• ars moriendi

    Omg, dat programma ken ik. Ik vind dat zó vreselijk zielig voor die kindjes! :x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    WTF O.O
    Kill that mother now.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb gisteren ook al beelden gezien van dat programma, gestoord gewoon. Die kinderen zijn duizend maal mooier naturel dan met al die lelijke troep aan.
    Ik haat het echt als mensen in hun kinderen hun eigen dromen laten realiseren, snap je. Je moet je kinderen hun eigen weg laten zoeken.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik heb echt het gevoel dat het alleen maar om de moeder draait...
    Ik vind dat kindje mooier als ze natuurlijker is...ze leek haast oranje op een bepaald moment


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Monkeyslut schreef:
    Ik heb gisteren ook al beelden gezien van dat programma, gestoord gewoon. Die kinderen zijn duizend maal mooier naturel dan met al die lelijke troep aan.
    Ik haat het echt als mensen in hun kinderen hun eigen dromen laten realiseren, snap je. Je moet je kinderen hun eigen weg laten zoeken.


    I love you Tim

    Sla dat mens alsjeblieft. Hard.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Monkeyslut schreef:
    Ik heb gisteren ook al beelden gezien van dat programma, gestoord gewoon. Die kinderen zijn duizend maal mooier naturel dan met al die lelijke troep aan.
    Ik haat het echt als mensen in hun kinderen hun eigen dromen laten realiseren, snap je. Je moet je kinderen hun eigen weg laten zoeken.

    Inderdaad, die mensen leven het leven dat ze zelf wel zouden willen door hun dochters. Ik vind het echt monsterlijk.


    ars moriendi

    Dat is gewoon ziek.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Pff. Hoe oud is dat meisje, 8? Ze hoort te doen wat ze wil doen: buitenspelen, tekenen, whatever. Je bent maar één keer zo jong en onbezonnen.


    You treat me like a stranger and that feels so rough.

    Roux schreef:
    Sla dat mens alsjeblieft. Hard.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Roux schreef:
    Sla dat mens alsjeblieft. Hard.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Roux schreef:
    Sla dat mens alsjeblieft. Hard.


    comfort in c h a o s

    Roux schreef:
    Sla dat mens alsjeblieft. Hard.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Serieus, mensen zouden een IQ test moeten afleggen vooraleer ze aan kinderen beginnen. (cat)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Dat ouders hun kinderen dat soort dingen aan kunnen doen. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan