• Die jongen raakt me met zijn stem. En hij zingt met zoveel emotie dat ik helemaal in elkaar krimp.

    Wat vind jij ervan?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    DEATHBAT schreef:
    (...)
    Ik ken het wel, maar heb het daar niet van.(wbw)



    Hmmm, voor dit keer geloof ik je, maar dan moet je beloven dat je nooit meer gaat liegen ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)


    Hmmm, voor dit keer geloof ik je, maar dan moet je beloven dat je nooit meer gaat liegen ;d

    Ik loog nietttt. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    DEATHBAT schreef:
    (...)
    Ik loog nietttt. (no_chears)


    Owkeej ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wandless schreef:
    Nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen op één van jouw muziektopics maar dit liedje is echt mooi ö


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    DEATHBAT schreef:
    (...)
    Nou, het klinkt alsof deze jongen een aantal keer goed in zijn ballen is gebeten, en toen een microfoon heeft opgezet. Een man moet als een man klinken, en niet als een tienjarig meisje.


    Wtf, ik vind het heel mooi en trouwens, heeft de King of pop ook niet een hoge stem? Mannen kunnen veel hoger dan vrouwen hoor. Dat is normaal, wanneer ze hun stem goed trainen


    Happy Birthday my Potter!

    Glucio schreef:
    (...)

    Wtf, ik vind het heel mooi en trouwens, heeft de King of pop ook niet een hoge stem? Mannen kunnen veel hoger dan vrouwen hoor. Dat is normaal, wanneer ze hun stem goed trainen

    Daar moet ik je verbeteren, vrouwen kunnen hoger dan mannen.


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    (...)
    Daar moet ik je verbeteren, vrouwen kunnen hoger dan mannen.


    Ik kan mannen met een goed ontwikkelde kopstem echt niet bijhouden. Jij wel?


    Happy Birthday my Potter!

    Glucio schreef:
    (...)

    Ik kan mannen met een goed ontwikkelde kopstem echt niet bijhouden. Jij wel?

    Neen, maar ik heb al vrouwen gehoord die dat wel kunnen.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 13:36 ]


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    (...)
    Neen, maar ik heb al vrouwen gehoord die dat wel kunnen.


    Echt? Awesome _O_ Maar ik blijf erbij dat het heel normaal is dat mannen ook hoog zingen


    Happy Birthday my Potter!

    Glucio schreef:
    (...)

    Echt? Awesome _O_ Maar ik blijf erbij dat het heel normaal is dat mannen ook hoog zingen

    Dat is ook best normaal :Y) *Denkt aan Mika*


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    (...)
    Dat is ook best normaal :Y) *Denkt aan Mika*


    Weet ik, maar DEATHBAT leek een andere mening te hebben


    Happy Birthday my Potter!

    Glucio schreef:
    (...)

    Weet ik, maar DEATHBAT leek een andere mening te hebben

    Heb ik ook. Mika en zo, die hebben nog een beetje mannelijkheid in hun stem. Jongens zoals deze niet. (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    DEATHBAT schreef:
    (...)
    Heb ik ook. Mika en zo, die hebben nog een beetje mannelijkheid in hun stem. Jongens zoals deze niet. (bloos)


    Ik heb pas een liedje van hem gehoord en vind dus niet dat ik daarover kan oordelen


    Happy Birthday my Potter!

    Someone just need a High-five in the face with a chair ._____.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor