• Hallo mensen,
    ik wil het even met jullie hebben over
    dit
    topic.

    Hierin werd gevraagd wat men lelijk vind aan mensen/dingen etc. Ik keek eens rond in dat topic, en zag direct een reactie met "te dunne 'anorexia'mensen". Goed, prima, dat mag je vinden. En ja hoor, iedereen vond dat een compleet maatschappelijk geaccepteerde reactie.

    Als test (maar, naar alle eerlijkheid, ook deels naar waarheid) poste ik vervolgens de volgende reactie:



    De reacties die op mijn geplaatste post volgden waren die in de trant van "jij bent echt grof/harteloos/een slecht mens" en ik werd zelfs "ziek" genoemd.

    Juistem. Waar ik heen wil is denk ik wel duidelijk. Ik vind het ongelooflijk dat wanneer iemand zegt dat hij/zij dunne mensen afzichtelijk vind dat wel allemaal maar kan, maar als iemand ook maar iets durft te zeggen over ronde vormen die niet helemaal naar smaak zijn, ben je meteen harteloos en grof.

    Waar ligt dat dat aan? Eigen onzekerheden? Maatschappelijke boodschappen?

    Ik vraag me echt af wat jullie hiervan denken. (: Speak out your mind.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 20:32 ]


    ars moriendi

    StJimmy schreef:
    (...)
    Je weet de definitie van hoer he?

    Als ik jouw naam weet wel ja.


    Being Inspired isn't hard

    Misacotia, volgens mij heb jij een heel laag zelfvertrouwen en probeer je die omhoog te halen door anderen te beledigen. Jij bent echt laag :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Midna schreef:
    (...)

    Ja ok XD
    nog iemand.. wie is dat? want ik probeer dit te volgen ;$ wil alleen lastig.. Als ik niet weet wie ze nou opeens loop te beledigen o-O

    Vooral Kuyt 'probeert' ze te beledigen. En nu ook andere users (';


    Me so good.

    Misacotia schreef:
    (...)
    Als ik jouw naam weet wel ja.

    haha, geweldig. Je heb mijn dag weer helemaal goed gemaakt. Ik, het meisje die nog niet eens een jongen heeft aangeraakt behalve ene den nog nooit heeft gezoend, is een hoer. Haha


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Gnome schreef:
    (...)
    Vooral Kuyt 'probeert' ze te beledigen. En nu ook andere users (';


    Owwww, volgens mij lukt het haar niet helemaal of wel?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna, totaal niet, haha:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    DarkSavior schreef:
    Misacotia, volgens mij heb jij een heel laag zelfvertrouwen en probeer je die omhoog te halen door anderen te beledigen. Jij bent echt laag :W

    En daarnet was ik nog té zelfverzekerd? :"D


    Being Inspired isn't hard

    Misacotia schreef:
    (...)
    Als ik jouw naam weet wel ja.

    Je weet het dus niet. Das echt zielig voor je. Ik heb het eigenlijk best wel een beetje met je te doen. Ik heb een ideetje: als je nou eens een woordenboek gaat kopen of gewoon op het internet wat meer gaat bijleren? Wordt je wat slimmer van. (nerd)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Midna schreef:
    (...)

    Owwww, volgens mij lukt het haar niet helemaal of wel?
    Ze faalt echt GRANDIOOS


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Zaynette schreef:
    (...)Ze faalt echt GRANDIOOS


    Me so good.

    Zaynette schreef:
    (...)Ze faalt echt GRANDIOOS

    exactly


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Zaynette schreef:
    (...)Ze faalt echt GRANDIOOS


    Dat merk ik XD
    Maakt me dag gelijk goed


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Misacotia schreef:
    (...)
    Als ik jouw naam weet wel ja.
    Ik denk eerder dat ik jou naam achter het woord 'Hoer' vind in een woordenboek, dan de naam van ook maar een ander iemand hier op Q


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Midna schreef:
    (...)

    Dat merk ik XD
    Maakt me dag gelijk goed

    Echt he, heerlijk zulke domme mensen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Misacotia schreef:
    (...)
    En daarnet was ik nog té zelfverzekerd? :"D

    Zelfverzekerd en een laag zelfvertrouwen kunnen best samen gaan. Dat heet een masker lieve schat. Van buiten hard, maar van binnen ben jij niks anders dan een klein breekbaar meisje dat zich beter wil voelen dan anderen. Je bent echt te laag.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.