• Hij is de afgelopen weken volop in het nieuws geweest: Mauro Manuel. De achttienjarige Angolese jongen die al acht jaar bij een Limburgs pleeggezin woont, hier naar school gaat en vrienden heeft. Veel verontwaardigde reacties, media-aandacht en een massaal getekende petitie op internet kwamen voor Mauro op gang toen bekend werd dat de minister van Immigratie hem het land uit wilde zetten.

    En hoewel er gisteren nog goed nieuws leek te zijn toen het ministerie Mauro een studievisum aanbood, kwam vandaag het hoge woord er uit. Minister Gerd Leers van Immigratie besloot dat Mauro alsnog het land uit wordt gezet en terug moet naar Angola.



    Verdomme man!

    Wat is Nederland toch ook een kutland!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 23:18 ]

    StJimmy schreef:
    (...)
    Omdat zij niet illegaal zijn,daarom.

    Zulke mensen mogen in mijn ogen niet eens legaal zijn.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik snap nog steeds waarom die Mauro nou zo bijzonder is. Er worden dagelijks mensen 't land uitgestuurd en ineens is hij belangrijk? Sorry, couldn't care less.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Captain schreef:
    Zet dan maar meteen al die andere allochtonen uit jullie landje, hé.

    Dat ze dat bij België ook maar meteen doen.


    Ex astris, sciencia

    Endure schreef:
    (...)

    ALsof ie zelf niet wist dat hij terug moest.

    Tuurlijk is het zielig, maar ze kunnen niet iedereen hier laten :l
    Ik vind het sowieso dom dat Nederland al die mensen hier maar laten komen terwijl ze vaak alleen maar tot last zijn, ze moeten de taal beheersen, vaak zijn het toch echt de buitenlanders die misdaden plegen en dergelijke etc. etc.. Er staat zelfs al een moskee, het moet niet gekker worden.

    Ik vind gewoon dat ze al die mensen niet binnen moet laten komen -gayhandje-
    Of dat een vergunning geven van een aantal jaar zodat ze weten dat en wanneer
    ze terugmoeten, kunnen er ook geen discussies en dit soort gezeik ontstaan.

    En wat is er mis met een moskee? Er staan hier toch ook kerken en synagogen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    En wat is er mis met een moskee? Er staan hier toch ook kerken en synagogen.

    Niet iedereen is daar blij mee. :'D
    En als wij een kerk neerzetten in bijvoorbeeld Iran... O dear God, die kerk zal tot de grond afbranden.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    StJimmy schreef:
    (...)
    En wat is er mis met een moskee? Er staan hier toch ook kerken en synagogen.


    Wij zijn Nederlanders, dit is Nederland en ons geloof is vooral Christelijk. Wtf doen dit moskee's hier dan? Enkel omdat er een paar stomme buitenlanders hierheen komen, ik vind het nogal stom.
    Nederland = straks moslimland. Echt hoor, Nederland verliest zijn identiteit.

    En ik heb niks tegen buitenlanders, maar ik vind het toch wel erg stom dat ze alles en iedereen hier binnenhalen en alles voor ze betalen etc. etc. terwijl wij Nederlanders allemaal maar hard moeten werken en bijna in geen één ander land toe worden gelaten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Roux schreef:
    (...)
    Niet iedereen is daar blij mee. :'D
    En als wij een kerk neerzetten in bijvoorbeeld Iran... O dear God, die kerk zal tot de grond afbranden.


    Jij snapt het tenminste, de buitenlanders kunnen hier alles flikken maar als wij daar heen gaan, ho maar.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Wij zijn Nederlanders, dit is Nederland en ons geloof is vooral Christelijk. Wtf doen dit moskee's hier dan? Enkel omdat er een paar stomme buitenlanders hierheen komen, ik vind het nogal stom.
    Nederland = straks moslimland. Echt hoor, Nederland verliest zijn identiteit.

    En ik heb niks tegen buitenlanders, maar ik vind het toch wel erg stom dat ze alles en iedereen hier binnenhalen en alles voor ze betalen etc. etc. terwijl wij Nederlanders allemaal maar hard moeten werken en bijna in geen één ander land toe worden gelaten.


    Volgensmij was Nederland tolerant, en waren alle mensen gelijk. Iedereen mag zijn eigen geloofsovertuiging hebben.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    StJimmy schreef:
    (...)
    En wat is er mis met een moskee? Er staan hier toch ook kerken en synagogen.

    Volgens mij heb jij dat idee van 'laten we een moskee vlak naast Ground Zero zetten' niet gehoord, vind het echt niet zo heel gek dat mensen met borden 'Wilders for president' stonden toen hij een speech daar gaf, lol.
    Ok gaat niet over het onderwerp maar idc :Y)

    StJimmy schreef:
    (...)
    En wat is er mis met een moskee? Er staan hier toch ook kerken en synagogen.


    Wat er mis is met een moskee? Niets hoor, behalve dat mensen gewoon stoppen met hun werk om even 3 keer per dag naar de moskee te gaan. Ze doen gewoon geen fuck, op bidden na en leven van een uitkering. Nee, dit zijn niet alle buitenlanders, dat weet ik, maar het grootste gedeelte wel. Er is niets mis met de buitenlanders die zich aanpassen. Maar 60% past zich niet aan, gaat in een wijk wonen waar alleen maar buitenlanders wonen en spreekt bijna geen woord Nederlands. DAAR, erger ik me aan.
          En ik vind niet dat een moskee past bij Nederland, maar goed, dat is mijn mening.


    To infinity and beyond •

    Endure schreef:
    (...)

    Jij snapt het tenminste, de buitenlanders kunnen hier alles flikken maar als wij daar heen gaan, ho maar.

    Inderdaad. Kom op zeg, die buitenlanders dulden helemaal níéts wat uit een andere cultuur komt. En het ergste is nog: een hoop buitenlanders kunnen niet eens goed Nederlands spreken. Dat is toch echt belachelijk?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Endure schreef:
    (...)

    Wij zijn Nederlanders, dit is Nederland en ons geloof is vooral Christelijk. Wtf doen dit moskee's hier dan? Enkel omdat er een paar stomme buitenlanders hierheen komen, ik vind het nogal stom.
    Nederland = straks moslimland. Echt hoor, Nederland verliest zijn identiteit.

    En ik heb niks tegen buitenlanders, maar ik vind het toch wel erg stom dat ze alles en iedereen hier binnenhalen en alles voor ze betalen etc. etc. terwijl wij Nederlanders allemaal maar hard moeten werken en bijna in geen één ander land toe worden gelaten.


    Nou ik ken een blond meisje zo nederlands als het maar kan en zij is ook moslim. Omdat ze met een turk samen is.

    Roux schreef:
    (...)
    Niet iedereen is daar blij mee. :'D
    En als wij een kerk neerzetten in bijvoorbeeld Iran... O dear God, die kerk zal tot de grond afbranden.


    Daar heb je gelijk in.

    Wat mij betreft zetten ze allemaal ambtenaren in om al die luie buitenlanders het land uit te schoppen. Buitenlanders die graag en hard willen werken, zijn van harte welkom.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Endure schreef:
    (...)

    Wij zijn Nederlanders, dit is Nederland en ons geloof is vooral Christelijk. Wtf doen dit moskee's hier dan? Enkel omdat er een paar stomme buitenlanders hierheen komen, ik vind het nogal stom.
    Nederland = straks moslimland. Echt hoor, Nederland verliest zijn identiteit.

    En ik heb niks tegen buitenlanders, maar ik vind het toch wel erg stom dat ze alles en iedereen hier binnenhalen en alles voor ze betalen etc. etc. terwijl wij Nederlanders allemaal maar hard moeten werken en bijna in geen één ander land toe worden gelaten.

    Haha, lieve schat er zijn niet zo veel moslim, 5% van de hele bevolking is moslims en daar gaat de helft van na de moskee. Ja we worden echt een moslimland zo. Goed, we zijn misschien een Christelijk land, hoewel dat nu ook lang niet meer zo veel is geweest als vroeger, maar we zijn een multiculturele samenleving, waar we oo zo trots op zijn. Altijd al geweest. Dus het is best logisch als er hier een paar staan. Je zegt toch ook niks van de synagogen die horen hier ook niet volgens jou.
    Wat maakt de Nederlandse identiteit, juist, onze vrijheid van geloof. Die vrijheid hebben wij al eeuwen, veel langer dan de andere landen. En daar zijn we altijd trots op geweest. Maar nu het om een paar moslims gaan opeens niet meer. Vreemd.
    Trouwens ik stoor me meer aan die stomme kerken die me uit mijn slaap houden dan een Moskee.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall