Gezien ik totaal niet overweg kan met photoshop of een ander programma laar ik het aan jullie over om voor mij een cover te maken voor mijn nieuwste verhaal ^^
Titel: Withered Wings
Foto's: Deze, deze endeze.
alvast bedankt! ^^
- Home
- Forum
- Creativiteit
- Ik heb een cover nodig
Ik heb een cover nodig - Creativiteit
-
27 okt 2011 - 19:3427 okt 2011 - 21:17
iUser schreef:
(...)
Hobo Std.
thanks!
XxThe greatest thing you'll ever learn is just to love. And be loved in return
27 okt 2011 - 21:18iUser schreef:
Ik heb geprobeerd :A
Zonder tekst:
Met tekst:
Met tekst en vleugels:
.
van deze kies ik ook de tweede, leuk bedacht om er vleugels bij te doen, maar ik ben weer kieskeurig en moet dan perse andere vleugels hebben -ugh, ik ben een zeur, i know-27 okt 2011 - 21:21Hel schreef:
(...)
van deze kies ik ook de tweede, leuk bedacht om er vleugels bij te doen, maar ik ben weer kieskeurig en moet dan perse andere vleugels hebben -ugh, ik ben een zeur, i know-
Ik wil heus wel andere vleugels pakken hoor.
I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.
27 okt 2011 - 21:22iUser schreef:
(...)
Ik wil heus wel andere vleugels pakken hoor.
Dit wordt waarschijnlijk mijn tattoo dus dat zou wel heel vet zijn ^^27 okt 2011 - 21:26Hel schreef:
(...)
Dit wordt waarschijnlijk mijn tattoo dus dat zou wel heel vet zijn ^^
Doe ik wel hoor ^-^
Ik heb toch niets te doen.
I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.
27 okt 2011 - 21:40
Je ziet het niet zo heel goed, maarja.
Wel een coole tattooI'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.
27 okt 2011 - 21:41dank u dank u ^^
nog even afwachten waar de anderen mee komen en kan ik weer gaan kiezen27 okt 2011 - 22:15Mag ik ook nog wat proberen?
(Heb niet al te hoge verwachten, ik ben kapot, maar ik kan het altijd probeern.)Felix
27 okt 2011 - 22:27CrazyChicken schreef:
Mag ik ook nog wat proberen?
(Heb niet al te hoge verwachten, ik ben kapot, maar ik kan het altijd probeern.)
ook jij mag het proberen ^^27 okt 2011 - 22:48Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.
27 okt 2011 - 22:49Dehumanized schreef:
ghehe, en deze is weer compleet anders dan anderen, zoals we gewend zijn van Nancy ^^27 okt 2011 - 22:50Hel schreef:
(...)
ghehe, en deze is weer compleet anders dan anderen, zoals we gewend zijn van Nancy ^^
Sorry, kan er ook niks aan doen :'D
Do you like it? ^^[ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 22:51 ]
Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.
27 okt 2011 - 22:51domme vraag; heb je die van mij gezien?
XxThe greatest thing you'll ever learn is just to love. And be loved in return
27 okt 2011 - 22:51iUser schreef:
(...)
Je ziet het niet zo heel goed, maarja.
Wel een coole tattoo
Is nep :'D[ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 22:51 ]
Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.
27 okt 2011 - 22:56