• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 38!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Yep!"
    Ik was echt spuugzat van mezelf die mezelf niet was. Ik deed zo raar. Dat moest maar eens afgelopen zijn en dat was het nu! Jeuhj!
    "Wat gaan we doen vandaag, schoonheid?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Hellooo!
    Zijn de families er eigenlijk al?]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    Dat schoonheids deel was geheel overdreven, aangezien ik er waarschijnlijk nog erg slecht uit zag ze vroeg op de ochtend.
    'Uh, zeg het maar,' zeg ik met een grijns. 'en het liefst niets waarbij er op ons schoten word.'
    Daar heb ik al meer dan genoeg van gezien

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 11:03 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Hey!
    En ja, Laura, ik dacht dat het verzet Saph's familie ook naar D13 zou brengen, zonder overlegmeSaph. (cat)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Of achtervolgd, gemept, geschopt, gemuteerd, vergiftigd en dat soort dingen. Helemaal mee eens. En we moeten nog langs Ferron langs, die wil vast wel een handtekening van je." plaag ik.
    Ik zet mezelf met moeite rechtop in bed en rek mezelf eens goed uit.
    "Maar ik ga eerst douchen." Want ik had gisteren weer veel te veel lichaamsbeweging gehad. Niet goed voor me, straks werd ik nog sterk of zo.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Yes! Do it! Dat wordt leuk *O*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie - District 9
    Oké, dit is zo slecht nog niet. Deze kleine kamer vol verhalen is eigenlijk best oké. Ondertussen ben ik halverwege mijn vierde boek en begin ik honger te krijgen. Even twijfel ik. Ik praat met je zodra ik je zie. Maar hij zou me niet zien, toch? Vast niet, hij was vast niet in de eetzaal. Ik kan best even eten. Dus zet ik me af tegen de vloer en ga op weg naar de eetzaal.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    'Oh, dan moet ik eerst mijn cape vinden,' antwoord ik grijnzend. Zodra Fayan de badkamer in verdwijnt grijp ik wat kleren en jat ik de badkamer van de lege kamer naast ons, zodat we niet op elkaar hoeven te wachten. Hoewel ik natuurlijk veel sneller ben dan Fayan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Maar de families van de tributen zijn er dus al? Dan komt Cassie namelijk zo haar broertje en zusje tegen ghehe]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [ Yup ^^ die zijn er.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Yay! *gaat verder typen]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Ik grijns, spring onder de douche en maak me zo snel mogelijk klaar, om eindelijk eens te winnen van Saph maar helaas, Saph is sneller. Zoals altijd. Omdat ik veel te traag ben. O nee, veel te ijdel, dat was het.
    "Er komt een dag dat ik sneller ben..." grijns ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie - District 9
    Eenmaal aangekomen kijk ik de zaal rond. Er zijn niet zoveel mensen, alleen een jongen en een klein meisje... Wacht! Zijn dat... Ja! Het zijn ze! 'Dario! Aurora!' Zo snel als ik kan ren ik naar ze toe en omhels mijn kleine broertje. 'Cassie!' roept hij opgelucht. 'Mamaaa!' kraait Aurora naast ons, en ze steekt haar kleine armpjes naar me uit. Lachend til ik haar op en knuffel haar ook. 'God, wat heb ik jullie gemist!'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    'Zolang je jezelf maar geloofd is eht goed,' antwoord ik plagend. ik neem zijn hand vast en we lopen de gang op.
    'Eerst naar Ferron of eerst ontbijt?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Eerst ontbijt, anders val ik nog flauw of zo." Want ik stierf bijna van de honger. Dus, op naar de eetzaal!
    Ik sleurde Saph zoals altijd bijna de trappen af en ik rook het voedsel al. Niet dat dat erg smakelijk rook of zo, maar het was voedsel!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen