StJimmy schreef:
(...)
Haha, lieve schat er zijn niet zo veel moslim, 5% van de hele bevolking is moslims en daar gaat de helft van na de moskee. Ja we worden echt een moslimland zo. Goed, we zijn misschien een Christelijk land, hoewel dat nu ook lang niet meer zo veel is geweest als vroeger, maar we zijn een multiculturele samenleving, waar we oo zo trots op zijn. Altijd al geweest. Dus het is best logisch als er hier een paar staan. Je zegt toch ook niks van de synagogen die horen hier ook niet volgens jou.
Wat maakt de Nederlandse identiteit, juist, onze vrijheid van geloof. Die vrijheid hebben wij al eeuwen, veel langer dan de andere landen. En daar zijn we altijd trots op geweest. Maar nu het om een paar moslims gaan opeens niet meer. Vreemd.
Trouwens ik stoor me meer aan die stomme kerken die me uit mijn slaap houden dan een Moskee.
Als het zo door gaat is straks een groter deel van de bevolking Moslim dan Nederlands, dat is onderzocht ja en ik moet eerlijk zeggen; Dat wil ik niet.
Er zijn gewoon mensen die wonen al
10 jaar in Nederland en kunnen geen eens Nederlands!
Ik houd niet van die multiculturele shit, het doet me een beetje denken aan taarten: Heel veel gewone taarten, bijvoorbeeld aardbeien taart, chocolade taart..
En dan heb je ook een multivlaai, allemaal verschillende stukken taart, is nog duurder ook.
Wtf, laat andere landen lekker multicultureel zijn, waarom aparte landen als er toch overal allerlei soorten mensen wonen? Kan je dit net zo goed Land 1 noemen.
In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.