• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 37!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 21:11 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    Ik blijf een lange tijd stil, leg mijn hoofd in mijn handen en zucht. Vandaag was een kut dag. Ik had mijn enige kans om terug naar het Capitool te gaan compleet verkloot. Chiara was haar- nee, ons kind verloren. Liadan zat nog achter me aan, en ik wist heel goed dat ze niet zou rusten voordat ik ieder bevel weer van haar opvolgde.
    'Het spijt me,' gaf ik na een lange stilte toe.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Er verschijnt een verbeten trek om mijn mond. 'Nou, ik niet met jou,' mompel ik terwijl ik begin te rennen. Ik stel me voor dat alle kamers bomen zijn, de gangen paadjes die niet voor mensen, maar voor herten bedoeld zijn, en mijn tempo versnelt terwijl mijn ademhaling amper veranderd. En dit hou ik nog wel een tijdje vol... Maar mijn blote voeten ketsen op de koude tegelvloer en maken een geluid dat door de muren weerkaatst word. Verdomme!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Chiara Cinxi
    Meteen keek ze weer echt naar hem, voorzichtig liep ze naar hem toe en ging op het bed zitten. Haar hand legde ze op zijn bovenbeen, waarna ze met andere zijn eigen handen van zijn gezicht vandaan hield.
    'Waarom?' vroeg ze onbegrijpelijk.


    -

    Fayan - Stylist
    In de verte hoorde ik het geluid van rennende voetstappen. Aha!
    Ik ging er zo snel mogelijk achterna.
    "Cassie, blijf nou even staan, ik heb niet zo'n fantastische conditie!" hijgde ik na een tijdje.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    'Weet ik veel!' Maar het komt er niet eens snauwerig uit. zelfs dat lukt nu niet. 'Omdat je pijn hebt, omdat ik Liadan niet kon tegen houden. Weet ik veel.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Dat hoeft helemaal niet.' Ze had het idee dat haar stem voor het eerst in tijden zo klonk, geruststellend en rustig. Haar hand dwaalde af naar zijn rug, en ze keerde zijn gezicht naar haar toe.
    'Echt niet,' verzekerde ze hem.


    -

    Daiyh
    Ik kijk haar verward aan.alles was zo plots omgeslagen sinds ik haar ontmoet had.
    'Niets klopt meer,' mompel ik, meer tegen mezelf dan tegen haar. Ik doe mijn armen voorzichtig om haar heen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Ik grijns, maar hij kan het niet zien. Ik beeld me in dat de tegels sneeuw zijn en ik lijk wel te vliegen. Met elke stap creëer ik meer afstand tussen ons. Hij roept me achterna, en verschillende stemmen nemen het opnieuw voor hem op. Wacht nou even, zegt er één. Dit is gemeen, protesteert een andere. Elke stem word echter overschreeuwd door anderen, die veel minder woorden gebruiken. Rennen. Sneller. Blijven rennen. En daar ben ik veel beter in dan in blijven staan, praten, en dus verhoog ik mijn tempo nog een klein beetje.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Chiara Cinxi
    Ze liet het toe, was blij met de warmte van zijn lichaam.
    'Hoe bedoel je?' vroeg ze, en schoof dichterbij zodat zijn armen strakker om haar heen konden liggen.


    -

    Fayan - Stylist
    "Toe nou, Cassie. Ben je nog boos vanwege gisteren? Ik zal je alles vertellen,"
    Die vrouwen ook altijd. Snap er hélemaal niks van.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    'Ik weet het niet Chiara, alles is zo anders. Vandaag had ik terug kunnen gaan naar het Capitool, ze dachten al die tijd dat ik gevangen zat. Vertel me waarom ik hier ben gebleven!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Maar daar gaat het niet om. Het gaat er om dat ik verdomme als een klein kind behandeld word, dat ik het blijkbaar niet wáárd ben om te horen wat ze van plan zijn. En dat is iets anders dan het achteraf horen. Het is net als een zinnetje dat ik en Kat vroeger altijd tegen elkaar zeiden. If you don´t understand my silence, how will you understand my words? Dat vertel ik hem niet, dat is iets van mij en Kat. Dus ren ik verder.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [ Flap! *O*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Ergens kreeg ze medelijden met hem, hij snapte niks van zichzelf. Zacht beet ze op haar onderlip, streek over zijn donkere haar.
    'Ik weet het niet,' mompelde ze, hoewel het niet erg overtuigend klonk. Er was een vermoeden, maar ze was bang dat als ze die uit zou spreken hij helemaal gek werd.


    -