• Die jongen raakt me met zijn stem. En hij zingt met zoveel emotie dat ik helemaal in elkaar krimp.

    Wat vind jij ervan?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Hale schreef:
    Ik herhaal wat DEATHBAT zie:
    Moet een jongen als een meisje klinken om goed te kunnen zingen en door te breken? Zo blijkt. Wat een candyass. .



    Nou, het klinkt alsof deze jongen een aantal keer goed in zijn ballen is gebeten, en toen een microfoon heeft opgezet. Een man moet als een man klinken, en niet als een tienjarig meisje


    En dat is normaal?

    Het is een mening en daar vroeg je om. De ene zegt hem netjes, de andere niet. Deathbat is iemand die geen blad voor haar mond neemt. En daar kun je tegen of daar kun je niet tegen. En als je er niet tegen kunt kan zij daar niks aandoen.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 21:19 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hale, als je geen ruzie of whatever wilt. Moet je geen topics aanmaken. En geloof me, dan komt alles goed.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Hale schreef:
    Ik herhaal wat DEATHBAT zie:
    Moet een jongen als een meisje klinken om goed te kunnen zingen en door te breken? Zo blijkt. Wat een candyass. .



    Nou, het klinkt alsof deze jongen een aantal keer goed in zijn ballen is gebeten, en toen een microfoon heeft opgezet. Een man moet als een man klinken, en niet als een tienjarig meisje


    En dat is normaal?

    Well, once you go Deathbat, you never go back.
    And: I has an opinion durr!




    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Het is een mening en daar vraag je om. Die hoeft niet perse aardig of normaal te zijn. Het is en blijft een mening over die persoon.

    Hier ben ik het mee eens.
    Jij - Hale - Vraagt om een Mening Toch?
    Zij geeft haar mening.So What's The Problem?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Hale schreef:
    (...)
    Dat is puur wat je toelaat tot je hart.

    Niet iedereen wordt emotioneel bij alle zeemzoeterige liedjes hoor (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Jongens, jongen, jongens, toch. Ik ga me er toch even mee bemoeien. Fuck it als iemand dit wel of niet goed vindt, maar maak dat duidelijk op een normale manier. Laat iedereen lekker in zijn waarde.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    OMG, mensen serieus. :')

    Mooi liedje enzo hoor, maar ik hoor écht geen verschil met alle andere zangers van dezelfde genre.
    Metal muziek is ook mooi, alleen anders mooi. En meestal zijn het ook teksten die veel diepzinniger zijn dan dit.
    Ik ben nou niet bepaald onder de indruk van dit, want het is gewoon average. :')
    Nouja, ik kan al sowieso niet tegen jongens die teveel op meisjes willen lijken met hun gevoelens en hun stem en weet ik veel, zoals Justin Bieber.
    Ik hou van echte mannen. Dat zullen velen van jullie wel begrijpen over een jaar of 3. (;
    Maar tot die tijd moeten jullie tenminste dòen alsof jullie volwassen en verantwoordelijk kunnen zijn, en mensen laten met hun mening.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ok als je dat als normaal opneemt.

    Kende hem al, maar hij zingt mooi ja(bloos)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    DEATHBAT schreef:
    (...)
    Well, once you go Deathbat, you never go back.
    And: I has an opinion durr!





    Jeff Dunham XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wel leuk, maar nogal mainstream.

    @degene die ergens eerder in dit topic Apocalyptica had gepost (weet niet meer wie dat was): I love that band <3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Midna schreef:
    (...)

    Jeff Dunham XD

    NEE NIET DUNHAM lol.
    Ik heb die quote net zelf neergezet trollbui jwz dus ik ga geen quotes opzoeken. *O*

    @Fauvism: Dat was Deathbat, die leipo. (joehoe)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 21:27 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Mutant schreef:
    Kende hem al, maar hij zingt mooi ja(bloos)

    DEATHBAT schreef:
    (...)
    NEE NIET DUNHAM lol.
    Ik heb die quote net zelf neergezet trollbui jwz dus ik ga geen quotes opzoeken. *O*


    Serieus xd heb je het daar niet van ? XD
    Want daar is wel zo;n stukje van; If you once go purple you will never go back XD of ergens in die trans.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Serieus xd heb je het daar niet van ? XD
    Want daar is wel zo;n stukje van; If you once go purple you will never go back XD of ergens in die trans.

    Ik ken het wel, maar heb het daar niet van.(wbw)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)