• Die jongen raakt me met zijn stem. En hij zingt met zoveel emotie dat ik helemaal in elkaar krimp.

    Wat vind jij ervan?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Hale schreef:
    (...)


    Nee en jou metal zangers dan?

    Ik kan ook schreeuwen hoor.

    Prejudice. So, prejudice. En wedden dat je niet zo kan schreeuwen? Zegt iedereen wel, maar als 't erop aankomt. :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hale schreef:
    (...)


    Nee en jou mental zangers dan?

    Ik kan ook schreeuwen hoor.


    Oh ahhaahhhahhahahahh.. oh was het geen grapje?
    Dude, bijna niemand kan dat.

    OT: Ik vind het een mooi nummer, en zijn uiterlijk is ook niet verkeerd.:9~


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hale schreef:
    (...)


    Nee en jou mental zangers dan?

    Ik kan ook schreeuwen hoor.


    Volgens mij is dat soort muziek eigenlijk wel veel zwaarder voor je stem dan dit...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    DEATHBAT schreef:
    (...)
    Prejudice. So, prejudice. En wedden dat je niet zo kan schreeuwen? Zegt iedereen wel, maar als 't erop aankomt. :W


    Ach man.

    Een beetje AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA schreeuwen en een paar verstaanbare woorden mompelen kan ik ook.

    Maar een gevoelige tekst heb je niet 1,2,3 gemaakt.

    Maeleena schreef:
    (...)

    Volgens mij is dat soort muziek eigenlijk wel veel zwaarder voor je stem dan dit...

    Haha, sowieso man. Ik doe dat 'geschreeuw', en moet daar veel meer moeite voor doen met mijn middenrif dan zo'n liedje. Daar moet je alleen zorgen dat je stem niet overslaat.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    DEATHBAT schreef:
    (...)
    Oh c'mon, als je naar Big Time Rush en Justin Bieber en zo luistert, dan weet je obviously niet eens meer hoe een mannenstem klinkt. Die gast gaat gewoon veel te hoog naar mijn mening. Elke candyass met een beetje feminoid-ness kan het wel.

    1. Ga mensen niet beledigen oké? 2. Jouw mening girl.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Hale schreef:
    (...)

    Ach man.

    Een beetje AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA schreeuwen en een paar verstaanbare woorden mompelen kan ik ook.

    Maar een gevoelige tekst heb je niet 1,2,3 gemaakt.

    Maken normaal metal. Hoezo een gevoelige tekst schrijf je niet in een keer?
    Research eens een keer voordat je over muzieksoorten gaat zeiken. Damn. En die jongen die hierin hoog zingt, heeft tenminste een mooie rasp in zijn stem.



    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Nou, zo speciaal vind ik het niet. Hij heeft een BSB stem.


    Your make-up is terrible

    Wtf. Moeten jullie serieus overal ruzie maken bij Hale's topics? Ik vind dat DEATHBAT gelijk heeft.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 19:56 ]


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Naomy vind het ook niet leuk.
    Valentino


    Your make-up is terrible

    weheartit schreef:
    Wtkkf. Moeten jullie serieus overal ruzie maken bij Hale's topics? Ik vind dat DEATHBAT gelijk heeft.

    Ik geef m'n mening en 't is gelijk een big deal. :W


    Anyways, ik ben douchen, good luck in life! o/

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 19:56 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Conor. :3
    Ik ken 'm echt al lang. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hale schreef:
    (...)

    Ach man.

    Een beetje AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA schreeuwen en een paar verstaanbare woorden mompelen kan ik ook.

    Maar een gevoelige tekst heb je niet 1,2,3 gemaakt.


    Niet beledigend bedoelt maar: ik luister ook screamo en die teksten zit meestal meer gevoel en emotie in dan in eender welk ander liedje. :W


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hale schreef:
    (...)

    Ach man.

    Een beetje AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA schreeuwen en een paar verstaanbare woorden mompelen kan ik ook.

    Maar een gevoelige tekst heb je niet 1,2,3 gemaakt.

    Hale ,

    Zo zit die soort muziek niet in elkaar.
    En ik luister het zelf niet.
    En wat ik niet snap , jij mag commentaar geven op hun muziek maar zij niet op Jouw Rap en Die andere.
    DEATHBAT gaf ook gewoon maar haar mening hoor.

    OT: Ik vind hem niet speciaal of zo.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Och Hale, alles ging zo goed in dit topic. :(


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.