• Hallo mensen,
    ik wil het even met jullie hebben over
    dit
    topic.

Hierin werd gevraagd wat men lelijk vind aan mensen/dingen etc. Ik keek eens rond in dat topic, en zag direct een reactie met "te dunne 'anorexia'mensen". Goed, prima, dat mag je vinden. En ja hoor, iedereen vond dat een compleet maatschappelijk geaccepteerde reactie.

Als test (maar, naar alle eerlijkheid, ook deels naar waarheid) poste ik vervolgens de volgende reactie:

De reacties die op mijn geplaatste post volgden waren die in de trant van "jij bent echt grof/harteloos/een slecht mens" en ik werd zelfs "ziek" genoemd.

Juistem. Waar ik heen wil is denk ik wel duidelijk. Ik vind het ongelooflijk dat wanneer iemand zegt dat hij/zij dunne mensen afzichtelijk vind dat wel allemaal maar kan, maar als iemand ook maar iets durft te zeggen over ronde vormen die niet helemaal naar smaak zijn, ben je meteen harteloos en grof.

Waar ligt dat dat aan? Eigen onzekerheden? Maatschappelijke boodschappen?

Ik vraag me echt af wat jullie hiervan denken. (: Speak out your mind.

[ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 20:32 ]

ars moriendi

Misacotia schreef:
    (...)
    Moet ik je een mes opsturen? :"D

Kap jij ook eens met stoken. Dit is echt vervelend aan het worden.

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Misacotia schreef:
    (...)
    Moet ik je een mes opsturen? :"D

Ik geloof niet dat ik om je gunsten gevraagd heb, dus hou je kop.

Where there is a sea there are pirates...

Misacotia schreef:
    (...)
    Dankje voor het 'ophelderen' van alles, ik voel me nu zó aangesproken :"D

Alsjeblieft

Me so good.

Eurydice schreef:
    (...)Oh ja, dat getuigt namelijk van een veel hoger niveau dan dat van Misacotia?
    In ieder geval hoger (:

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Dehumanized schreef:
    (...)

couldn't agree more.

Carry me away, I hope that you don't break.

Dehumanized schreef:
    (...)

Zij is de oorzaak van dit alles.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Dehumanized schreef:
    Ik snap echt niks meer van dit kuttopic? What the fuck is going on en waarom gedraagt iedereen zich als een stelletje omlaag gezakte lozers?

Omdat dat best grappig is.
    Ik ben in een klierig bui, dat moet er uit.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Eurydice schreef:
    (...)Oh ja, dat getuigt namelijk van een veel hoger niveau dan dat van Misacotia?

Mijn gedachtes in betere woorden :'D

Being Inspired isn't hard

En nu ga ik slapen, ze heeft nu al genoeg van mijn tijd weggehaald, good night people! X

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

StJimmy schreef:
    (...)

Wtf? Wat is daar nu weer grappig aan? Als je negatieve energie eruit moet, ga het dan eruit sporten ofzo. -_-
    Dàt is tenminste nog volwassen.

Where there is a sea there are pirates...

Ik respecteer de mening van anderen, maar ik laat niet met mij, mijn vrienden en al helemaal niet met mijn familie fucken. Dan krijg je van mij echt de wind van voren. Niveau hoog of laag dat boeit me geen ruk. Dat mens gaat eraan :W

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Zaynette schreef:
    En nu ga ik slapen, ze heeft nu al genoeg van mijn tijd weggehaald, good night people! X

Yes, the same for me. Nightie night! X.

[ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 1:25 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

StJimmy schreef:
    (...)

Oh jaaaa! Super leuk om je als een 12-jarige snotpuber te gedragen die zijn zin niet krijgt en perse het laatste woord moet hebben. Heel stoer ook om met een heel set vriendjes op één persoon af te gaan, omdat die toevallig een beetje uitdaagt. Jullie laten jezelf heel erg kennen op deze manier, stuk voor stuk.

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Captain schreef:
    (...)
    Wtf? Wat is daar nu weer grappig aan? Als je negatieve energie eruit moet, ga het dan eruit sporten ofzo. -_-
    Dàt is tenminste nog volwassen.

Komende donderdag weer. Ik ben echt chagie als ik een week niet kan trainen.
    Het is grappig omdat er sms van die geniale opmerkingen tussen zitten. Of hard verwarmde.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Zaynette schreef:

Slaap lekker elena !