• Nou, het begon goed, ik had een hele rits mensen uitgenodigd. Ik wilde alleen niet dat ze mijn huis ingingen omdat ik een hekel eraan had om ze dan overal te moeten zoeken :'D Ik had van die vlammenwerpers neergezet, voor de sier enzo D; en daar ging het mis. De vlammenwerpers hadden de bloemetjes in de fik gezet en daardoor was er brand en ging de koppelaarster door dood D: En ik had mijn homo sims die gingen trouwen in mijn huis opgesloten perongeluk, omdat ik dus niet wilde dat ze in mijn huis kwamen, dus kwamen ze er niet uit en konden ze niet trouwen onder de boog, afijn ze gingen toen trouwen en toen ging die ene man op een of andere manier er náákt staan.

    R.i.p waarzegster, nu kan mijn vrouw nooit meer een vrouw krijgen D:
    Hebben jullie ook sims fiasco's gehad :3 ?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    SLOAN.

    Dat doe je heel goed :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Mijn Vadersim, deed een 'O jaa' met Dochterlief, voor de ogen van Moedersim, en nee, dat was niet mijn schuld :'D


    Let it come and let it be

    Oh en een keer had ik het huiskonijn (man in konijnenpak, door middel van cheat) opgesloten in de keuken. (Ik was vergeten deuren te plaatsen), Vervolgens ging 'ie koken en stond het konijn in de fik :'D


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    Oh en een keer had ik het huiskonijn (man in konijnenpak, door middel van cheat) opgesloten in de keuken. (Ik was vergeten deuren te plaatsen), Vervolgens ging 'ie koken en stond het konijn in de fik :'D

    Is dat een cheat voor sims 3 of 2? 8D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Haha dat is best wel cool :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Omg, ik lig echt plat bij dit topic, omdat ik het helemaal voor me zie. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Vroeger wel. Ook toestanden dat er brand was en ik kopen dus niet kon openen. Maar dat is me lang niet meer gebeurd ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Remains schreef:
    (...)
    Is dat een cheat voor sims 3 of 2? 8D

    Twee :'D


    Let it come and let it be

    Haha, dat is eigenlijk best briljant. Mij zou het niet lukken.


    I can't even think straight.

    Hahahaha gossie :P


    Life is hard and then we die

    Countenance schreef:
    (...)
    Twee :'D

    Hè getver, ik heb drie, anders leek me zo'n huppelend konijn wel grappig :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Roux schreef:
    Omg, ik lig echt plat bij dit topic, omdat ik het helemaal voor me zie. :'D


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    O ja ik heb ook een keer een kind gekregen van een buitenaards wezen en die was groen en een andere sim is bevallen van een tweeling midden op de trap :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Mijn sims zijn altijd héél goed in koken -ahum-

    Ik zit nu allemaal shit voor mijn sims te downloaden en ik ga een weir freakisch family creëren (cat)


    Let it come and let it be