• Hallo mensen,
    ik wil het even met jullie hebben over
    dit
    topic.

Hierin werd gevraagd wat men lelijk vind aan mensen/dingen etc. Ik keek eens rond in dat topic, en zag direct een reactie met "te dunne 'anorexia'mensen". Goed, prima, dat mag je vinden. En ja hoor, iedereen vond dat een compleet maatschappelijk geaccepteerde reactie.

Als test (maar, naar alle eerlijkheid, ook deels naar waarheid) poste ik vervolgens de volgende reactie:

De reacties die op mijn geplaatste post volgden waren die in de trant van "jij bent echt grof/harteloos/een slecht mens" en ik werd zelfs "ziek" genoemd.

Juistem. Waar ik heen wil is denk ik wel duidelijk. Ik vind het ongelooflijk dat wanneer iemand zegt dat hij/zij dunne mensen afzichtelijk vind dat wel allemaal maar kan, maar als iemand ook maar iets durft te zeggen over ronde vormen die niet helemaal naar smaak zijn, ben je meteen harteloos en grof.

Waar ligt dat dat aan? Eigen onzekerheden? Maatschappelijke boodschappen?

Ik vraag me echt af wat jullie hiervan denken. (: Speak out your mind.

[ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 20:32 ]

ars moriendi

Dehumanized schreef:
    (...)

IK moet moet me niet aanstellen? Nou is 'ie nog mooier. :'D
    De pot verwijt de ketel.

Klopt, ben ik heel goed in. Maar het verschil tussen jou en mij is dat ik het toegeef.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Misacotia schreef:
    (...)
    Ik heb niet gevraagt om die hulp, ik vermaakte me eigenlijk prima. Schijnbaar iedereen, omdat hun mijn reacties zo leuk vonden. Wat is dan het probleem. Uiteindelijk hebben de meeste plezier, niet iedereen hoeft alles even geweldig te vinden.

Omdat niet iedereen zin heeft in dat continue voortdurende pleurisgezeik van een aantal mensen hier op het forum. Maar goed, ga vooral lekker door allemaal met jullie volwassen gedrag. Ik heb jullie geprobeerd te laten beseffen hoe kinderachtig en dom jullie bezig zijn, als dat niet helpt: Veel plezier in het voortzetten van je goede indruk.

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Dehumanized schreef:
    (...)

Omdat niet iedereen zin heeft in dat continue voortdurende pleurisgezeik van een aantal mensen hier op het forum. Maar goed, ga vooral lekker door allemaal met jullie volwassen gedrag. Ik heb jullie geprobeerd te laten beseffen hoe kinderachtig en dom jullie bezig zijn, als dat niet helpt: Veel plezier in het voortzetten van je goede indruk.

Oh lieverd, dat zie je verkeert. We hebben het door, we vinden het alleen niet erg zoals jij.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Monkeyslut schreef:
    (...)

Negeren is het beste. Je bent haar gedrag alleen maar aan het versterken.

Afterall, zou het inderdaad helpen als jullie me negeerde, ik zat uit te lokken, ik had zin in boze mensen en die gaven jullie me. Zowel een levensles als een dagje plezier, want jullie moest héél hard lachen, zeiden jullie :'D

Being Inspired isn't hard

Wat moet een mod doen om jullie aandacht te krijgen. Bannen?

Where there is a sea there are pirates...

StJimmy schreef:
    (...)
    Klopt, ben ik heel goed in. Maar het verschil tussen jou en mij is dat ik het toegeef.

Hoezo? Dat doe ik net zo goed. Ben je niet bekend met spreekwoorden soms? :W

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

StJimmy schreef:
    (...)
    Oh lieverd, dat zie je verkeert. We hebben het door, we vinden het alleen niet erg zoals jij.

Ik heb het niet over jullie, dat jullie je eraan irriteren. Ik heb het over heel veel mensen die zich aan dit soort gedrag van o.a jullie irriteren en dat zat worden op bepaalde momenten.

En Mitchell heeft niks meer toe te voegen aan dat wat hij heeft gezegt. I see you all later. Have a good night (bloos)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Dehumanized schreef:
    (...)

Hoezo? Dat doe ik net zo goed. Ben je niet bekend met spreekwoorden soms? :W

Jawel, jij zegt dat ik/wij ons aanstellen ik zeg dat jij je aanstelt. Dus dat je dat ons verwijd zoals ik het jou verwijt.
    Ik zeg het zelfde als jij, alleen andersom.

Dehumanized schreef:
    (...)

Ik heb het niet over jullie, dat jullie je eraan irriteren. Ik heb het over heel veel mensen die zich aan dit soort gedrag van o.a jullie irriteren en dat zat worden op bepaalde momenten.

Ik had het over het kinderachtige en dom bezig zijn. Dat hebben we wel door.

Nog één keer. STOP MET RUZIE MAKEN EN GA ONTOPIC!
    Zien jullie het met hoofdletters wel?

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

StJimmy schreef:
    (...)
    Ik had het over het kinderachtige en dom bezig zijn. Dat hebben we wel door.

Maar je hebt het niet door dat ik bedoel dat er een groep mensen is die jullie juist vervelend vind. Of degene die dit soort ruzies veroorzaken en erin mee blijven gaan. Ja, ik ga er nu ook in mee, terwijl ik er helemaal geen zin in heb, maar aangezien jullie maar door blíjven gaan trek ik ook mijn mond open.

Ik vind dat je gewoon je eigen mening moet kunnen geven. En dat mensen daar dan zo op moeten reageren is gewoon jammer.

I love you Tim

Ik heb echt het hele topic lang zitten lachen, tot ik de reacties op de laatste twee pagina's zag waarin users met users gaan ruziën. Dat laatste vind ik jammer.
    Ach, nvm. Ik hoop maar dat dit topic gauw gesloten wordt :')

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

Het is maatschappelijk gebonden, there's nothing you can do about it. Er wordt in de media zoveel meer gesproken over 'te dik zijn' en diëten, dat het in de maatschappij logisch lijkt dat de iets zwaardere mensen zich slecht voelen en moeten en willen afvallen. Te mager zijn is een probleem en mensen zien dat, maar er wordt minder over door gedramd in de media. Daardoor is het minder een probleem wanneer je zegt dat je het lelijk vindt.

So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California