• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 38!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Ze knikte even, en liet haar blik toen met een zucht weg glijden.

    Chiara Cinxi
    Rustig ging ze op de rand van het bed zitten. 'Maak me wakker, ookal is het maar voor heel even.'


    -

    Saph
    'We zien je nog wel, okay?' vraag ik, omdat eht onbeleefd lijkt om zomaar weg te lopen. en, nou ja, amycus leek nogal in een slechte bui. Aardigheid kon nooit kwaad.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    'Is goed.' Ik deed mijn armen om haar heen. Geen idee of ik em aan de belfote ga houden of niet. ik zal wel zien...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Beloof het,' zei ze, hem direct aankijkend. 'En nog iets: geef je niet zomaar over aan de dood.'
    Het was dezelfde belofte als waar zij zich aan had gehouden, toen ze de arena in was gegaan.


    -

    Daiyh
    'Ik zal mijn best doen,' antwoord ik. ik haal een hand door haar bijna droge lokken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar lippen vonden de zijne, en ze trok de deken over hen heen. Daarna liet ze haar naakte lichaam op de zijne kruipen, haar handen trokken zijn shirt omhoog.


    -

    Fayan - Stylist
    Ik zag hoe Amycus zo te zien diep in gedachten verzonken was en vroeg me af waar ze nu aan dacht. Wat ging er om in haar hoofd? Ik had er geen enkel idee van, het kon van alles zijn.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amycus Calcia
    'Ja, is goed,' mompelde ze, nog steeds keek ze de twee niet aan.
    Misschien moest ze het maar vragen aan ze, hoe ze het in hemelsnaam voor elkaar kregen om nooit ruzie te hebben. Nou, niet als ze gewoon hun herinneringen enzo hadden, tenminste.


    -

    Daiyh
    ik trok haar dicht tegen me aan, liet mijn handen over haar naakte lichaam strelen. Ze voelde nog steeds geweldig aan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar handen gleden even over zijn borstkas, waarna ze het shirt over zijn hoofd trok. Ze zoende hem weer, drukte haar lichaam tegen de zijne en begon ongestoord aan zijn spijkerbroek.
    Alles zat in de weg, het moest gewoon uit.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 23:12 ]


    -

    Saph
    'uh, gaat alles wel goed Amycus?' ze leek wel heel erg neergeslagen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    'Geweldig,' mompelde ze, en trok haar schouders op. 'Ik ga denk ik maar eens naar m'n kamer.'


    -

    Daiyh
    een grijns verscheen op mijn gezicht, ik liet haar gewoon doen. Inmiddels verstrengelde een hand zich in haar lokken, de andere streelde haar lichaam en mijn lippen ksute die van haar alsof het de laatste keer was. wat eht waarschijnlijk ook was.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Weet je het zeker? We kunnen wel luisteren." probeerde ik heel voorzichtig, bang dat ze het misschien verkeerd opvatte.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [(cat)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.