• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 38!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    'Hij is niet echt handig met zijn gevoelens,' bekende ze.


    -

    Daiyh
    De kreunen die uit haar keel kwamen maate me wild, zorgde dat ik meer widle van haar. Ik stoote zo diep mogelijk in haar,terwijl ik zacht kreunde en zwaar ademde.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Ze had zowel het idee dat hij haar letterlijk kapot zou maken als dat het geweldig was. Hij leek hoog boven haar uit te torenen, de breedte van zijn sterke schouders zorgden ervoor dat ze zich klein voelde. Maar erg, nee, erg was het niet.
    Haar handen gleden naar zijn heupen, drukten hem dichter tegen zich aan, dieper in haar.


    -

    Saph
    'Dat moet lastig zijn,' antwoord ik. ik weet neit goed wat ik meot zeggen, dus kijk ik naar Fayan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    Ze voelde absoluut geweldig aan. Mijn lippen vonden de haren weer voor een lange, verlangende kus, terwijl mijn tempo geen moment verminderde.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Het bed begon klagend te kraken, terwijl ze de kus beantwoordde. Haar nagels krasten over de huid van zijn heupen toen haar lichaam in de richting van een orgasme ging, een kreun ontsnapte aan haar en ze drukte haar bovenlichaam tegen hem aan.
    God, hij was geweldig.


    -

    Primrose
    "Maar..." protesteerdt Ginevra
    "Jullie moeten eerst veilig zijn," zeg ik
    Ik haat het om me zo te gedragen tegenover Ginevra, maar het gaat nu wel om haar leven.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Daiyh
    Na nog een paar hevige, snelle minuten kwamik eindelijk, luid kreunend klaar, en zelfs toen stopte ik neit met in haar stoten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    De kamer werd na een paar minuten gevuld met zijn gekreun, ze voelde hoe hij in haar tot een hoogtepunt kwam maar hij leek ondanks niet te willen stoppen.
    Haar benen begonnen even te trillen, waarna ze met een onwillekeurig, hoog kreetje een orgasme bereikte, haar handen waren inmiddels naar zijn rug gedwaald en ze drukte zijn lichaam tegen haar aan.


    -

    Daiyh
    Pas toen zei tot haar orgasme kwam, leek ik langzaam te kunnen stoppen. Ik was uitgeput, maar god wat was dat geweldig geweest. een rilling liep over mijn rug.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Laura, are you alive? o.o]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar ademhaling was snel, onregelmatig, en toen haar benen zich eenmaal los hadden gemaakt van de zijne en ze op het bed lagen, leek ze ze ook niet meer te kunnen optillen. Met haar armen trok ze hem tegen zich aan, sloot haar ogen.
    Dat was het dan, de laatste keer. Morgen ligt hij met een ander in bed. Het waren haar eigen dachten, maar het deed verdomme zoveel pijn.


    -

    Daiyh
    Nog naheigend hield ik haar tegen me aan. Dit was dan mijn laatste nacht. er was geen betere manier om hem te kunnen doorbrengen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Het huilen stond haar nader dan het lachen, maar ze leek wel gek om dat te laten zien. Toch kon ze het beeld niet uit haar hoofd krijgen, het beeld van Daiyh die elke, goedkope Capitoolinwoonsters die hij te pakken kon krijgen mee naar huis nam.
    Haar vingernagels krasten onwillekeurig over zijn rug, ze beet op haar onderlip.


    -

    [Very busy, again]

    Fayan - Stylist
    "De laatste dagen zijn ook behoorlijk stressvol geweest. Wie weet gaat het een stuk beter als al deze drama definitief voorbij is." zeg ik zachtjes.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen