• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 38!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    'En, is het hier een beetje uit te houden?' vraagt Dario zodra we wat gekalmeerd zijn. Ik grijns. 'Euh, ik heb eigenlijk de eerste dag op de ziekenzaal gelegen en vandaag en gisteren heb ik me in een bibliotheek verstopt...' geef ik toe, waarna Dario in de lach schiet. Ondertussen zit Aurora op mijn schoot met haar pop te spelen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    Fayan sleurd me half de eetzaal in, waar we ons voedsel ophale. Geen idee wat voor prutje het was, erg smakelijk zag het er niet uit. Ik en Fayan waren onderweg naar een tafeltje toen een vreemde, te bekende stem mijn naam riep.
    'Saph!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik draaide geïnteresseerd mijn hoofd, maar herkende de persoon niet.
    "Wie is dat?" vroeg ik aan Saph.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie - District 9
    Saph en Fayan komen de ruimte binnen, maar ik besteed opnieuw geen aandacht aan ze. 'Maar Dario, wat is er gebeurd terwijl ik weg was? Alles goed met jullie, hoe ging het thuis?' verander ik van onderwerp. Zie me niet, denk ik. Wees maar heel druk bezig met iets anders.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    Ik werp geen eens een blik terug en duw Fayan verder.
    'Niemand, als je geen aandacht aan hem besteed gaat hij welw eg,' mompel ik. hopelijk. Of had ik me de bekendheid in zijn stem gewoon gehalicuneerd ofzo? Dat zou fijn zijn?
    'Saph, wacht even!' Hayden, idioot dat hij is, rent achter ons aan. Geen idee wie mijn jongere broer naar hier heeft gehaald maar hiik voel een hardgrondige haat voor diegene.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Is dat je broer?" vroeg ik zachtjes. Hij rende achter ons aan maar ik durfde niet meer om te kijken, want Saph leek allesbehalve blij. Ik wilde zijn hand vastpakken maar bedacht me toen, dat als dit écht Saph's familie was, dat dat toch niet zo goed idee was.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie - District 9
    Geamuseerd kijk ik naar het tafereel voor me. Dario volgt mijn blik en kijkt me vragend aan. Op zachte toon praat ik hem bij en dan begint ook hij zachtjes te lachen. Er besteed nog niemand aandacht aan ons, wat we niet bepaald erg vinden.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    'Saph, je bent het dus wel1' zei Hayden enthousiast. Daarna wierp hij een blik op Fayan. 'Ja, ik ben zijn broer, hoezo? Wie ben jij eigenlijk? en Saph wat is er allemaal aan de hand? Er verschene hovercrafts bij de kade, en ik en vader werden er ingesleept en toen-'
    In de maand dat ik het neit gezien had was zijn eeuwige gebabel erger geworden.
    'Ja, dit is Hayden,' zeg ik geïrriteerd tegen Fayan. Misschien had ik eht verzet moeten zeggen om mijn familie te laten zitten. Verdomme.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Oké, wat moest ik doen? Of zeggen? Paniek paniek. Eén fout woord en het kon weleens heel slecht uitpakken voor Saph.
    "Eh, hoi Hayden. Ik ben Fayan, stylist." Ik moest me maar voordoen als niets meer dan simpel 'collega' van Saph.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie - District 9
    Ik en Dario liggen zonder veel geluid te maken in een deuk om de broer van Saph, en de reactie van Saph en Fayan. Dan vraagt kleine Aurora echter weer aandacht. 'Mama! Ik honger!' pruilt ze, en haar stem is luid genoeg om de aandacht van de andere aanwezigen te trekken. Heel fijn. 'Neem mijn eten maar, meisje,' glimlach ik desondanks. Zij kan er niks aan doen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    'Van het Capióól?!' vraagt hij met een geïrriterde blik naar Fayan. Dear god, kill me now.
    'Waarom loop jij met iemand van ehet Capitool rond?' gaat Hayden op een neit subtiele-fluistertoon verder. Ik zeg maar niets, het liefst was ik op dit punt gewoon even fijn door de grond gezakt. Mijnv eel pratende broertje ging daarna vrolijk verder.
    'En wat is er nou eigenlijk gebeurt tijdens de spelen? De tv's gingen zwart en vanochtend kwamen die stoere hovercrafts en nu zijn we hier, en vader is nieterg blij aangezien hij nu behoorlijk veel visvangst mist.'

    [ I would so have smacked the guy already]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik beet op mijn wang en moest mezelf écht inhouden om niet tegen hem uit te vallen. Maar oké, het was Saph's familie, dus ik hield me in en deed maar net alsof ik een héél, héél erg afgrijselijk beeld naast de deur ineens heel erg interessant vond en keek nadrukkelijk niet naar Hayden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    'God, Hayden, praat niet zoveel!' viel ik na nog een paar martelende minuten uit. 'Het is allemaal heel uhm, een heel lang verhaal.'
    'En dat is een heel slecht excuus,' kaatste hij terug. Dat was waar.
    'Ik leg het allemaal later wel uit.'
    'Je kan het ook nu uitleggen!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Ik en Dario besluiten dat Fayan en Saph voorlopig druk bezig zijn en ons toch niet aan gaan spreken, dus beginnen we op normaal volume een vrolijk gesprek. Regelmatig liggen we helemaal slap, en Aurora eet ondertussen mijn eten op. Ik had toch geen honger meer..

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 11:37 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [*ziet klok* GODVERD-*hele reeks scheldwoorden* Ik ga mijn bus missen D': Oke guys ik moet nu echt als een idioot gaan rennen, dus ik zie jullie wel weer vanavond als ik thuis ben om kwart over 7 D:
    Tot vanavooooooonddd (heart2)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen