• Hallo iedereen ^^
    Er zijn nogal veel vragen in verband met het programma The Gimp. Daarom kwam ik op het idee om een Gimpgids te maken, hier op Quizlet. Ik zeg niet dat ik hier een echte meester in ben, maar ik zal jullie leren wat ik kan op gimp en dingen gaan uitleggen.
    De gids zal in de Nederlandse Gimp zijn, als je Gimp in het Engels hebt, klik dan hier. De link gaat naar een youtubefilmpje (gemaakt door iemand die in Nederland woont, maar in de video toch Engels spreekt) die je uitlegt hoe je de taal verandert.
    Ik begin straks met tutorials schrijven ^_^.


    Vragentopic
    Ik heb net een besluit genomen, dit topic zal voortaan dienen om al jullie vragen te beantwoorden.
    Linkje naar de gids.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 15:18 ]

    Gimp schreef:
    Hmm.. Ik zal het eerst proberen, als ik het goed vind, houd ik het zo en zet ik hier een link naar de story.
    Bedankt voor de tip!


    Je hebt dan wel zoiezo een abo ;D


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    .. Het duurde even, maar eht is zowaar gelukt o.o
    you are a god.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dat is zó handig!
    -aboo!-


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik neem ook een abo, dan kan ik ook wat leuks gaan proberen. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Faal, dan moet ik wel een abo nemen. --'


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Welke Gimp gebruik je? 2.6? Want alles wat je laat zien ziet er bij b=mij heel anders uit :C


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Héél erg bedankt voor alle abo's, maar ik zet alles in een story!
    Klik hier voor de story! C:

    -komt er nu pas achter wat Gimp is-
    Cool, maar dat gaat mij niet lukken haha ;d


    Me so good.

    Volgens mij heb ik 2.0..
    Maar kun je anders eens een printscreen maken en hier tonen? Misschien is het gewoon dat je bepaalde venstertjes niet hebt, die je in een secondje weer tevoorschijn kan halen ;)

    Nightcrawler schreef:
    Gelukkig snap ik GIMP al. Maar leuk idee. :3


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    -Abo-
    dit kan nog handig zijn (krul)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    -abo vergeten-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hmm.. Misschien ga ik dit vlug eens inrichten als een soort vragentopic over Gimp xD..
    Goed idee?

    awesome ;d alleen ik bewerk met photofiltre ;d maybe dat ik het ooit ga proberen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb even een poll gemaakt, omdat ik niet weet in welke taal dat jullie willen dat ik lesgeef, en met taal bedoel ik de namen van alles bv: (Brushes, Blend Tool,..)
    KLIK OP DE SMILEY =D!

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 16:03 ]