• bij mijn schrijfwedstrijd :9~


    Uitleg


    Jury
    Defensive
    Square
    Wiarda
    Ik heb géén juryleden meer nodig!

    Deelnemers
    Ik wil vijftien deelnemers, max. Denk er wel goed over na - het zou fijn zijn als er zo min mogelijk mensen zich uitschreven. Geen deelnemers meer nodig!
    1. Counterpoise -uitstel tot de 11de-
    2. WeasleyTwins -ingeleverd-
    3. Jonsu -ingeleverd-
    4. Applejack -uitstel tot de 13de-
    5. Progeny -uitstel tot de 16de-
    6. Aiku -ingeleverd-
    7. MissSharp -ingeleverd-
    8. Amycus -uitstel tot de 11de-
    9. Saepe -uitstel tot de 11de-
    10. Roux -ingeleverd-



    Uitstel e.d.
    Ik doe daar niet al te moeilijk over, maar zou het zeer op prijs stellen als je het tijdig meldde. Ik heb ook een hart, dus zal niet al te moeilijk doen, maar zou het liever niet al te lang laten uitlopen.

    Hoe lever ik mijn opdracht in?
    Je maakt een story aan, en zet de opdracht in een hoofdstuk. Het linkje naar het hoofdstuk zet je in het topic, en dan zullen wij het beoordelen. Beoordelingen komen in deze story te staan, samen met de ingeleverde opdrachten en de uiteindelijke cijfers/tussenstand. Als iedereen heeft ingeleverd komt de uitslag zo snel mogelijk erop.

    Rondes
    In alle rondes zal er niemand afvallen. Je krijgt gewoon een cijfer voor je opdracht, en degene die aan het eind van de competitie het hoogste gemiddelde heeft, wint. Elke ronde heeft een duur van twee weken, om de kans van uitschrijvers tot een minimum te pushen.

    De beoordeling
    Wij zullen natuurlijk letten op spellingsfouten, juiste interpunctie, en grammaticafoutjes, maar ook op je schrijfstijl en verhaal zelf. 'Slim doen' en een bèta-aanvraag doen zal je niet verder helpen: In mijn wedstrijd mag dit niet, en het zal meteen opgemerkt worden (met dank aan de supergave bèta-juryleden).
    Overigens moeten alle opdrachten voor deze wedstrijd geschreven zijn, en geen stand-alones die je nog ergens hebt liggen. Probeer je volledig op de opdracht te focussen en daar wat voor te schrijven, ipv iets erin voegen 'wat er een beetje op lijkt'.

    De prijs
    De eer :Y)

    Opdracht van deze twee weken:

    OPDRACHT 1

    Omdat ik jullie allemaal een beetje wil leren kennen, en jullie schrijfstijlen ook, is dit een soort kennismakings-opdracht. Ik wil dat jullie schrijven over iets dat dicht bij je staat. Dat hoeft niet iets droevigs te zijn: ook iets dat je ontzettend blij heeft gemaakt, of wat je leuk vindt om te doen. Maak er iets eigens van, daar schrijf je ook het beste op (:
    INLEVERDATUM: 10 november 2011
    WOORDENLIMIET: min. 500 woorden, max. 1500 (:

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 20:38 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    De uitslag komt er 17 november trouwens op te staan. Een week dus na de deadline (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mag ik tot drie uur vannacht uitstel? Dan kan ik beter schrijven. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Als jij dat wilt... zeker dat je geen slaap wilt? :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het best moeilijk vind mijn gevoelens op papier te zetten als mensenw eten dat het ook letterlijk over míj gaat :'D
    Sorry, ik doe héél erg mijn best het vandaag af te krijgen, amar is het erg datr als ik het neit red ik het morgenavond inlever?


    Let it come and let it be

    Spannend, nog bijna niemand heeft iets ingeleverd. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    OMAIGOD, IK WAS HELEMAAL VERGETEN DAT IK HIERAAN MEEDEED -facepalm-

    en nu ga ik even zitten stressen over wat ik ga schrijven (cat)


    -

    Jesus christ, ik heb echt geen idee.

    Ik kan wel over m'n vriend gaan schrijven, maar dat is zo.. niet mijn ding (cat)
    *wijst op SA's over een verleide engel, ontvoerd meisje, meisje dat zelfmoord pleegt, etc*


    -

    Wiarda schreef:
    Als jij dat wilt... zeker dat je geen slaap wilt? :'D

    ...
    Doe maar tot morgen, mijn ogen vallen dicht... Zzz...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Omdat Chrispspink, Pariah en Marada niets van zich hebben laten horen, zijn zij uitgeschreven voor de wedstrijd. En omdat ik lief ben heeft Amycus nog tot vanavond 0:00 uur (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aww, yeah :'D

    Bedankt *O* !


    -

    Ik kan niet echt zeggen dat het super dichtbij me staat, want ik heb - aangezien mijn ouders gescheiden zijn - niet veel met mijn vaders' kant van de familie, maar met mijn opa had ik dan het meest.
    Hij is een paar weken geleden overleden, is het ook goed als ik over hem schrijf?

    *geen idee waar ik over kan schrijven* (cat)

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 15:41 ]


    -

    Counterpoise, Saepe, Amycus en Roux, vanavond vóór 0:00 wil ik jullie inzendingen zien!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Naamgenoot, answere me (cat)


    -

    Amycus schreef:
    Ik kan niet echt zeggen dat het super dichtbij me staat, want ik heb - aangezien mijn ouders gescheiden zijn - niet veel met mijn vaders' kant van de familie, maar met mijn opa had ik dan het meest.
    Hij is een paar weken geleden overleden, is het ook goed als ik over hem schrijf?

    *geen idee waar ik over kan schrijven* (cat)

    Tuurlijk! Het maakt niet zoveel uit waar je over schrijft, als het maar met jou te maken heeft. Iets waar je goed over kan schrijven (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Amycus schreef:
    Naamgenoot, answere me (cat)

    Yes, darling? (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.