• bij mijn schrijfwedstrijd :9~


    Uitleg


    Jury
    Defensive
    Square
    Wiarda
    Ik heb géén juryleden meer nodig!

    Deelnemers
    Ik wil vijftien deelnemers, max. Denk er wel goed over na - het zou fijn zijn als er zo min mogelijk mensen zich uitschreven. Geen deelnemers meer nodig!
    1. Counterpoise -uitstel tot de 11de-
    2. WeasleyTwins -ingeleverd-
    3. Jonsu -ingeleverd-
    4. Applejack -uitstel tot de 13de-
    5. Progeny -uitstel tot de 16de-
    6. Aiku -ingeleverd-
    7. MissSharp -ingeleverd-
    8. Amycus -uitstel tot de 11de-
    9. Saepe -uitstel tot de 11de-
    10. Roux -ingeleverd-



    Uitstel e.d.
    Ik doe daar niet al te moeilijk over, maar zou het zeer op prijs stellen als je het tijdig meldde. Ik heb ook een hart, dus zal niet al te moeilijk doen, maar zou het liever niet al te lang laten uitlopen.

    Hoe lever ik mijn opdracht in?
    Je maakt een story aan, en zet de opdracht in een hoofdstuk. Het linkje naar het hoofdstuk zet je in het topic, en dan zullen wij het beoordelen. Beoordelingen komen in deze story te staan, samen met de ingeleverde opdrachten en de uiteindelijke cijfers/tussenstand. Als iedereen heeft ingeleverd komt de uitslag zo snel mogelijk erop.

    Rondes
    In alle rondes zal er niemand afvallen. Je krijgt gewoon een cijfer voor je opdracht, en degene die aan het eind van de competitie het hoogste gemiddelde heeft, wint. Elke ronde heeft een duur van twee weken, om de kans van uitschrijvers tot een minimum te pushen.

    De beoordeling
    Wij zullen natuurlijk letten op spellingsfouten, juiste interpunctie, en grammaticafoutjes, maar ook op je schrijfstijl en verhaal zelf. 'Slim doen' en een bèta-aanvraag doen zal je niet verder helpen: In mijn wedstrijd mag dit niet, en het zal meteen opgemerkt worden (met dank aan de supergave bèta-juryleden).
    Overigens moeten alle opdrachten voor deze wedstrijd geschreven zijn, en geen stand-alones die je nog ergens hebt liggen. Probeer je volledig op de opdracht te focussen en daar wat voor te schrijven, ipv iets erin voegen 'wat er een beetje op lijkt'.

    De prijs
    De eer :Y)

    Opdracht van deze twee weken:

    OPDRACHT 1

    Omdat ik jullie allemaal een beetje wil leren kennen, en jullie schrijfstijlen ook, is dit een soort kennismakings-opdracht. Ik wil dat jullie schrijven over iets dat dicht bij je staat. Dat hoeft niet iets droevigs te zijn: ook iets dat je ontzettend blij heeft gemaakt, of wat je leuk vindt om te doen. Maak er iets eigens van, daar schrijf je ook het beste op (:
    INLEVERDATUM: 10 november 2011
    WOORDENLIMIET: min. 500 woorden, max. 1500 (:

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 20:38 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Saepe schreef:
    (...)
    Rustig maar kippie, ik ben al bezig.
    Even een vraagje: Op het moment ziet het ernaar uit dat mijn verhaal volstrekt onbegrijpelijk zal worden, heb je daar problemen mee?

    Hmm... Dat kan een probleem zijn, ja. In wat voor vorm 'volstrekt onbegrijpelijk'? zo van:
    "Het was een kille nacht op de bodem van de oceaan, en Spongebob had het koud. Rillend at hij Gerrit op, sloeg Patrick een blauw oog, en pleegde zelfmoord."-vorm, of meer het "Αυτό είναι ακατανόητο"-vorm? Het scheelt namelijk wel als je in normaal Nederlands schrijft, en niet in het Grieks. (cat)

    Nee, maar het liefste is het natuurlijk een kort verhaal met een duidelijk plot. Aangezien het niet helemáál de opdracht is zal ik er niet te erg op bekritiseren, voor deze keer, maar het liefst natuurlijk niet.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Fuck. Het feit dat Quizlet geen Griekse letters accepteert heeft de hele grap verpest. Dank je, Quizlet, dank je. D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Hmm... Dat kan een probleem zijn, ja. In wat voor vorm 'volstrekt onbegrijpelijk'? zo van:
    "Het was een kille nacht op de bodem van de oceaan, en Spongebob had het koud. Rillend at hij Gerrit op, sloeg Patrick een blauw oog, en pleegde zelfmoord."-vorm, of meer het "Αυτό είναι ακατανόητο"-vorm? Het scheelt namelijk wel als je in normaal Nederlands schrijft, en niet in het Grieks. (cat)

    Nee, maar het liefste is het natuurlijk een kort verhaal met een duidelijk plot. Aangezien het niet helemáál de opdracht is zal ik er niet te erg op bekritiseren, voor deze keer, maar het liefst natuurlijk niet.

    Nee, ik schrijf niet in het Grieks. Ik beschrijf alleen hoe mijn eigen geest werkt. Maar dan ook letterlijk wat ik er in mijn hoofd afspeelt op bepaalde momenten. En ik ben nogal onbegrijpelijk. Snap je?

    Hé, das grappig. Als je het quote, krijg je wel de Griekse letter. XD Waar heb je dat ooit vandaan gehaald?


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Maar ik ben oninteressant al mijn interessante kanten zijn geheim (cat)

    DISCRIMINATIE VOOR DE MENSEN ZOALS IK!


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    Maar ik ben oninteressant al mijn interessante kanten zijn geheim (cat)

    DISCRIMINATIE VOOR DE MENSEN ZOALS IK!

    Beschrijf dan iets oninteressants zo dat het interessant lijkt. XD


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Saepe schreef:
    (...)
    Beschrijf dan iets oninteressants zo dat het interessant lijkt. XD

    Ik kijk uit het raam naar mijn konijn dat me begroet door weg te rennen. Hij huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt en... Hij staat stil.


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Ik kijk uit het raam naar mijn konijn dat me begroet door weg te rennen. Hij huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt, en huppelt en... Hij staat stil.

    Geweldig verhaal! Je krijgt een 10! XD


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Countenance schreef:
    Maar ik ben oninteressant al mijn interessante kanten zijn geheim (cat)

    DISCRIMINATIE VOOR DE MENSEN ZOALS IK!

    Schrijf over een doorsnee schooldag. Of over een hobby. Dat is ook iets over jezelf :Y)
    En DD: die heb ik zelfgeschreven, ofcourse. Er staat in het Grieks: "Dit is onbegrijpelijk". Jaja, nu voel ik me even slim!

    Hooray Google-Translate.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ga een belangrijke gebeurtenis vertellen, gecombineerd met een voor mij belangrijk voorwerp, denk ik..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dat is helemaal goed! Dat is een beetje wat ik in gedachten had, inderdaad...

    Sev, je kan dus ook iets schrijven over een kettinkje dat je dierbaar is, of een overleden hond waar je veel van hield, iets dat echt betekenis voor je heeft (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik weet al iets. ^^
    Het zal een beetje een raar verhaal worden, maar ik heb het er voor over. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Kom op jongens, nog 5 dagen tot de deadline!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    PrincesSnape heeft ingeleverd.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    PrincesSnape heeft ingeleverd.


    *O*

    Stuur de rest een gb.
    En je moet die van mij nog uploaden.
    Wanneer geef je commentaar?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ja, ja, ik doe m'n best. (no_chears)


    "Well, well. Look who we've got here!"