• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 38!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Okee :'D]


    -

    Daiyh
    Ik was de deur van de hovercraft aan eht openbreken toen ik ogwen in mijn rug voelde. ik draaide me om. Chiara.

    [ nog steeds aan eht helpen boodschappen uitladen]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik heb geduld =3]

    Chiara Cinxi
    Kippenvel versrpeidde zich over haar lichaam toen een harde windvlaag dwars door de dunne stof leek te waaien, maar ze lette er niet op. Vanaf haar plek keek ze naar hem, haar ogen glommen van verdriet. Hij ging weg, dit was het.
    'Daiyh?' vroeg ze met een zachte stem, misschien te zacht voor hem om te horen.


    -



    Daiyh
    Met een laatste hard beweging wist ik het slot te kraken. Daarna liep ik naar Chiara toe. Ze ging me toch niet laten gaan voordat ik afscheid nam.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ *O* ]

    Chiara Cinxi
    Een opgeluchte zucht ontsnapte haar toen hij naar haar toeliep, waarna ze zelf ook in beweging kwam en haar armen om zijn hals sloeg.
    De warmte van zijn lichaam was welkom, gezien de kille wind die er was.


    -

    Daiyh
    Zonder een woord te zeggen hield ik haar tegen me aan. Ik kende haar, wat, een week? En toch... Toch was het pijnlijk, lastig, om te realiseren dat ik haar nooit meer zou zien.

    [ Ik ga een persoontje maken die in eht verzet zit (cat)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Oké :'3]

    Chiara Cinxi
    Haar gezicht verborg ze tegen zijn borst, waarbij een rilling over haar rug liep. Op het puntje van haar tong lagen zoveel dingen die ze wilde zeggen. Dat ze hem ging missen, van hem hield, niet wilde dat hij ging, hoe irritant hij was. Maar het kwam er simpelweg niet uit.


    -

    Daiyh
    'Ik moet nu gaan,' zei ik na een stilte die minuten, misschien uren had geduurd. Ik wist het niet, het kon we weinig schelen. Het was tijd dat ik terug ging.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Langzaam keek ze weer op, en kuste hem. Haar armen krulden wat strakker om zijn hals, ze trok zijn lichaam tegen dat van haar.


    -

    Daiyh
    De kus was langzaam, en had weer die tedere rand. Ik trok niet weg, kuste haar terug. Het zou de laatste keer zijn.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    Ik open mijn ogen en realiseer me dat het iets rond 3 uur is. Lucas is in zijn eigen kamer en de angst dat ik hem kwetste laait weer op.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Chiara Cinxi
    Het duurde naar haar gevoel minuten toen ze de kus verbrak, maar haar handen waren nog altijd rond zijn ellebogen gevouwen. Zij was niet degene die wilde dat hij vertrok, dat hij praktisch zelfmoord pleegde door terug te gaan naar het Capitool, dus waarom zou zij hem loslaten?
    Zwijgend keek ze hem aan, met de nodige moeite hield ze de opkomende tranen uit de weg.


    -

    [Dubbel (cat)]

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 15:29 ]


    -

    Daiyh
    Langzaam liet ik haar los, hoewel zij dat leek te weigeren. Een laatste kus op haar wang, en ik zette een stap terug. ik moest gaan, voor mensen er achetr kwamen dat ik weg ging. Terug naar het capitool. ik had geen afscheidswoorden voor haar.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik ben er weer ;D]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.