• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 33!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    Tributen die gered gaan worden:
    - Felan
    - Savario
    - Cassie
    - Lucas
    - Prim
    - Brianna
    - Adam
    - Cathal
    - James
    - Aithne
    - Jill
    - Skylar
    - Adylia
    - Raechell



    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alyda Alma
    'Cathal?' Haar hand greep zijn arm vast toen de hovercraft de arena binnen vlogen, ze wist niet of ze op redding moest hopen of bang moest zijn. Waren ze van het Capitool?


    -

    Fae schreef:
    [Als we Diayh nou gewoon uit die hovercraft gooien? *hoopvol*]

    [Neee *O*]


    -

    [slechte timing, mijn vriendin komt nu binnen en ik moet dus gaan. Red mij! bij deze val ik weer flauw (;]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Amycus schreef:
    (...)
    [Neee *O*]

    [Jammer nou ;(]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Chiara Cinxi
    De heuvel waar ze inmiddels opstond, was net hoog genoeg om vrij te staan van bomen. Geronk haalde haar in, en toen ze opkeek vlogen er drie hovercrafts over.
    Wat was dit?


    -

    Reachell
    Ik stond op een hoge tak en kon de hovercraft goed zien. Hij was anders dan die van het Capitool . Dat betekent dat deze niet van het Capitool was.
    Wat deed ie hier? Mijn was aan het garven in mijn hoofd.Opeens wist ik het weer. 'Een reddingsplan .'Zei ik zacht dat als er Camera's waren dat ze me niet hoorde


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Cathal
    Ik hield mijn armen stevig om haar heen en keek twijfelachtig op naar de hovercraft, die steeds dichterbij kwam.
    'Denk je...?'

    Saph
    ik had al verschillende tributen gezien, en al mijn zenuwen verdwenen.
    'land daar,' zei ik tegen de piloot. Daar zich we zichtbaar voor de tributen in een straal van tenminste 100 meter.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Brianna valt flauw op hetzelfde moment dat geronk van motoren mijn oren bereikt. Wat...? Zou het het Capitool zijn? Een of andere streek? Maar misschien is het wel iemand anders, iemand die me zou kunnen redden... Maar de hovercrafts horen bij het Capitool en dat is altijd zo geweest. Dus ren ik naar mijn boom en maak me klein, hopend dat ik van boven onzichtbaar ben.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Alyda Alma
    Eén van de hovercrafts landde, en ze kon zweren een pluk te herkennen van Fayans knalroze haar. Een zwakke glimlach speelde rond haar lippen. 'Ik denk het, ja.'


    -

    Reachell
    1 van de hovercraft's landden. Ik sprong uit de boom en rende er naar toe.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Amycus Calcia
    Ik had de bestuurder gezegd te landen in de buurt van de vijver, daar moesten wel tributen zijn. Een meisje van een jaar of dertien lag inderdaad in het gras, bewusteloos.
    'Brianna, district 7 is gevonden,' meldde ze kortaf, en tilde het meisje op. Inmiddels was de bestuurder ook naar buiten gekomen, en die droeg haar naar binnen.
    Er moest nog iemand zijn, dat moest gewoon.


    -

    Cathal
    Ik grijnsde, greep haar hand en begon, zo snel mogelijk, richting de hovercraft te gaan. Er was dus toch een plan geweest, we zouden gered worden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Aarzelend kom ik overeind en sluip langzaam dichterbij. De hovercrafts jagen me angst aan, beelden van kerkers, botten en Vredebewakers schieten door mijn hoofd. Angstig verstop ik me in de stuiken.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    Ik duwde twee tributen, Cathal en Alyda dacht ik, naar binnen. een ander meisje zag ik ook onze richting op rennen. Amycus haar stem klonk hard in mijn oor.
    'Cathal en Alyda, district.. ehh.. 5 denk ik, ook gevonden.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Uiteindelijk vloog het laatste exemplaar over, waarna ze ze achterdochtig nakeek. Ze leken allesbehalve op de voertuigen van het Capitool, maar wat moest dit dan voorstellen?
    Jij komt levend uit die arena, Chiara
    Had Daiyh hiermee te maken? Gingen ze de tributen redden? Maar dat kon niet, Daiyh zou het Capitool dan verraden.


    -