• Hallo mensen,
    ik wil het even met jullie hebben over
    dit
    topic.

Hierin werd gevraagd wat men lelijk vind aan mensen/dingen etc. Ik keek eens rond in dat topic, en zag direct een reactie met "te dunne 'anorexia'mensen". Goed, prima, dat mag je vinden. En ja hoor, iedereen vond dat een compleet maatschappelijk geaccepteerde reactie.

Als test (maar, naar alle eerlijkheid, ook deels naar waarheid) poste ik vervolgens de volgende reactie:

De reacties die op mijn geplaatste post volgden waren die in de trant van "jij bent echt grof/harteloos/een slecht mens" en ik werd zelfs "ziek" genoemd.

Juistem. Waar ik heen wil is denk ik wel duidelijk. Ik vind het ongelooflijk dat wanneer iemand zegt dat hij/zij dunne mensen afzichtelijk vind dat wel allemaal maar kan, maar als iemand ook maar iets durft te zeggen over ronde vormen die niet helemaal naar smaak zijn, ben je meteen harteloos en grof.

Waar ligt dat dat aan? Eigen onzekerheden? Maatschappelijke boodschappen?

Ik vraag me echt af wat jullie hiervan denken. (: Speak out your mind.

[ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 20:32 ]

ars moriendi

DarkSavior schreef:
    (...)
    Wij hebben een leven, wij leven hier samen als een familie. Wij hebben wel eens ruzie, maar we houden samen als er iets mis gaat. En jij bent dit keer dat missertje. Je hoort hier niet vuile hoer dus flikker maar snel op. Dan kunnen wij rustig verder gaan met ons leven en jij verder janken onder je kussen.

Ooh, ik word helemaal warm van binnen.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

DarkSavior schreef:
    (...)
    Wij hebben een leven, wij leven hier samen als een familie. Wij hebben wel eens ruzie, maar we houden samen als er iets mis gaat. En jij bent dit keer dat missertje. Je hoort hier niet vuile hoer dus flikker maar snel op. Dan kunnen wij rustig verder gaan met ons leven en jij verder janken onder je kussen.

Had ik al gezegd dat ik van je reacties houd ? <3

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

You're my motherfucking hero.

Where there is a sea there are pirates...

DarkSavior schreef:
    (...)
    En daarnaast, ik heb een fantastisch leven. Goede vrienden en een fantastisch lieve vriendin.

Hoe wil je ooit waarde hechten aan een site die je niet eens kunt verdedigen? En ik ben dan nog altijd een gigolo.

Being Inspired isn't hard

DarkSavior schreef:
    (...)
    En daarnaast, ik heb een fantastisch leven. Goede vrienden en een fantastisch lieve vriendin.

+1

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Zaynette schreef:
    (...)Nee, dan is het in de doofpot gestopt. sorry, maar ik pik het niet over hoe zij anderen beledigd

I agree

Midna schreef:
    (...)

Had ik al gezegd dat ik van je reacties houd ? <3

Nee, maar nu wel (bloos)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

DarkSavior schreef:
    (...)
    Mitch, jij bent echt geweldig (:

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Misacotia schreef:
    (...)
    Hoe wil je ooit waarde hechten aan een site die je niet eens kunt verdedigen? En ik ben dan nog altijd een gigolo.

He hecht geen waarde aan de site, maar aan de mensen die er op zit. Hoe zo kan ze hem niet verdedigen, he doet het goed.

[ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 1:17 ]

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Misacotia schreef:
    (...)

hetzelfde als dat je waarde hecht aan mensen die je graag hebt, aan vrienden. Maar dat begrijp je waarschijnlijk niet.

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

DarkSavior schreef:
    (...)
    Nee, maar nu wel (bloos)

Dan zeg ik het bij deze officieel; Ik hou van je reacties <3

Ohana, dan betekent familie ;d -lilo en stitch zei het toch ;d-

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Misacotia schreef:
    (...)

HAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAA.
    Ja, dit is uitlachen, ja. Lol.

Don't walk. Run, you sheep, run.

StJimmy schreef:
    (...)
    Ze hecht geen waarde aan de site, maar aan de mensen die er op zit. Hoe zo kan ze hem niet verdedigen, ze doet het goed.

Volgens mij is DarkSavior een man, maar oké... En dan ben ik gemeen?

Being Inspired isn't hard

Misacotia schreef:
    (...)
    Deze site heeft meer liefde dan jij ooit zou kennen
    En je bekend dus? (:

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Zaynette schreef:
    (...)Nee, dan is het in de doofpot gestopt. sorry, maar ik pik het niet over hoe zij anderen beledigd
    En dat is het best op te lossen door haar te beledigen?

Carry me away, I hope that you don't break.

Misacotia schreef:
    (...)
    Volgens mij is DarkSavior een man, maar oké... En dan ben ik gemeen?

Sorry, hij heeft een ander plaatje dus ik herkende hem even niet. Maar heb het al verandert. Vergissen is menselijk he.