• bij mijn schrijfwedstrijd :9~


    Uitleg


    Jury
    Defensive
    Square
    Wiarda
    Ik heb géén juryleden meer nodig!

    Deelnemers
    Ik wil vijftien deelnemers, max. Denk er wel goed over na - het zou fijn zijn als er zo min mogelijk mensen zich uitschreven. Geen deelnemers meer nodig!
    1. Counterpoise -uitstel tot de 11de-
    2. WeasleyTwins -ingeleverd-
    3. Jonsu -ingeleverd-
    4. Applejack -uitstel tot de 13de-
    5. Progeny -uitstel tot de 16de-
    6. Aiku -ingeleverd-
    7. MissSharp -ingeleverd-
    8. Amycus -uitstel tot de 11de-
    9. Saepe -uitstel tot de 11de-
    10. Roux -ingeleverd-



    Uitstel e.d.
    Ik doe daar niet al te moeilijk over, maar zou het zeer op prijs stellen als je het tijdig meldde. Ik heb ook een hart, dus zal niet al te moeilijk doen, maar zou het liever niet al te lang laten uitlopen.

    Hoe lever ik mijn opdracht in?
    Je maakt een story aan, en zet de opdracht in een hoofdstuk. Het linkje naar het hoofdstuk zet je in het topic, en dan zullen wij het beoordelen. Beoordelingen komen in deze story te staan, samen met de ingeleverde opdrachten en de uiteindelijke cijfers/tussenstand. Als iedereen heeft ingeleverd komt de uitslag zo snel mogelijk erop.

    Rondes
    In alle rondes zal er niemand afvallen. Je krijgt gewoon een cijfer voor je opdracht, en degene die aan het eind van de competitie het hoogste gemiddelde heeft, wint. Elke ronde heeft een duur van twee weken, om de kans van uitschrijvers tot een minimum te pushen.

    De beoordeling
    Wij zullen natuurlijk letten op spellingsfouten, juiste interpunctie, en grammaticafoutjes, maar ook op je schrijfstijl en verhaal zelf. 'Slim doen' en een bèta-aanvraag doen zal je niet verder helpen: In mijn wedstrijd mag dit niet, en het zal meteen opgemerkt worden (met dank aan de supergave bèta-juryleden).
    Overigens moeten alle opdrachten voor deze wedstrijd geschreven zijn, en geen stand-alones die je nog ergens hebt liggen. Probeer je volledig op de opdracht te focussen en daar wat voor te schrijven, ipv iets erin voegen 'wat er een beetje op lijkt'.

    De prijs
    De eer :Y)

    Opdracht van deze twee weken:

    OPDRACHT 1

    Omdat ik jullie allemaal een beetje wil leren kennen, en jullie schrijfstijlen ook, is dit een soort kennismakings-opdracht. Ik wil dat jullie schrijven over iets dat dicht bij je staat. Dat hoeft niet iets droevigs te zijn: ook iets dat je ontzettend blij heeft gemaakt, of wat je leuk vindt om te doen. Maak er iets eigens van, daar schrijf je ook het beste op (:
    INLEVERDATUM: 10 november 2011
    WOORDENLIMIET: min. 500 woorden, max. 1500 (:

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 20:38 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben lekker snel :Y)
    Opdracht 1


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Wauw, inderdaad! Nou, jongens. Eerste inzending is al binnen, heeft iemand anders ook nog opdr. 1 in de aanbieding? -wbw-


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    - kucht -
    Ik ga vanmiddag eens alles updaten, hehe. (bat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Maar ik heb geen interessant le-veeeennn! Dit is discriminatie tegenover oninteressante mensen zoals ik (cat)


    Let it come and let it be

    Oké, ik weet niet zeker of het wel verstandig is een abo te nemen op dit topic. Er wordt meer gepraat over wereldoverheersing en lengte dan over schrijven. :'D

    Ik vind de eerste opdracht overigens ook best wel lastig, dus ik ben heel erg benieuwd wat jullie er allemaal van maken. Kom op, typen, dan kan ik beginnen met beoordelen. :Y)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 11:11 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ga pas vanmiddag beginnen met schrijven, muhahaaa!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Niks wereldoverheersing, die is toch allang overheerst door spinnen ;-;


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    Maar ik heb geen interessant le-veeeennn! Dit is discriminatie tegenover oninteressante mensen zoals ik (cat)


    Ik ben ook totaaaaaaaal niet boeiend hoor.(cat)
    You'll think of somethin'!


    everything, in time

    Like what? -Je hebt me geqouted :'D-
          Zo'n verhaaltje over dansen is zo onorigineel en overdreven en voor de rest ben ik like, héél boring :'D


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    Like what? -Je hebt me geqouted :'D-
          Zo'n verhaaltje over dansen is zo onorigineel en overdreven en voor de rest ben ik like, héél boring :'D


    Ja, nou, ik zet me over onze verschillen heen.(joehoe)
    Praat over hoe moeilijk het is te leven met jouw lengte.(cat)


    everything, in time

    Bitch!
    Someday, I will be as tall as you are! (huil)


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    Bitch!
    Someday, I will be as tall as you are! (huil)


    Oh, ik help je aan een idee en dan krijg ik dit?(no_chears)
    And no, you won't.


    everything, in time

    When I was even smaller, the doctor told me, I was going to be a tall girl (huil)


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    When I was even smaller, the doctor told me, I was going to be a tall girl (huil)

    Don't panic. (joehoe)
    Je bent nog maar dertien, ik was op die leeftijd nóg kleiner; 1.48
    En ik ben nu achttien en 1.82. Everything will be fine. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hoipe so, en anders ga ik naar China en laat mijzelf uitrekken op zo'n raar, sadistisch apparaat :'D


    Let it come and let it be