• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 38!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Oja. En ik moet het tegengif innemen en dan hopen dat het werkt." voeg ik daaraan toe.
    Maar ja, waar vinden we Amycus nou weer? Dat kun je ook nooit weten, want die loopt alle kanten op.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Haar lange, donkere lokken dansten heen en weer toen ze even met haar hoofd schudde, ze maakte zich los van hem en sloeg haar armen over elkaar.
    'Ik wil in ieder geval niet dat je praktisch zelfmoord pleegt.'


    -

    [Amycus is midden in een gesprek alleen gelaten *onhandig*]


    -

    Saph
    Ik knik en stop met lopen.
    'Laten we dat tegengif eerst innemen dan,'z eg ik aarzelend. God ik hoop dat het werkt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    Ik neem Ginevra in mijn armen en knuffel haar verrot.
    "Ik heb je zo gemist," zeg ik terwijl ik wat tranen wegveeg
    "Je deed het geweldig," zegt Ginevra
    Ik laat haar los en glimlach. Ik omhels mijn moeder kort en kijk ze beide aan.
    "Ik wil dat jullie niet gestraft worden, omdat ik een van de rebellen ben," zeg ik


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Daiyh
    'Je bent verwarrend,' mompel ik alleen. ik heb weinig zin om er verder over na te denken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik knik en pak het reageerbuisje met de lichtoranje vloeistof uit mijn broekzak. Ik haal het dopje er vanaf en klok het dan in één keer naar binnen. Tot mijn grote verrassing was het compleet smakeloos, maar ik voelde me erna niet veel anders.
    "Misschien duurt het even..." Of misschien merkte ik er gewoon niets van en moesten we afwachten of nou weer mutant werd of niet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    'Moet ik het dan logisch vinden dat je terug wilt naar een plek waar ze je neerschieten als ze je zien?' vroeg ze, niet-begrijpend.
    Met een zucht liet ze haar armen zakken, en ging op het bed liggen.


    -

    Saph
    Ik knik bezorgd. Hopelijk werkte het. ik nam zijn hand, waarna we samen door de gangen liepen, op zoek naar Amycus.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    Ik zeg niets, ik zal wel zien zodra het zover komt. Ik ben tenminste al een paar stappen verder, denk ik stilletjes. Ik weet datik íets voel voor chiara. of eht goed of slecht is meot ik nog beslissen


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Als het tegengif echt werkte, dan was mijn leven meer dan perfect. Ik hield echt zoveel van hem, zoveel had ik van Sylvano-... hoe ging ik mijn ouders dát nou weer uitleggen dan? God, ik had wel lekker veel geheimen ineens.
    Ach ja, wat maakte het ook uit.
    "Amycus?" riep ik toen maar. District 13 was groot, maar het echode nogal, dus wie weet hoorde ze me wel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amycus Calcia
    Verward stond ze buiten, haar blik op de maan gericht. Het was koud, maar toch had ze voorlopig nog geen zin om naar binnen te gaan.
    Ineens klonk haar naam. Fayan. Jezus, wat hadden ze nu weer van haar nodig?

    Chiara Cinxi
    Langzaam ging ze op haar knieën zitten, en nam achter hem plaats. Haar handen streken over zijn borst.
    'Je gaat het toch niet doen, Daiyh?'

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 22:28 ]


    -

    Saph
    'Amycus, hoor je ons?' riep ik na een paar stille minuten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    'Wat wil jij dat ik dan verder doe emt mijn leven?' Want ik weet het niet. mijn leven was simpel geweest. voer orders uit en blijf leven. Dat was alles. alles ging automatisch. en toen was Chiara er.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Even overwoog ze of ze gewoon weg zou lopen, waarna ze omkeek.
    'Wat is er?' riep ze terug, niet van harte.

    Chiara Cinxi
    'Vertel me in ieder geval wat ik dan moet doen. Als jij terug gaat naar het Capitool.'
    Haar handen rustten inmiddels op zijn schouders, haar blik keek bedenkelijk naar zijn gezicht.


    -