• hi people,

    Voor het eerst in mijn hele Quizletgeschiedenis een trailer gemaakt



    Wat vinden jullie ervan? Wat kan er beter, want ik heb het gevoel dat er iets fout aan is.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 13:09 ]


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Je hebt wat spellingsfoutjes gemaakt ja..
    En ik vind de muziek ook niet echt erbij passen, maar ik vind het wel een mooie trailer.


    SLOAN.

    De tekst blijft redelijk lang in beeld. Door het liedje wil ik beelden zien die mekaar opvolgen. De sfeer van de beelden is in mijn ogen wel goed, maar zou gaan testen naar een betere manier om die tekst te verwerken, het liefst nog in de beelden van de clip zelf, zoals bijv. in de intro van een film wordt gedaan met de namen van de acteurs die erin spelen.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    De tekst blijft redelijk lang in beeld. Door het liedje wil ik beelden zien die mekaar opvolgen. De sfeer van de beelden is in mijn ogen wel goed, maar zou gaan testen naar een betere manier om die tekst te verwerken, het liefst nog in de beelden van de clip zelf, zoals bijv. in de intro van een film wordt gedaan met de namen van de acteurs die erin spelen.



    Van die tekst die lang in beeld blijven weet ik al, maar er is iets gewijzigt op moviemaker waardoor het veel langer in beeld bleef heel raar ik ga het zelf ernaar kijken. Die intro van dan de mensen die erin spelen is wel een handig tip bedankt xd ;p


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.