• Die jongen raakt me met zijn stem. En hij zingt met zoveel emotie dat ik helemaal in elkaar krimp.

    Wat vind jij ervan?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    DEATHBAT schreef:
    Moet een jongen als een meisje klinken om goed te kunnen zingen en door te breken? Zo blijkt. Wat een candyass.

    En dan tegen mij zeggen dat ik negatief commentaar op alles heb? :W


    -

    DEATHBAT schreef:
    (...)
    Nou, het klinkt alsof deze jongen een aantal keer goed in zijn ballen is gebeten, en toen een microfoon heeft opgezet. Een man moet als een man klinken, en niet als een tienjarig meisje.


    Zo klinkt hij echt niet.

    Deze jongen legt gevoel in wat hij zingt.

    Beter dan bepaalde prof zangers.

    Link?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Genius schreef:
    (...)
    En dan tegen mij zeggen dat ik negatief commentaar op alles heb? :W

    Ik heb anders nooit gezegd dat ik het zelf niet doe? :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Oh hij ja. Inderdaad hij kan heel mooi zingen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    DEATHBAT schreef:
    Moet een jongen als een meisje klinken om goed te kunnen zingen en door te breken? Zo blijkt. Wat een candyass.

    Nou meid ga dan iets doen aan je oren ofso? Want als jij zegt dat dit op een meisjes stem lijkt dan ben je niet goed hoor.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    DEATHBAT schreef:
    (...)
    Ik heb anders nooit gezegd dat ik het zelf niet doe? :W


    Hij is zoveel beter dan al die metal zangers die alleen maar wat zitten te schreeuwen.

    DEATHBAT schreef:
    (...)
    Ik heb anders nooit gezegd dat ik het zelf niet doe? :W

    Wat ga je op mij zeuren dan (bloos)


    -

    Hale schreef:
    (...)

    Hij is zoveel beter dan al die metal zangers die alleen maar wat zitten te schreeuwen.

    Dat zegt niet dat die jongen beter is. De stijlen zijn verschillend, dat kan je niet met elkaar vergelijken :W


    -

    Hij kan wel zingen ja. Maar eerlijk gezegd, het raakt me niet echt


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Genius schreef:
    (...)
    Dat zegt niet dat die jongen beter is. De stijlen zijn verschillend, dat kan je niet met elkaar vergelijken :W


    Dat is ook waar.

    Divion schreef:
    (...)
    Nou meid ga dan iets doen aan je oren ofso? Want als jij zegt dat dit op een meisjes stem lijkt dan ben je niet goed hoor.

    Oh c'mon, als je naar Big Time Rush en Justin Bieber en zo luistert, dan weet je obviously niet eens meer hoe een mannenstem klinkt. Die gast gaat gewoon veel te hoog naar mijn mening. Elke candyass met een beetje feminoid-ness kan het wel.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Negligible schreef:
    Hij kan wel zingen ja. Maar eerlijk gezegd, het raakt me niet echt


    Dat is puur wat je toelaat tot je hart.

    DEATHBAT schreef:
    (...)
    Oh c'mon, als je naar Big Time Rush en Justin Bieber en zo luistert, dan weet je obviously niet eens meer hoe een mannenstem klinkt. Die gast gaat gewoon veel te hoog naar mijn mening. Elke candyass met een beetje feminoid-ness kan het wel.



    Nee en jou mental zangers dan?

    Ik kan ook schreeuwen hoor.