• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 38!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Misschien wil ze ons gewoon niet horen." opperde ik, net toen we Amycus iets terug hoorden roepen.
    "Wel dus!"
    Achter in mijn hoofd voelde ik een doffe hoofdpijn opkomen, nog lang niet genoeg om er last van te hebben, maar de dokter had dit al gezegd dus ik ging er van uit dat het dus werkte.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 22:34 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [*wait, aanpassen*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    daiyh
    'Verder gaan met je leven? dat kun je gewoon doen,' antwoord ik. ik leun tegen haar aan en zucht. Ik snapte mezelf neit, waarom ik antwoord gaf, niet snauwde. het was belachelijk.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Je laat me gewoon achter?' Haar stem was zacht, verbaasd.
    Haar handen gleden weg van zijn schouders, waarna ze opstond van het bed.


    -

    Saph
    Met Fayan's hand ind e mijnen liepen we richtign amycus' stem, waar we haar uiteindelijk tegenkwamen.
    'Je beveiliging meot aangapast worden.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    'Het is mijn beveileging niet eens.'
    Dachten ze soms dat zij de baas was van het hele verzet? Nee, dat was William. Maar waar die was moesten ze zelf maar uitzoeken. Jammer genoeg kon zij ongeveer net zoveel als William, en waarschijnlijk wisten ze dat.


    -

    Daiyh
    'Wil je dat ik je meeneem zodat Liadan je alsnog af kan maken/' ik kijk haar aan en snap niets meer van haar redering. als i keindelijk een antwoord lijk te hebben, spreekt ze alles weer tegen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    'Dat kan em weinig schelen, als er mensen van het Capitool binnen komen om tributen neer te steken, meot er iets aangepast worden.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Ik sta sowieso niet echt te springen om in het Capitool te gaan wonen, maar..' Haar stem stierf weg, en ze sloeg haar zachtgroene ogen neer.
    Er wás geen eens een keuze. Daiyh wilde weg, terug naar het Capitool. En zij kon noch met hem mee, noch alleen achterblijven.


    -

    Amycus Calcia
    'Misschien moeten jullie er eens over nadenken om het vriendelijk te vragen in plaats van me dingen op te leggen. Áls jullie me al alleen spreken als ik jullie kan helpen - vervoer regelen, deuren naar een ziekenzaal openen, een kwade ex neerschieten -, dan mag het tenminste wat aardiger.'


    -

    Saph
    en daar had Amycus eigenlijk wel gelijk. Met haar attitude was het soms erg moeilijk om aardig tegen haar te zijn, maar ze had oo kgevoelens.
    'Je hebt gelijk'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [SORREH, mijn ouders zaten echt overdreven mee te lezen en die gingen vet commentaar geven, dus ik dacht even niet typen voor Fayan :'D Maar nu liggen ze op bed duszz *gaat typen*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    'Als je mee gaat ben je net zo dood als ik. Hier ben ik niet gewenst. Ik kan dus werkelijk geen kant op!' mijn irritaties komen langzaam terug.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Ze kon er niks aan doen dat haar wenkbrauwen omhoog schoten. In haar hoofd had ze al vanalles voorbereid om hen naar het hoofd te slingeren - misschien alleen omdat ze gek werd van Felan -, en dit had ze het allerminst verwacht.
    'Mooi,' mompelde ze.


    -

    [ dat ken ik (joehoe)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.