• Gezien ik totaal niet overweg kan met photoshop of een ander programma laar ik het aan jullie over om voor mij een cover te maken voor mijn nieuwste verhaal ^^

    Titel: Withered Wings
    Foto's: Deze, deze endeze.

    alvast bedankt! ^^

    SalvatoreWho schreef:
    domme vraag; heb je die van mij gezien? :$
    Xx


    Oh sorry, ik dacht dat ik erop had gereageerd :x My bad, sorry!
    Maar ja, ik had hem gezien ja ^^ ziet er leuk uit, maar wederom moet ik tegen iedereen zeggen dat ik nog even wacht op de rest en dan lekker ga kiezen ^^

    Hel schreef:
    (...)

    Oh sorry, ik dacht dat ik erop had gereageerd :x My bad, sorry!
    Maar ja, ik had hem gezien ja ^^ ziet er leuk uit, maar wederom moet ik tegen iedereen zeggen dat ik nog even wacht op de rest en dan lekker ga kiezen ^^


    Haha, maak nie uit joh. oke.
    Xx


    The greatest thing you'll ever learn is just to love. And be loved in return

    Zitten hele leuke tussen zeg (bloos)

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 23:09 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.



    Kan ook nog zonder tekst, maar moet nu stoppen. (x


    Felix


    http://img525.imageshack.us/img525/1848/hel1f.png

    Dit is dus de mijne ^^
    Niet veel speciaals, maar toch (:


    ~ KONNICHIWA.

    omdat ik niet kan kiezen heb ik besloten om de cover van WINDSONG te gebruiken voor reclame, en de cover van crazychicken in het verhaal zelf. Dank jullie allen voor het maken van een cover ^^

    Is het al gelukt?
    Ik heb het wel geprobeerd, maar ik heb thuis de programma's niet die ik nodig heb, maar op school wel (daar hebben we allemaal een eigen laptop)
    Maar op school waren ze geblokkeerd, dus nu moet ik ze opslaan en dan sturen via de mail, maar ja... t is net weekend :X
    Sorry (flower)


    When nothing goes right, go left <3