• bij mijn schrijfwedstrijd :9~


    Uitleg


    Jury
    Defensive
    Square
    Wiarda
    Ik heb géén juryleden meer nodig!

    Deelnemers
    Ik wil vijftien deelnemers, max. Denk er wel goed over na - het zou fijn zijn als er zo min mogelijk mensen zich uitschreven. Geen deelnemers meer nodig!
    1. Counterpoise -uitstel tot de 11de-
    2. WeasleyTwins -ingeleverd-
    3. Jonsu -ingeleverd-
    4. Applejack -uitstel tot de 13de-
    5. Progeny -uitstel tot de 16de-
    6. Aiku -ingeleverd-
    7. MissSharp -ingeleverd-
    8. Amycus -uitstel tot de 11de-
    9. Saepe -uitstel tot de 11de-
    10. Roux -ingeleverd-



    Uitstel e.d.
    Ik doe daar niet al te moeilijk over, maar zou het zeer op prijs stellen als je het tijdig meldde. Ik heb ook een hart, dus zal niet al te moeilijk doen, maar zou het liever niet al te lang laten uitlopen.

    Hoe lever ik mijn opdracht in?
    Je maakt een story aan, en zet de opdracht in een hoofdstuk. Het linkje naar het hoofdstuk zet je in het topic, en dan zullen wij het beoordelen. Beoordelingen komen in deze story te staan, samen met de ingeleverde opdrachten en de uiteindelijke cijfers/tussenstand. Als iedereen heeft ingeleverd komt de uitslag zo snel mogelijk erop.

    Rondes
    In alle rondes zal er niemand afvallen. Je krijgt gewoon een cijfer voor je opdracht, en degene die aan het eind van de competitie het hoogste gemiddelde heeft, wint. Elke ronde heeft een duur van twee weken, om de kans van uitschrijvers tot een minimum te pushen.

    De beoordeling
    Wij zullen natuurlijk letten op spellingsfouten, juiste interpunctie, en grammaticafoutjes, maar ook op je schrijfstijl en verhaal zelf. 'Slim doen' en een bèta-aanvraag doen zal je niet verder helpen: In mijn wedstrijd mag dit niet, en het zal meteen opgemerkt worden (met dank aan de supergave bèta-juryleden).
    Overigens moeten alle opdrachten voor deze wedstrijd geschreven zijn, en geen stand-alones die je nog ergens hebt liggen. Probeer je volledig op de opdracht te focussen en daar wat voor te schrijven, ipv iets erin voegen 'wat er een beetje op lijkt'.

    De prijs
    De eer :Y)

    Opdracht van deze twee weken:

    OPDRACHT 1

    Omdat ik jullie allemaal een beetje wil leren kennen, en jullie schrijfstijlen ook, is dit een soort kennismakings-opdracht. Ik wil dat jullie schrijven over iets dat dicht bij je staat. Dat hoeft niet iets droevigs te zijn: ook iets dat je ontzettend blij heeft gemaakt, of wat je leuk vindt om te doen. Maak er iets eigens van, daar schrijf je ook het beste op (:
    INLEVERDATUM: 10 november 2011
    WOORDENLIMIET: min. 500 woorden, max. 1500 (:

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 20:38 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Roux schreef:
    Ja, ja, ik doe m'n best. (no_chears)


    Komt goed, -ik weet niet meer hoe je heet-! Ik weet het zeker!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Kyou is trouwens veranderd in Aiku.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik had net een stukje van 101 woorden geschreven voor mijn story wat gebaseerd is op de wereld waar ik me in bevind en dus ook vanuit mijn ogen geschreven. Toen bedacht ik me dat het eigenlijkn een perfecte basis is voor de opdracht, maar mag ik dat fragment van 100 woorden én in mijn story én in het verhaal gebruiken? (bloos)


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    Ik had net een stukje van 101 woorden geschreven voor mijn story wat gebaseerd is op de wereld waar ik me in bevind en dus ook vanuit mijn ogen geschreven. Toen bedacht ik me dat het eigenlijkn een perfecte basis is voor de opdracht, maar mag ik dat fragment van 100 woorden én in mijn story én in het verhaal gebruiken? (bloos)

    Natuurlijk, maar dan moet je er nog wel 399/400 woorden erbij schrijven. De minimum is en blijft namelijk 500 woorden.
    Sorry dat ik trouwens laat reageer: om een of andere reden komen alle mailtjes van Quizlet via mijn Spam binnen, waar ik dus net pas achter kwam :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    *O*

    Stuur de rest een gb.
    En je moet die van mij nog uploaden.
    Wanneer geef je commentaar?

    Yeah, yeah, waitwaitwait (-ziet er stiekem tegenop om jouw inleiding te moeten "uitvogelen"- Zou je hem alsjeblieft kunnen copy-pasten in een PB? want hij is prachtig, maar ingewikkeld :'D)
    Als iedereen heeft ingeleverd, hebben ik, Square en Defensive één week om alles na te kijken. Ja, dat duurt nog een tijdje, maar ik weet dat Square het aardig druk heeft, Defensive waarschijnlijk ook wel, en ik zelf ook :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ga wel nog inleveren, geen zorgen hoor :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik dacht dat ik wel wat tijd had om schrijven (drukdrukdruk),
    maar was mijn SE-week vergeten.

    Dus om de rest van jullie niet allemaal op te houden,
    trek ik me terug.

    Sooorryy. Volgende keer misschien, als ik wat minder dingen aan mijn hoofd heb (flower)

    Voor de rest, Succes :Y)

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 18:56 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Het liefste had ik je nu vastgebonden aan mijn wedstrijd en je gedwongen mee te doen, maar ik ben in een aardige bui... het is jammer, maar succes met je SE's!
    Ik heb het weer een beetje geupdate... maar we hebben nog maar 2 dagen en maar 4 inzendingen..? Als jullie geen tijd nu hebben mogen jullie best uitstel vragen, maar doe dat dan wel optijd!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Haha (:
    Ja ik wou ook echt graag mee doen,
    maar ik had het al erg druk met veel dingen + al het sociale gebeuren daaromheen.
    En toen kwam de SE week er nog bij, en word et em allemaal niet :(
    Ik loop echt te stressen, al sinds vorige week.

    Maar ik vind heel stiekem,
    dat jij gewoon nog een keer een schrijfwedstrijd moet beginnen,
    en jaja dan schrijf ik iedereen eruit :Y)
    oke misschien niet iedereen maar shh gewoon net doen alsof ;x

    haha. En dankje(:
    Jij ook succes nog met de wedstrijd trouwens (:


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Whoah sorrysorry, ik heb proefwerkweek, dus weinig tijd. Maar ik ben er mee bezig en hoop dat ik hem vanavond, anders morgen vroeg, krijg afgeschreven. (:

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 8:01 ]


    everything, in time

    Geeft niet, hoor. Als je uitstel wilt kun je het gewoon vragen (:
    Over uitstel gesproken: Saepe heeft uitstel tot de 11de


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nog één dag tot de deadline!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik was vergeten dat ik morgen waarschijnlijk de hele dag in het ziekenhuis zit.. Zou ik een paar dagen uitstel kunnen krijgen? 2 ofzo?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Klinkt heftig! Ik weet niet wat er aan de hand is, en je hoeft het me ook niet te vertellen, maar heel veel sterkte in ieder geval (het zou kunnen dat je er niet om ernstige redenen bent, maar ziekenhuis is bijna nooit een goed teken). Je hebt drie dagen uitstel (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jullie hebben tot 0:00 uur om in te leveren! Nog 7 mensen moeten inleveren, kom op mensen!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.