• Bijvoorbeeld als je een ruzie hebt met een jongen, en je krijgt al zijn vrienden op zijn dak. Ergens begrijp ik het wel, maar toch. Je weet niet wat er aan de hand is, waarover het gaat ...
    Ik vind dat er wel bemiddeling mag zijn, maar als je er niks mee te maken hebt en vooral niet niet weet wat er aan de hand is ... Die mensen mogen doen wat ze willen, maar het frustreerde me wel een beetje.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 12:30 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    ik vind het er van af hangen.
    als je iets (heel) erg doet.
    dan snap ik het.
    anders niet echt :S


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    noatje schreef:
    ik vind het er van af hangen.
    als je iets (heel) erg doet.
    dan snap ik het.
    anders niet echt :S


    Maar ze weten niet wat er aan de hand is.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Believers schreef:
    (...)

    Maar ze weten niet wat er aan de hand is.


    oh oke dan is het wat anders dan moeten die jongens maar iets anders gaan doen ofzo.
    mrja dat is dan wel een teken dat je sterk in je schoenen staat (A)


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    noatje schreef:
    (...)

    oh oke dan is het wat anders dan moeten die jongens maar iets anders gaan doen ofzo.
    mrja dat is dan wel een teken dat je sterk in je schoenen staat (A)


    Ok.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik vind dat ook irritant, het gaat toch tussen jou en die jongen, niet die hele vriendengroep.


    live the life you love

    Dat is echt zwaar irritant. O:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ja, dat is met meiden nog vervelender. Dan heb ik zoiets van: rotwijf, hou je erbuiten ik heb toch niet met jou ruzie of wel soms? Kan ik echt slecht hebben :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik kom nou eenmaal op mijn vrienden en zijn komen op voor mij.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Busquets schreef:
    Ik kom nou eenmaal op mijn vrienden en zijn komen op voor mij.


    dat is eigenlijk ook wel waar


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Busquets schreef:
    Ik kom nou eenmaal op mijn vrienden en zijn komen op voor mij.


    Ik vind dat ze dat op een normale manier moeten doen dan bij mij. Opkomen mag altijd, maar als je ook begin te schelden en zelfs niet weet wat er aan de hand is, pas.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    TheBoss schreef:
    Ja, dat is met meiden nog vervelender. Dan heb ik zoiets van: rotwijf, hou je erbuiten ik heb toch niet met jou ruzie of wel soms? Kan ik echt slecht
    hebben :']


    Ik ook.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    dat heb ik ook al meegemaakt
    ik had een ruzie met een vriendin en een ander vriendin kwam erbij. De dag erna had ik het alweer goedgemaakt met de eerste vriendin maar de andere die er eigenlijk niets mee te maken had is nog een maand boos geweest.


    I know you're lonely, but you're not alone.

    Nou, als iemand mijn bff begint te pesten of ze hebben ruzie ofzo, bemoei ik me ermee. Ik kom nu eenmaal op voor mijn vrienden.


    Me so good.

    TheBoss schreef:
    Ja, dat is met meiden nog vervelender. Dan heb ik zoiets van: rotwijf, hou je erbuiten ik heb toch niet met jou ruzie of wel soms? Kan ik echt slecht hebben :']


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik wil wel altijd graag weten wat er aan de hand is, maar zodra ik het weet, haak ik meestal af, want het slaat meestal helemaal nergens op. :') Maar ik begrijp hoe het is, ik erger me daar ook altijd aan. -.-


    wth.