• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 38!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ *Gaat verder emt zoektocht voor een plaatje voor Saph waar hij niet super arrogant kijkt*

    Edit:



    (wbw)]

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 14:27 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [*is er weer*]


    -

    [Wow, dood o_o]


    -

    [ I'm here now! *O*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Jeaah ! *O* ]


    -

    [ *O* So, how are we gonna do this? Als we Daiyh weg laten gaat vind ik dat we meer mensen nodig hebben anders valt het gehele ding stil]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Hmm, ja. Maar we kunnen het ook doorspoelen.

    Dat Daiyh nu vertrekt, daarna komt Chiara erachter dat ze zwanger is, *doorspoel* bevalt ze, *doorspoel* komt Daiyh om de één of andere reden naar District 13]


    -

    [ Dan zit er een enorm gat in de chronologische volgorde met de rest van de karakters :'D Behalve als zij ook doorspoelen of we negeren de tijdlijn]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Gewoon negeren, deed ik ook altijd bij andere RPG's :'D]


    -

    [ Okay! *O*]

    Daiyh
    De volgende ochtend word ik wakker door een interne alarmklok. tijd om te gaan. Voor een paar minuten blijf ik nog liggen, kijk ik naar Chiara en twijfel of ik haar meot wakker maken. Maar nee, dit is al verdomd lastig genoeg. Ik sta op, kleed me aan, grijp wat spullen bijeen en loop de kamer uit.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Het oude bed kraakte hevig, waardoor ze langzaam wakker werd. De deken trok ze met een ruk over zich heen, waarna ze haar ogen na een paar minuten opende. De deur ging langzaam dicht, de klik toen hij in het slot viel was bijna niet te horen. Toch schoot ze met een ruk overeind. De kamer was leeg.
    'Daiyh?'


    -

    Daiyh
    Stilletjes liep ik door de gangen. Mijn voetstappen op de betonnenvleor galmden, hoe stilletjes ik ook liep. Ik wist waar eht hovercraft platform zat, ik zou er gewoon een jatten en dan was ik hier weg.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar ogen vonden een dunne, linnen ochtendjas die ze om haar lichaam sloeg zodra ze het bed uitkwam. Ze opende de deur, keek naar links en rechts, maar hij was er niet. Was hij al weg?
    Het duurde echter niet lang ze hoorde voetstappen, en ging die kant op. Uiteindelijk kwam ze buiten, en terwijl ze de ceintuur strakker om haar taille trok liet ze haar ogen naar hem zoeken.


    -

    [ wacht, even ouders helpen o.o]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ wacht, even ouders helpen o.o]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.