• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 38!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    'Gewoon: Felan, Duardo, gezeur,' verzuchtte ze.

    Chiara Cinxi
    Toen ze hem eenmaal los had gemaakt, trok ze hem naar beneden. Nadat ze de broek op de grond had gegooid, liet ze haar lippen een spoor maken van zijn onderbuik naar zijn hals.
    Haar nagels drukten zich tegen zijn huid, ze voelde zijn snelgroeiende opwinding door zijn boxer tegen haar onderlichaam duwen.


    -

    Daiyh
    Verlangend drukte ik haar tegen me aan, liet een hand over haar billen glijden, God ik wilde haar. Ik drukte haar tegen eht matras aan en kroop boven op haar, nam iedere controlle terug.
    voor deze korte tijd was ze nog van mij.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    'Liefde's gezeur?' vroeg ik twijfelend.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar armen sloeg ze om zijn hals, ze onderdrukte de gedachte dat dit de laatste keer zou zijn. Haar vinger krulde ze achter de rand van zijn boxer, waarna ze die ook naar beneden trok.
    Ondertussen zochten haar lippen de zijne weer op, een zacht, verlangend geluid ontsnapte aan haar keel.


    -

    Amycus Calcia
    'Ja,' mompelde ze, en sloeg haar armen over elkaar.
    God, sinds wanneer waren hun zo geïnteresseerd in haar problemen?


    -

    [ Het is ook nooit goed hé, Amycus? (cat)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Haha, ze is alleen verbaasd :'D]


    -

    Fayan - Stylist
    Ze had dus problemen met Felan. Het was beter dat ik me nu maar even stil hield, want hoe kon ik gaat helpen met Felan? Ik mocht hem nog steeds niet, dus ik vond het niet vreemd dat ze problemen hadden. Hoe kon je nou ook een relatie met hem beginnen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Zodra de boxer uit was drong ik bij haar binnen, terwijl mijn lippen ruw haar hals begonnen te kussen. Mijn ademhaling was belachelijk snel, ik zou nooit genoeg van haar krijgen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Ik keek even twijfelend naar Fayan, maar die hield zijn mond.
    'Als je er over wil praten, kan dat,' zei ik tegen Amycus. 'Ik weet dat we het niet altijd met alkaar eens zijn, maar toch...'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar nagels boorden zich bijna in zijn rug, maar niet enkel van genot. Haar lichaam was nog herstellende van Liadans aanval, en vooral haar onderlichaam was gevoelig. Ze deed echter haar best om er niks van te laten merken, sloot haar ogen en drukte hem tegen zich aan.
    Toen haar spieren eenmaal ontspannen waren, vloeide de pijn weg en kwam het heerlijke, naar meer verlangende gevoel weer terug.


    -

    Amycus Calcia
    'Hij is gewoon moeilijk, maar het maakt niet uit. Misschien komt het goed.. misschien niet..'


    -

    Daiyh
    Ik begon ruw en hard ik haar te stoten, vast besloten dat de laatste keer ook metteen de aller beste zou moeten zijn. Mijn handen streelde haar geweldige lichaam, bleven weg van de steekwond die ik half vergeten was.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    'Wat is er dan precies mis?' vroeg ik na een kleine stilte.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar armen zochten steun bij hem, ze drukte haar heupen tegen de zijne op wanneer hij zich dieper naar binnen stootte. Haar ogen gleden dicht, zochten weer naar zijn gezicht.
    Een kreun ontsnapte aan haar, haar rug sidderde en krulde omhoog van genot.


    -