• De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 11 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.

    [Vragen zijn niet welkom in het topic, wel via pb.]


    [Meedoen kan altijd! Rollentopic.]
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert

    Trainers (3):
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Valerie Savarin
    Lily Haspers

    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan



    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 14:37 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Yay <3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Moet er niet zo'n soort regel komen dat je het tussen [] die dingen moet zetten als je out of character bent?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    jippie, plaatje maken en dan kom ik meedoen, abo

    dubbelpost

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 17:08 ]

    Abo. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik wil mijn inbox volhebben dus even abo nemen :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Pariah schreef:
    Moet er niet zo'n soort regel komen dat je het tussen [] die dingen moet zetten als je out of character bent?


    ik vind dat niet nodig (:
    Je zet je naam van je personage gewoon boven aa en mensen weten dat je in rpg praat (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    *Begin*
    De kinderen betreden de grote ijzeren poort. Ze kijken vragend om hun heen opzoek naar leven. Wanneer de automatische schuifdeuren open gaan zien ze een grote glazen koepel met daarin iets wat lijkt op een metalen gebouw. Nieuwschierig maar voorzichtig lopen de kinderen het terein op. Net als een van hun wilt aanbellen gaat de getinte glazen deur open en springt er een man begin de 40 uit. Hij verwelkomt ze en zegt dat ze binnen mogen komen. Hij wijst ze hun kamers en zegt hun dat het diner over een uur klaar staat.

    Mensen mogen nu beginnen, ze beginnen vanuit hun kamer die ze niet delen!


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Caitlinn Morgana Camelot
    De man stelde zich voor als Prixor Tapsanter. Daarna worden we allemaal naar onze kamers gebracht en zoals ik al verwacht had was mijn kamer een van de verste om naartoe te lopen.
    Ik glimlachte beleefd naar iedereen die ik voorbij liep maar praatte tegen niemand.
    Op de kamerdeur stond met grote letters mijn naam.
    Ik opende de deur en liep verwonderd naar binnen...


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Enthousiast begon ik te kletsen over het nieuwe jurkje dat ik aanhad. Mijn gesprekspartner leek niet erg geinteresseert, waardoor ik snel mijn mond sloot.
    Ik gooide mijn tas neer op het bed en keek even rond. Hier kon ik wel wat moois van maken. Ik haalde mijn bloemetjes dekbed uit mijn tas en begon mijn bed op te maken. Met een afkeurend gezicht bekeek ik de kledingkast. Waar moest ik in godsnaam mijn duizenden kledingstukken kwijt?
    Ik wierp een blik uit het raam en zag daar een grote boom. Nieuwsgierig schoof ik het raam open en ging zitten op de vensterbank. Er was een zachte wind, waardoor mijn haren zachtjes op en neer gingen. Ik sloot mijn ogen en meteen dacht ik aan thuis.


    Me so good.

    - Maud fally
    Nog steeds verbaasd van wat er in de laatste paar uur van mijn leven is gebeurd sta ik in mijn 'nieuwe' kamer. Ik bijt op mijn lip en zucht zachtjes. De man die ons naar binnen leidde zei dat we over een uurtje gingen eten, dat betekende dus dat ik een uurtje de tijd had om mijn tas uit te pakken. Snel pakte ik mijn kleine leren koffertje en pakte hem uit. De kleren in de eike houten kast recht in de kamer, mijn kompas in één van de laadjes onder mijn bed. Tot slot pleurde ik de rest van mijn spullen in een grote mant die naast de kast stond.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Noah Morrigan - Hert

    Rustig keek ik om me heen en ging alle deuren af tot ik diegene tegen kwam met mijn naam op. Lichtelijk nieuwsgierig opende ik die. De kamer was volledig ingericht naar mijn smaak. Er vormde zich een kleine glimlach om mijn lippen. Spijtig genoeg gingen we al over een uur eten. Zacht wreef ik even het medaillon tussen mijn vingers voor ik begon uit te pakken.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Caitlinn Morgana Camelot
    Ik liep glimlachend mijn kamer binnen en keek hem rond.
    Hij was niet overdreven groot of luxe maar wel heel mooi. Mijn tassen gooide ik op het bed. Toen ik rondkeek merkte ik dat het precies was zoals ik altijd al had gewild. Een bed aan de ene kant en aan het plafond hing een hangmat. De witte kast viel erg op omdat de rest van de kamer in Bruin/paarse tinten was. Naast de kast stond een bureau met daarop een nachtlampje. Ik pakte mijn laptop uit een van de tassen en zette hem op het Bureau.
    'Uitpakken doe ik straks wel hoor.' Sprak ik mezelf toe en ik liet me vallen in de hangmat en mezelf op en neer wiebelen.
    De kamer was gewoon perfect. Er waren op het donkere plafond kleine witte sterretjes geschilderd die wel leken te bewegen als je er te lang naar staarde.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    - Maud Fally
    Wanneer ik klaar ben met mijn spullen uitpakken plof ik op mijn bed en bekijk mijn kamer nog eens goed. Een kast rechts daarnaast een gevlochte mand. De grond was bekleed met een beige tapijt, helemaal mijn smaak. Aan het plafond hing een lamp in de vorm van een rood hart, precies de gene die ik als kleuter altijd al had willen hebben. Voor de rest was mijn linker muur behangen met een grote foto van een bos, iets dat we inmiddels nauwelijks nog kende. Mijn bed was in het lichtgroen geverfd, groen was één van mijn lievlings kleuren. Ik gaap en merk dan pas dat ik verschrikkelijk moe ben van de lange reis.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Noah Morrigan

    Glimlachend liet ik me op mijn tweepersoonsbed vallen en keek nog eens goed rond. De kamer was licht en open doch niet zo heel groot. De muren waren cremékleurig en de langste wand toonde de skyline van New york in het roze avondlicht. Er stond een grote wandkast is met allemaal aparte vakken die ik volgestouwd had met boeken en andere snuisterijen. Mijn bureau was van donker glas gemaakt en stond net onder een raam. Er was een kleine inloopkast en een aparte badkamer. Met een korte zucht stond ik op een gooide mijn koffer onder mijn bed. Dan pas viel mijn oog op het kleine nachtkastje waarop een lege foto kader en een gewone lamp stond. Een blik op mijn horloge vertelde me dat ik meer dan genoeg tijd had dus besloot ik me eerst even op te frissen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.