hert gelijk melden bij de mods..
    oke sommige zijn erg
    maar gewoon van, niet leuke foto, of niet z'n leuke quiz.
    echt ik vind eht so zielig als je dan gelijk naar de mods ga,
    oke this begrijpelijks als je naar de mods ga en zeg die of zie zit dat ik lelijk ben enzo dat zou ik ook niet pikken, maar vind je het irritant? blog die gene dan zonder naar de mods te gaan

    echt word daar zo gek van!
    zo mijn klacht is gedaan x'D


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    Rachellen heeft gesproken.
    x3.


    don't Worry...Be gay.

    jha x3


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    Uhuuu helemaal gelijk ^^
    x33


    .-

    helemaal mee eens. k vind niet dat t alleen met de mods is. maar ook gewoon de mensen hier. mijn scene-avril-jonas brothers etc haat is nogal groot x'D Dan krijg je meteen zijkende mensen.
    Jaa. je bent zelf wannebe. terwijl k niet zeg dat ze wannebe zijn. k zeg dat ik ze kut vind. dats een mening.
    Je mag zelfs tegen politie zeggen ;; Ik vind jou een kk homo.
    dan is het een mening, en dit is een vrij land.
    laat gewoon iedereen zijn mening hebben ¬¬


    The economy is suffering, let it DIE!

    Amen _O_


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Het is volgens jou toch een vrij land? Nou, dan hebben die users ook de vrijheid om naar de moderators te stappen.


    Bored.

    helemaal mee eens. k vind niet dat t alleen met de mods is. maar ook gewoon de mensen hier. mijn scene-avril-jonas brothers etc haat is nogal groot x'D Dan krijg je meteen zijkende mensen.
    Jaa. je bent zelf wannebe. terwijl k niet zeg dat ze wannebe zijn. k zeg dat ik ze kut vind. dats een mening.
    Je mag zelfs tegen politie zeggen ;; Ik vind jou een kk homo.
    dan is het een mening, en dit is een vrij land.
    laat gewoon iedereen zijn mening hebben ¬¬


    Eh-eh.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Het is volgens jou toch een vrij land? Nou, dan hebben die users ook de vrijheid om naar de moderators te stappen.

    Mee eens.
    Maar mogen wij dan niet de vrijheid krijgen om tegen zo'n moderator in te gaan?!
    Nee.
    En dat alleen omdat hun meer rechtjes hebben dan andere users.


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    Mee eens.
    Maar mogen wij dan niet de vrijheid krijgen om tegen zo'n moderator in te gaan?!
    Nee.
    En dat alleen omdat hun meer rechtjes hebben dan andere users.



    idd


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    Ja, je hebt wel gelijk.. Maar als je iets niet zo leuk vind is het denk ik beter [en ook aardiger tegenover die persoon] om er gewoon niks over te zeggen, tenzij het puur opbouwende kritiek is. Je mag natuurlijk je mening geven, maar meeste mensen vatten dat verkeerd op o.x Plus dat, alleen zeggen 'ik vind er niet zoveel aan' helemaal niet leuk is om te horen. Het is niet erg dat mensen het niet leuk vinden, maar dat je er niks mee kan is wel vervelend. =/
    Als je zulke situaties voorkomen wilt kun je maar beter de slimste zijn en gewoon je mond erover houden.


    Mew <3

    Helemaal gelijk Ö


    Listen to what we're not saying..

    Mag ik amen zeggen :X want ik vind dat je gelijk hebt..


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Mee eens

    Amen :)


    Life is hard and then we die

    Het is volgens jou toch een vrij land? Nou, dan hebben die users ook de vrijheid om naar de moderators te stappen.

    gelle zijt almaal gewoon veel te snel op elle teentje getrapt gelle users. En da moette ni ontkenne want da is zowiezo waar. Als er tege ons users gescholde word we doen gewoon terug omda we ons ni late doen en ni kinderachtig zijn om te gaan klikke. Ma gelle mod's banne gewoon drekt en da is zielig. En voor ge antwoord leest deze teks tegoei.